episode23 "YATTIM KALKTIM SABAH OLDU"

764 67 13
                                    

(Instagram- vanessavanesa219 Cadı (Mu'nun gizemi) isimli kitabıma da bir bakar mısın rica etsem?)

Şu lise hayatım boyunca ilk defa sayısal bir dersten 70'den yüksek, hatta 100 puan almıştım ama sevinemiyordum. Telefonum yoktu be. Göbel hoca pazartesiye kadar ceza kesmişti.

Eve gittiğim gibi yattım, kalktım, sabah oldu. Ne yani hiçbir şey olmadan geçemez mi bir günüm?

Akşama doğru farm village oynarkene facebook'uma mesaj geldi. Profil ismi: Hıyar GibiBiri. Sırıtarak mesaja tıkladım.

Hıyar GibiBiri- Nerede buluşuyoruz? Telefonun alındığından burdan hesap açtım.

Meryem Özlem- Sen nereden biliyon lan telimin alındığını?

Allah'ım ben resmen bu çocuğa alıştım. Ya bu gün o kadar özledim ki onlan konuşmayı sıkıntıdan Farm Village oynuyordum. Eğer bu kişi de bizim Sümüklü Pislak Hâkan çıkarsa katil olurum.

Hıyar GibiBiri- Hadi dışarı çık.

Meryem Özlem- İyi de nereye gelcem loğğ ben?

Hıyar GibiBiri- Sen sadece çık.

dedi ve hesap aniden kapandı. Beyaz tisörtümün üzerine koyu mavi kot ceketimi giyip aynı tonda bir dar kot pantalon giydim. Abartmaya gerek yoktu. Makyaj zaten sevmezdim ama annemin rimelinden kaçırıp biraz sürdüm. Saçlarımı da saldım ve "Merve'lere gidiyom ben" diye bağırıp kapıdan çıktım.

Yerde bir çizgi olacak şekilde origami güller vardı. Bir de not. Buraya kadar gelmiş miydi?

"Kusura bakma gullu lokumum gerçek güllere param yetmedi yol biraz uzun :)"

yazıyordu notta. Yerdeki ilk gülü aldım. Tuvalet kağıdından yapılmıştı ve güle pek benzemiyordu ama olsundu...

(YN- ehh büyük gün geldi. :)

- SORU GİBİ SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN-
Son kez soruyorum, sizce kimdir bu hıyar?

ALO ^_^ texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin