(Medya- Meryem)
Kapıyı anahtarla açıp içeri girdiğimde
anam dizleri yırtıklı kotu, göbekdeliği piercingi, mavi saçları, file çorabı ve rap capiyle, kaykayına dayanmış Starbucks bardağından Caramel Machiato'sunu içiyordu demeyi isterdim ama başına tülbenti Rambo gibi takmış parkeleri siliyordu fırçayla.Kız her gün silinir mi bu kadar? Mübarek süpürmekten magmaya kadar ulaşacağız bir gün. Ben mal mal gülerken annem bana döndü.
"Ne bakıyon kız andaval? Gelde az yardım et. Al eline bezi de sil şu TV vitrini." annemin küfürlerine bitiyorum ya... Kız Asiye az değilsin vallaha.
"Anam benim sınavım var yarın. Ders çalışacam yahu!" dedim.
"Kesin, kesin. Sözde hep ders çalışıyon da zor geçtiyon sınıfı." dedi ters ters bakarken. Allah'ım beni al!
Daha laf etmeden odama koşup formalarımı çıkardım ve pizza resimli geceliklerimi giydim. Telefonda bir whatsapp mesajı vardı. Kimden acaba çok merak ettim şimdi zjdhdhjssjsn
Hıyar gibi biri- Nerlerdesin benim gelinim pudinli pilavım, güllü lokumum.
Meryem- İltifatını sikem.
Hıyar gibi biri- Nerde o günler :D
Meryem- Sapık mısınız bayım siz?
Hıyar gibi biri- Yooo malım hanımefendi. Sizin malınız.
Cevap vermedim. Ne desem boş bu kıçkafalıya. Laptopu açıp belki de bininci kez iediğim Wolverine'i açtım. Tabii ki de Marvel ve Disney filmlerinin her birini 4748362927369201 kez izliycem. Niye? Çünkü malım ben.
Film bitince yarınki fizik sınavı için ders kitabını buldum. Defter yoktu çünkü hoca uyuduğu pardon gözlerini dinlendirdiği için ders anlatmaya bile zamanı yoktu.
Daha "11. sınıf Fizik" yazısını görür görmez 37836291 saat fizik çalışmışım gibi yorgun hissettim kendimi. Lânet girsin sana fiziği bulan adam. İnş mezarında ters dönersin.
Meryem- Fizik sorularını bulamazsın değil mi? :)
Hıyar gibi biri- Ben biliydim beyle olacaginı gullü lokumum. Ders çalıştırırım ben. Zaten adam 10 tane soru soruyo. Okumaya üşendiğinden basit sorar o moruk.
(YN- içime sinmedi pek ama olsun. Gelecek bölümler çok gelecekli.
Sensin saçma.
Hadin bana oy virin ve yorum şaapında bende güleyim az değel mi gullü lokumum?
~ SORU GİBİ SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN -
Sıcak bir kazak mı, dekolteli bir tişört mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALO ^_^ texting
Humor"Alo! Beni çıkarabildin mi?", "Hayır". "Artık nasıl soktuysam puhahahdjfjhjgj..." V A N E S S A farkıyla müthiş bir texting 🐈🐼🐼 Aloğğ sesim gelüy mü? Koca istiyom gel beni al ajdjfhsjdhdn