Remus zavyl a rozeběhl se neznámo kam.
„Ne! Reme, vrať se!" zakřičela Helga, která se právě proměnila.
„Okamžitě se vrať do zvířecí podoby, vždyť se vrátí a zabije tě," rozkřikl se na ni Salazar. Momentálně to bylo ale všem zřejmě fuk. Měli své lidské podoby a vydali se za Znamením.
„V tomhle vidím nějakou levárnu," protáhl Sirius a pohlédl na své kamarády.
„Jo, víte, jak jsem byl ještě chvíli s Lily a až pak jsem se vydal za vámi, něco jsem zahlédl. Myslel jsem, že je to kentaur, i když mi bylo divné, že by byl tak blízko škole, ale co když to byl nějaký Smrtijed?" odvětil James a dál se prodíral lesním porostem.
„Nekecejte a pojďte, když to stihneme, možná zachráníme Remuse a s trochou štěstí najdeme toho, kdo křičel živého a pomůžeme mu," utrhla se na ně Rowena a zrychlila krok.
***
Před lesem se zatím strhla strašlivá hádka.
„Jak to myslíte, že nemůžete? Snad je nemůžeme nechat zemřít!" burácel Brumbál na ministerského vyslance.
„Pravidla jsou jasná. Nikdo nesmí ani dovnitř ani ven, dokud někdo nedostane vlkodlaka," přel se dál vyslanec.
„To je ale naprrosto směšššné," zlobila se i ředitelka Krásnohůlek.
„Pravidla jsou pravidla. Pokud jsou opravdu hodni toho soupeřit v Turnaji Tří kouzelníků, dokážou si s jedním nebo dvěma Smrtijedy poradit."
„To snad nemyslíte vážně? Dragos je velmi nadaný kouzelník, ale je to přeci ještě chlapec," přidal se do rozhovoru i kruvalský ředitel.
„Je mi líto, rozhodnutí nemohu odvolat," pronesl omluvně vyslanec a bylo poznat, že i on by šel soutěžícím na pomoc. Až teď si ředitelé uvědomili, jaký zavládl chaos. Žáci pobíhali sem a tam, každý se snažil dostat se do hradu, kočáru nebo lodi.
Dívky z Krásnohůlek neměly na tvářích úsměvy jako filmové hvězdy při focení, kruvalští vyměnili své podmračené výrazy za podivné grimasy strachu a bradavičtí, kteří uměli panikařit ze všeho nejlépe, pobíhali ze strany na stranu a křičeli. Ředitelé se tedy dali do práce.
Po chvíli stáli všichni spořádaně v zástupech a učitelé přepočítávali své studenty.
„Chybí slečna Belatrix, pan Lucius, Regulus a Severus," vysoukal ze sebe zadýchaný profesor Křiklan.
„V mé koleji chybí pan Black, Potter, Lupin, Pettigrew a Gordon," stěžovala si profesorka McGonagallová.
„A já zase postrádám slečnu Helgu," přidala se do rozhovoru profesorka Prýtová.
„Slečna Rowena také není přítomna," zapištěl svým vysokým hláskem profesor Kratiknot.
„Odveďte studenty na jejich koleje a poté, se prosím dostavte do mé pracovny," zavelel Brumbál a vydal se za řediteli ostatních škol.
***
Naši hrdinové mezitím dorazili až na velkou mýtinu. Nad hlavami jim zářila obrovská lebka s hadem místo jazyka.
„Z blízka je to ještě děsivější než z dálky," zašeptala Rowena a mladý Black ji chlácholivě objal kolem ramen.
„No bezva. Nikdo tu není, ani Remus. Jsme v háji, lidi," zanadával Godric.
„Tím bych si nebyla tak jistá," ozval se jim za zády dívčí hlas.
„Belo?" vrhl po ní vražedný pohled Salazar.
ČTEŠ
Basstardi ✔ {HPFF}
FanfictieSnad každý, kterému v žilách koluje alespoň kapka kouzelnické krve ví, že Bradavickou školu čar a kouzel založili čtyři největší čarodějové a čarodějky té doby: Godric Nebelvír, Salazar Zmijozel, Rowena z Havraspáru a Helga z Mrzimoru. Než však zem...