episode31 "EŞEK SİDİĞİ"

675 64 14
                                    

(Instagram - vanessavanesa219 * * *  CADI (MU'NUN GİZEMİ) isimli kitabıma da bir bakarsanız sevinirim. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizleri seviyorum. 👄❤🤞

Medya: Meryem

İçecem lan. Ne marka içki bulursam buluyum içecem. Mutfaktan salona doğru giderkene az kalsın biri üzerime kusuyordu.

Kusmuk faciasından kurtularak Merve'nin yanına döndüm. Uyanmıştı ama sarhoşluğunda dibine vurmuştu. Hâla da içmeye çalışıyordu akıllı.

Bende yanına geçip aldım elime kırmızı bi şey. Eşek sidiği gibi tadı olsa da olsundu. Zaten ben sarhoş olmam ki...

*   *   *

"Merve... Demir'in niye memesi var lan?" dedim gülerek. Neden bilmiyorum ama sürekli gülmem geliyordu.

Zebra Katz'dan Bad Bitch çalmaya başladığında iyice götü başı dağıttım. Merveyle birlikte masanın üzerine çıktık ve gamgam style gibi dans etmeye başladık.

Niye herkes bize bakiyo lan?! " mani mani mani biç dey is hert dı go yehh " diye şarkıya uymaya çalışarak tepiniyordum.

Sonra sinirden deliye dönmüş bir adet Demir geldi ve bizi zorla masadan indirdi. Tabii ben salak gibi tepinmeye devam ediyordum.

Demir bir bardak soğuk suyu suratıma attı. Tuhaf bi deneyimdi yani... Sonra yere düşerkene beni tuttu. Öpecek gibi bakıyordu. Demir'in dudakları ne zamandan beri böyle çekici oldu lan?

(YN- Çok mübarek bir bölüm sayısına ulaştık.

- SORU GİBİ SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN -
Sivilce izleri için ne yapıyorsunuz? (Cevaplarsanız sevinirim)

ALO ^_^ texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin