episode29 "REYMİSTARYU"

702 68 11
                                    

(Instagram - vanessavanesa219 * * *  CADI (MU'NUN GİZEMİ) isimli kitabıma da bir bakarsanız sevinirim. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizleri seviyorum. 👄❤🤞

Medya: MERYEM

  Ben gitmek istemedemde Merve bize gelmiş beni süslüyordu. Kırmızı bir ruj sürüp aynı renk mini elbise giydirmişti. Gözlerim felan da hiç bu kadar güzel olmamıştı şimdiye kadar.

İşimiz bitince evden çıktık. Annem ben istesem izin vermezdi ama Merve istedi diye gidin gezin dedi ve üstüne bir de para verdi.

Parti için taksiyle Demir'in evine gittik. Baya büyüktü ve benim aşkitom zenginmiş diye Merve iyice havaya girmişti. Rahatsız oluyordum.

Parti içkiliydi. Merve biraz içti ama ben sarhoş gidersem eğer  anam ağzıma salıncak kurup sallana sallana sıçardı. Sonra da reymistaryu maskeli babam 619 yapmak için ringe girerdi.

*   *   *

Merve iyice kafayı bulmuştu. Sonra yanımıza Demir geldi. Ohaa Demir geldi vallaha. Merve mal mal sırıttı. "Demir ben sana aşığım lan gel öpüşelim." dedi havaya öpücükler atıp. Ayakta bile duramıyordu.

Sonra Demir kolunu benim omzuma attı. "Ben seni sevmiyorum. Benim sevdiğim asıl kişi Meryem." dedi lan noluyoruz!

YN- Var daha bölüm bu hafta şanslısınız :D Oy verin yorum şaapın. O kadar kitabı beklemeye aldım bunu çok görmeyin.  Sevirem sizi pampi cankişler.

Su ve Ateş'e de bi bakın.

- SORU GİBİ SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN-
Favori Diziniz? (Ben dizilerden nefret ederim ama yeni gelin bi başka yaw. Onun dışında  Çember de çok güzel.)

ALO ^_^ texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin