Okula gidip çantamı sıraya attım. Zaten içinde kitap mitap da yoktu. Boş gelip boş gidiyordum şu okula. Ahanda sikimsonik inek arkadaşlarımda burdaymış.
Sınıfa elinde not kağıdıyla giren Merve'yi görünce afalladım. Laağğnn! Bu gün Din yazılısı vardı ya la! Sözde filmlerden sonra sabaha kadar din çalışacaktım.
Cinci Ayten (Dinci yerine Cinci cbfjfj) erkenden sınıfa girip kağıtları dağıtmaya başladı.
Elime verdiği kağıda, gece gözlerine araba farı tutulmuş ceylan gibi bakıyordum. Çoğu klasik soruydu ve Uhud ve Bedir savaşı hakkındaydı.
Ders dinlemediğim için göt gibi kalakalmıştım. (Çarpıldı) Çoktan seçmelileri yapmaya çalışıp ertafıma bakındım. Merve'nin kağıdı açıktı ama ondan kopya çekersem sınıfta kalırdım. Diğer piç kuruları da kopya vermemek için kağıdın içine girecekti anasını satıyım.
Ben de dışarda bi şey eksik diyodum adam sınavımın ortasında "Huradacıyyy hurdacı geldi hanım, hurdacıyyy demir, bakır alemiyon (aleminyum da bay hurdacının karizmasını bozmayak şimdi) alırım, eskiler alırım, hurdaciyyy!" diye anırıyordu. Hurda olarak beynimi söküp versem?
Kağıdı gidip hocanın masasına koydum. Veren çıkıyordu. (fesatlaşman kız dbjfjd) Kadın tek kaşını kaldırıp bana bakıyordu. Yarabbim kadın kaşlarını mora boyamış yine simli farla.
"Meryem bu kağıt tertemiz çocuğum." dedi. Gerçekten mi kız Ayten. Başka kimse anlayamazdı bravo. Cinci Ayten'e Akasya Durağındaki Sinan Kaya gibi sinsice baktım.
"Temizlik imandan gelir hocam."
( YN- Bu şey değil mi ya? Sapıksız bölüm gjfjfjn
Hey kel, imana gel.
Tamam şimdi kusabilirsiniz :D
Belki de sapık CinciAyten'dir. Dnfnvj
Aha bak Cinci Ayten demişken bu tipleme cidden hayatta var la :D Kadın din öğretmeniymiş ama cadı bi şeymiş herkes Cinci diyomuş dbdjdhkdhd kadın kaşlarını simli farla kırmızı ya da mora boyuyomuş.
Bi de şe etmeye karar verdim. Soru şey etmeye
-SORU GIBI SORU KÖŞEMİZDEN BU GÜN-
Justin Bieber mı, Shawn Mendes mi?Siz söylemeden ben söyliyim evet çok alâka djdgkdjdjd tanırız lan birbirimizi işte.
)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALO ^_^ texting
Humor"Alo! Beni çıkarabildin mi?", "Hayır". "Artık nasıl soktuysam puhahahdjfjhjgj..." V A N E S S A farkıyla müthiş bir texting 🐈🐼🐼 Aloğğ sesim gelüy mü? Koca istiyom gel beni al ajdjfhsjdhdn