episode1 "ESSAH MI"

2.8K 148 25
                                    

Cuma akşamları demek, haftasonunun başlangıcı demekti. Heyt be yavrum gelsin filmler abur cuburlar.

Elime pizza kutusunu ve 1 litrelik Coco Colayı (şaka lan fakirim ben, bimden le cola aldım) alıp ponçik battaniyeme sarıldım. The Walking Death'den sonra İn Time'ı izlemeye karar verdim. Hani şu Justin Timberlake'li olandan.

Annemgiller denen ev halkım, teyzeme misafirliğe gitmişti. Onun için öpüşme sahnesi çıktığında babama yakalanmak gibi bir derdim yoktu.

Pizzamdan kocaman ısırıp bölümü başlattığım sırada kıçım titredi. Haa telefon göt cebimde kalmış ya laa! Vodofone ve gerzek kankim Merve dışında pek mesaj atanım olmadığından telefona baktım.

0544...- Selam sana pudingli pilav.

Meryem- Merve sensen ağzına sıçarım.

0544...- Kromozomlarımdan biri Y. Benden Merve olmaz yavrum.

Meryem- Lan hep bi telefon sapığım olsun istemiştim. Şükür kavuşturana.

0544...- Essah mı?!

Meryem- Tabii ki hayır. Siktir git. Film izliycem.

0544...- Ne izliyosun diycemde şimdi o kadar da karmaşık değilsin her şeyin tahmin edilebilir.

Meryem- Nah

0544...- Mesela pizzayı seviyorsun.

Meryem- Götüm kenarı! Pizzayı herkes sever aptal.

Dedim ve pizzamdan kocaman bir ısırık aldım. Dizimede odaklanamıyorum yahu.

0544...- Ama şu an herkes pizza yemiyor.

[Yazar Notu- Aha Meryem sıçtı :) bu kitabın iki bölümünü önceden şe etmiştim ama iki gün sonra kaldırdım. Orda yabancı isimler vardı ama tekrar düzenledim beyle daha samimi oliy.

Bu arada değişik aksanlı konuşurken amacım doğuluları veya karadenizlilieri aşağılamak değil (bende Batı Karadenizliyim :) şukulasın Karadenizliler. Şukulasın Kastamonu.

Aman işte uzun lafın kısası hikâyeme hoşgeldiniz. (Hediye olarak oy ve yorum kabul edilir)

Küfür ve argonun dibine inebiliriz. Ama pohh da çakabülü.]

ALO ^_^ texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin