(Cadı Mu'nun gizemi isimli kitabıma da bir göz atın. Eminim çok seveceksin. Medyaya da spolier olmasın diye karakter koyamıyorum boş kalmasın diye kendimi şeyettim. Yamuk Kaylie rujum ve ben dhfiyewoe insagramdan da şeyapabulusünüz vanessavanesa219 )
Lokmalık gibi duran çoklu yeni halley paketleri var ya işte Hâkan sen doymazsın deyip ondan almıştı bana. Halleyimi ısırarak sınıfa girdiğimde Merve bir kaç kız üzerime çullandı.
Sonuç olarak halleyimin kabını bile bulamadım. Yiyecek, sigara, göz kalemi ve ped kesinlikle sınıfa sokulmaması gereken şeylerdi. Yoksa tıpkı şimdi olduğu gibi ambalajını bile bulamayabilirdiniz.
Yerime oturdum ve oraya sabitlenip gün boyu uyudum. Öylen zili çalmıştı, duymuştum ama kalkmamış ve sınıfın boşalmasını beklemeye karar vermiştim.
Sonra böğrüme sokulan bir şeyle zıpladım. Merve pişmiş kelle gibi gülüyordu. (Amann kelle kelle, gel beni biraz yelle)
"Kanka senin tikin mi vardı kız?" dedi gülerek. Allah'ım neden bizim sınıfın girişindeki 11-fen tabelasını alıp yerine 'havanat bahçesi' tabelası takmıyorlar?
"Hayır Merve tikim yok ama o mübarek elini dalağıma kadar soktun, müsade ette bir tepki vereyim yaw!"
Merve "Ne bok yersen ye Meryem." dedi ve gitti. Bende sırama akan salyayı kolumla silip ayağa kalktım. Saçlarım apaçilerinki gibiydi ama olsundu.
Tam bende peşinden gönlünü almaya çıkacaktım ki sümüklü Hâkan kolumu tuttu. "Meyem yarın akşam için bir planın var mı?" dedi. Kolumu sıkmıyordu aksine her an kırılacakmışım gibi nazikti. Ve.... Bana karşı ilk defa Yüce Meryem Ana diye hitap etmeden konuşmuştu.
Daş yağacak daş...
(YN- Şimdi bir Cadı isimli kitabıma bakıyorum bir de buna bakıyorum da acaba ikisini de yazan ben miyim? Neysem siz okumaya ve tatlı yorumlarınıza devam edin. Sizleri seviyorum. Bu arada Cumartesi günü yeni gelinin yeni bölümü başlarkene Meryem'in ve Hıyar gibi Biri'nin tanışma bölümü yayınlanacak. O zamana kadar 3 - 4 bölüm gelir.
- SORU GIBI SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN-
hangisi daha cool? Sırt çantası mı kol çantası mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALO ^_^ texting
Humor"Alo! Beni çıkarabildin mi?", "Hayır". "Artık nasıl soktuysam puhahahdjfjhjgj..." V A N E S S A farkıyla müthiş bir texting 🐈🐼🐼 Aloğğ sesim gelüy mü? Koca istiyom gel beni al ajdjfhsjdhdn