"Ne için gülüyorsun kızım sen?" la adam resmen kükredi. Vay anasını sayın seyirciler, boyu çocuklar duymasındaki Hüseyin kadar ama sesi Hulk gibi.
"Şey hocam aklıma komik bi şey şe etti de.", "Söylede biz de gülelim o zaman." Aman Tanrım didim! Bu kel mantar kesinlikle hoca!
Merve'ye ' bokunu yiyim kurtar beni kanka' bakışımdan attım ama kız tüm ekini gözünün önünde yanmış çiftçi amca gibi bakıyordu yüzüme.
"Bi espiri, yani şey... Hilary Clington, yıkanan bir ton görünce ne demiş?" dedim saçmalayarak. Hoca 'ne demiş' anlamında bir orman kaldırdı. O kaşlarıymış pardon. Mübarek Allah'ım saç tellerinden alıp kaş tellerine vermiş adamın. Beş dakika daha geç doğsaymış kaş olarak çıkacakmış anasının karnından.
"Washington!" dedim (espiriyi anlamayıp yorumlara bakanlar dhggjjdgkj) ve şu kaş meselesini de katarak karnıma ağrılar girene kadar güldüm. Espiri bok gibiydi ama adam süper mario'nun bıyıksız ve kel hâli gibi.
Hele şükür susmayı becerince benden başka kimsenin gülmediğini gördüm. Hatta hepsi bana UFO görmüş masum köylü gibim bakiydi şu an.
"Adın ne senin?" dedi kafa sallayarak. "Me-Meryem" dedim ecel terleri dökerken. Bana seni sevmiyorum Meryem, babanı da sevmezdim zaten der gibi baktı.
"Meryem yarına kadar 150 tane trigonometri sorusu çözüp bana getir." dediğinde ona 'Ben lezbiyenim Meryem' demiş gibi gözlerimi pörtleterek bakakaldım.
Hoca 'bu kız kesin mal, dur bi bakıyım vallaha mal' dedi içinden ve tahtaya doğru ilerledi. Cebim titremişti. Hıyar gibi birinden geldiğini görünce hemen Sümüklü Hâkan'a baktım. Yooo o gayet güzel hocaya bakıyordu. Hem Sümüklü Hâkan çok uzun bi kelime yaw. Pislik ve salak'ın birleşimi olan pislak diyeceğim. Evet evet Growning Up'ı biliyorum dövmeyin.
Hıyar gibi biri- Dersiniz ne?
Meryem- Matematik senin?
Cevabın gelmesini beklerken dikkatle pislak'a bakıyordum. Cebim yine titreyince derin bir nefes aldım. O değildi. Birden bana bakınca onu izlerken yakalandım. Atın beni denizlere.
Hıyar gibi biri- Biz de sınavda tanıştık. Dalyan gibi demi yeni hocamız. :D Aman dikkat adam Hulk kadar sinirli.
Yeminle bu çocuk benim zihimi felan okuyo. Yoksa kim Hulk benzetmesi yapabilirdi ki? Hâluk mutfak!
(YN- Evet arkideşler an itibariyle telefon sapığı şüphelilerimiz belli olmuştur. Bakam kim bilecek?
1- Kantinci Transparan Remzi Amca?
2- Bim'deki kasiyer?
3- Sümüklü Hâkan (artık o bir pislak)?
4- Merve?
5- Yürüyen Kel Mantar?
6- Mor Simli Cinci Ayten?
7- Meryem mal olduğu için kendi kendini işletiyo?
8- Dedektif Sıçmık?
9- Her an pohh da çıkabilir, bunlardan değildir.
10- O kadar küfür yediği için bence Ebesi işletiyo olabülü?
-SORU GİBİ SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN-
Sarma mı, çikolata mı? (Öğkk ağzından su damlattın telefona djdbjdhsj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALO ^_^ texting
Humor"Alo! Beni çıkarabildin mi?", "Hayır". "Artık nasıl soktuysam puhahahdjfjhjgj..." V A N E S S A farkıyla müthiş bir texting 🐈🐼🐼 Aloğğ sesim gelüy mü? Koca istiyom gel beni al ajdjfhsjdhdn