episode7 "SENEYEDE GİYERSİN"

1.1K 101 28
                                    

Hıyar gibi biri- Nah.

Meryem- Hı salak hı. Kimsin o zaman?

Hıyar gibi biri- Bir dost dndjbdjdbdnsks

Meryem- Geldiğiniz için teşekkür ederim ama kararım olumsuz. Merhaba engel butonu elveda Salatalık.

Hıyar gibi biri- Ya dur engelleme bir dk. Sizin sınıftan değilim. 12. sınıftayım ben.

Meryem- Git ygs çalış o zaman, bok işin mi var benle?

Hıyar gibi biri- Ne güzel işte. Bir beden büyüğüm seneye de giyersin.

Anam geldi gız aklıma mal gibi gülüyorum durdumda. Ama bunu onun bilmesine gerek yok.

Meryem- Espiri ishali yapma. Hiç komik değildi kusucam oğjkkk 💩

Hıyar gibi biri- Hı tabii inekler de uçuyordu ya zaten ona gülüyordun.

Meryem- Beni mi gözetliyorsun seni pis iz sürücü?

Hıyar gibi biri- Az önce yanından geçtim.

3 hafli görmüş gibi başımı kaldırdım. Kolidor hıncahınç doluydu. Nerede bu hıyarımsı salatalık?

Kız ilerde Sümüklü Hâkan telefonuna bakıp bakıp güliy. Ben bilydim beyle olacagini. Lânet gelsin ya internet pakedimi Sümüklü Hakan için harcamışım akşam porno izlerdim o megabaytlarla.

Şaka lan şaka izlemiyom onlar korku filmi gibi zaten diziler bildiğin porno olmuş zaten anasını satıyım. Zaten ben hiç porno izlemedim ki hâyatımda. Yemediniz demi? Tamam minicik azıcık güccücük bi şey izlemiş olabilirim.

Ama çok korkunçtu kız. İzlediğim güne lânet gelsin. Karıyı s*kiy mi (sansür gibi sansür) kesiy mi belli değeldi.

İçeri girme zili çalınca o izdihamın arasından yardıra yardıra sınıfa ulaştım. Sayısal okuduğum için dersimiz ne bile bilin?

Matematik...

Biraz bekleyince içeri mantar görünümlü bi şey girdi. Hoca mı lan o? Yoksa ilkokuldan kaçıp buraya mı geldi.

Boyu benim omuzlarıma bile gelmiyordu ve adam keldi. Keline de dalinin bebek yağından dökmüş gibi parlıyordu. Gülmemek için zor duruyordum o sıra ağzımdan domuz sesi gibi bir ses geldi.

"Bir şey mi dedin?" dedi kel mantar adam bana gelerek. 'Kelin diyorum, iyi günlerde kullan.'(Diyemedim!) Yaklaştıkça gülme şeysim iyice geliyordu.

Kötü bi şeyler düşün Meryem. Mesela banyo yaparken götün soğuk fayansa deyiyo felan. Ananı s%kiyim iyice gülmem geldi gız.

Haydin ceneze namazıma.  Allahu ekber!

(YN-  N'etsin bu Meryem? Ölsün mü, asfalt mı kemirsin, benzin mi içsin, n'etsin?


Oy verin, yorum şaapında kurtarın gız şu garibi. Fhgghhfhhfg

Sizi sevirem-

Instagram - vanessavanesa219 (yok be ne reklam yapması fbdhbfhn)

-SORU GİBİ SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN-
Kitap kokusu mu, kahve kokusu mu? (Bence bok kokusu cjfnfnbh))

ALO ^_^ texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin