episode11 "RİCA EDEREM GULLÜ LOKUMUM"

935 90 30
                                    

(Sankim karaktır virmenin zemanı geliy. :D Medya Meryem.)

Sınava başlayalı 10 dk felan olmuştu ve bilin bakam ne oldu? Silgim yuvarlandı, yuvarlandı ve yürüyen kel mantarın ayakkabısına çarptı.

"Hangi haddini bilmez attı bu silgiyi?" diye resmen anırdı. Öyle bir bağırmıştı ki bir an ses çıkaramadım korkudan. Tam itiraaf edecektim ki Pislak (sümüklü Hâkan) "Ben düşürdüm hocam!" dedi. Şu an mal gibi kalakalmıştım.

Hoca Pislağın yanına gitti ve "O zaman o düşüren ellerine hakim olacaksın!" dedi ve Pislağa öyle bir vurdu ki şaplama sesi karşıdaki ilkokuldan felan duyulmuştur herhalde.

Hoca masasına otururken göz ucuyla Pislağa baktım. Hoca resmen elinin fotokobisisni suratına basmış gibi görünüyordu.

Önüme dönüp kağıda odaklandım. Hepsi çoktan seçmeliydi. Sanırım hepsini yapacağım.

*  *  *

Hiçbir şey yapamadım! Derin bir iç çekip boş kağıda baktım. Ben dün ders çalışırkene nerede hata yaptım acaba? Cebimdeki telefon titreyince hocanın bakmadığını anlayıp telefonu sıranın altında tutarak mesajı açtım.

Hıyar gibi biri- Sınav nasıl, kesin 100'lük bir kağıdın var.

Meryem- Cin geldi az önce. Bir dileğini söyle dedi. Unicorn istiyom cin amca dedim. Cin amca da bu çok zor başka bir şey dile dedi. Bende matematikten 100 alıyım dedim. Cin amca bana unicorn (tek boynuzlu at, hani şu küçükken inandığımız uçan atlar dhndhdks) çiftliği kurdu.

Hıyar gibi biri- Madem matematikten 100 almak bu kadar zor niye sayısal seçtin ki? Hangi sorular yaz bakalım.

Meryem- Hepsi:)

Hıyar gibi biri- A B A C D D A E B B B C A C B D D E C A E C B A E

Nerden bildiğini sorgulamadım çünkü çünküydü işte. Cevapları gecirip kağıdı verdim. Yine veren çıkıyordu dhdkhdjdnd.

Hıyar gibi biri beni kandırıp  - 20 almama sebep olabilirdi de. Keşke onunla mesajlaşacağıma internetten formüllere bakaydım.

Kantine inip Transparan Remzi Amca'dan bi bardak white chocolate moco dermişim, ne gezer bizim kantinde? Nescafe 3'ü bi arada alıp tatsız geliyo diye içine 66396398162910 tane şeker attım.

Telefonu elime aldığımda whatsapptan iki mesaj vardı.

Hıyar gibi biri- Çıktın mı sınavdan pudingli pilavım?

Meryem- Soruları nerden bildin?

Hıyar gibi biri- Rica ederem önemli değel gullü lokumum.

Meryem- Ahh yani teşekkürler. Ama meraktan kahve bardağını dişliyorum. Dbjdhdishsjw Soruların cevabını nereden bildin?

Hıyar gibi biri- Çişim geldi deyip öğretmenler odasına indim. Boştu ora. Hocanın dolabından cevap anahtarını kaçırdım. :D

Y

uhhh! Benim için risk mi aldı şimdi bu?

(YN- kız bak aklıma ne geldi. (Piç piç sırıtma efekti) Size takma isim olarak Gullü Lokum diyecem.

Nabersiniz Gullu Lokumlarım? :D

Oy verin yorum neyin yapın gı...

Sizi sevirem gullü lokumlarım. Bölümler mi uzuyo bana mı öyle geliyo :D

-SORU GİBİ SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN-
(Kızlar için) Topuklu mu spor mu?
(Erkekler için) Kundura mı spor mu?)

ALO ^_^ texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin