Kitap 2 buçuk haftada bitti. Ne kadar da hızlıyım. Vgjdyjnnn Özel bölümler gelir ama ikinci kitap %99 olmayacak.
Sadece bu kitaba özel değil 8 aylık wattpad hayatım boyunca teşekkür etmek istediklerim oldu. (8 ayda ne kitaplar yazmışım vay anasını.)
Birini sevmek benim için zordur ve bu teşekkür bölümünü sevdiğim insanlarla paylaşmak istedim.
1989darkness1989 ❤ İyiki varsın bitaneciğim Gülay. VÜ'yü bok ettiğim için belki bana kırgınsın ama VÜ boyunca beni bir gün bile yanlız bırakmadın. Seni seviyorum. Inş senle Taylor Swift konserine gidip götü başı dağıtırız.
ruzeyna_kiris ❤ Belki de seni hiç tanımıyorum ama her kitabımı okuyup bana destek oluyorsun. İyiki varsın. Seni seviyorum.
nehirzeus ❤ Aşkımcım seni de çok seviyom. Kafamın uyuştuğu nadir insanlardansın, İyiki varsın. Seninle konuşmak müthüş sariyo. Whatsaptan müzik at fjgtikj
Hilalzden8 ❤ Seninle konuşamayalı çok oldu ama burada bir yerin olmalıydı. Seni seviyorum fıstık. Iyiki hayatımdasın.
Gamzeyss ❤ Üzerinden geçti bayağı ama doğumgünün kutlu olsun canım benim 😗 Senin kitabın burada en sevdiğim kitaplardan. Polis olduğunda yaramazlık yaparsam beni tutuklama olur mu? :D seni çooooookkkk seviyorum iyiki varsın.
Psychopat-girl ❤ Minik Ahsenim seni de çok seviyorum. İyiki varsın. Mâdem sevdiklerim var sen olmazsan olmazdı.
taitava ❤ Ruz hitlerovum seninlen 2u47947947 yıldır konuşmuyoz. Niye konuşmuyoz lan? Daha bana rusça öğreteceksn. Seni sevirem.
Mervejapan ❤ seninle bir çok derdimi paylaştım. Sır arkadaşım ve canımsın. Iyiki seni tanıyorum.
user92458801 ❤ seni de sevirem yavrum. Bazen kavga ediyoz ama sevirem. 😍
Gizemay66 ❤ senin yerin bir ayrı bee seviyorm seni
SadistKiz1907 ❤ askw naber :) seviyorum seni iyki varsn
mxmselin ❤ tatsız bi olay yaşadık ama eminim çok iyi birisisin. Seninle tanışmak isterim. 😙
Daha etiketlemeyip sevdiğim insanlar var. Bunu okuyan herkesi çok seviyorum. ❤❤❤ Hoşçakalın.❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALO ^_^ texting
Humor"Alo! Beni çıkarabildin mi?", "Hayır". "Artık nasıl soktuysam puhahahdjfjhjgj..." V A N E S S A farkıyla müthiş bir texting 🐈🐼🐼 Aloğğ sesim gelüy mü? Koca istiyom gel beni al ajdjfhsjdhdn