Midem almayıp sandeviçimi bitiremeyince yerimden kalktım. Birazdan zil çalar nasıl olsa diye ilerlerken Ironman ve Sümüklü Hâkan'ı gördüm. Bunlar ne zaman kanki oldular be ya?
Bizim Ironman yani Demir, Merve'nin aşkıydı. Daha doğrusu Demir ona yüz vermiyordu ama Merve sırf onun için sayısal bölüme geçmişti. Benim sayısal seçme nedenim ise bir o kadar saçma.
Hayatım boyunca okulla ilgili biri değildim. Annemde komşu çocuklarını şöyle iyi böyle çalışkan diye övünce sayısal seçmiştim. Hem gayet sessiz ve normal kişiler vardı sınıfta. (Ironman biraz yaqusuklu hatta çok ateşli oğlan ama Merve'ya çaktırmayın haa)
"Kaç bekliyosun Meryem ana?" dedi sümüklü Hakan. Allah'ım beni al! Şu oğlanı hiç sevmiyom.
"Ananı bekliyorum Sümmüklü Hâkan." dedim benden beklenmeyecek kadar düz bir ses tonuyla ve gittim. Merve'de çıkmıştı sınavdan. Ona dün gece olanları anlattım ve şu az önceki şeyi de.
"Gııızzz ya şu sapık Sümüklü Hâkan'sa?" dedi Merve bağırarak. Bu kız güccükken megafon mu yemişti loğ?!
Whatsapptaki engeli kaldırır kaldırmaz hıyar gibi biri mesaj attı. :D
Hıyar gibi biri- Ben seni sevdim sen neden bana beyle yaptın dııığrıt dıığrııtt... (ritimli okumayan bizden değildir vbjdhbfg)
Aklıma o video gelince sırıttım. Kesinlikle bu çocukla aynı kafayı yaşıyorduk. Ama önce sormam gereken bir şey vardı.
Meryem- Lan senin kim olduğunu buldum.
Hıyar gibi biri- Nah
Meryem- Repliğimi çalma. Ayrıca sen Sümmüklü Hâkansın.
(YN- spoiler vermeyin plz. Onun yerine oy verin yorum yapın, okurum ben :D
Bölümler çok mu kısa oluyo ne? :D
Ama şöyle bir 100-120 bölüm olsun istiyorum. Kitap tutarsa bölümlerdeki kelime sayıları da uzayabülü.
Sizi sevirem. Ben gidirem ❤ kafiyeli oldu gı fhfgjdgndnn
-SORU GIBI SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN-
Kırmızı mı daha çekici, siyah mı?Not- BAK HELE BI BAK. bunları okuyosan eğer Türk lokumu ve Dedektif Sıçmık'ta tam sana göre. Beğeneceğinize şüpem yohh.
Instagram- vanessavanesa219
Saçmalama 219 tabii ki de okul numaram djdbjdbdjd)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALO ^_^ texting
Humor"Alo! Beni çıkarabildin mi?", "Hayır". "Artık nasıl soktuysam puhahahdjfjhjgj..." V A N E S S A farkıyla müthiş bir texting 🐈🐼🐼 Aloğğ sesim gelüy mü? Koca istiyom gel beni al ajdjfhsjdhdn