episode16 "HOCAM SIÇABİLİR MİYİM"

779 78 20
                                    

Aradan bir 2 - 3 saat felan geçmişti. İnanılır gibi değil ama şu an o yazıyor bende okuyordum. Ders çalıştığıma hele ki internetten çalıştığıma inanamıyordum.

Baya güzel anlatıyordu zalımın oğlu. Nerdeyse tüm konuları şaapmıştık.

*

Kopya çekmeye müsait bir sınıf olduğumuzdan karmaşık bir sınav sistemi ayarlamıştı müdür beyciğim.  Her sınıftan 4 kişi olmak üzere digerleri başka sınıflardandı, tuhaf bir sistemdi.

Fizik kağıdına bakınca iç geçirdim. Adam bilgisayardan yazmaya üşendiği için eliyle A4 kağıdına on soru yazmış ve fotokopi çektirmişti. Allah'ım beni al!

Sorulara başladım. 6 tanesini rahatlıkla yapmıştım ve sınavdan 60 almak benim için bir ilkti. Tam verecektim ki cebimden telefon titredi.

Aslında telefon kontrolü yapılıyor ama ben ultra zeki ve biraz da paranoyak olduğumdan telefonu orkit petlerimin arasına sokuyordum. Sınıfta da çıkarıyor ve cebime koyuyordum.

Hıyar gibi biri- Yapamadığın soru varsa nöbetçi masasındaki defterin altına bi bak gullü lokumum :D

Aslında 60 yeterdi ama fazla not göz çıkarmazdı. Hatta böyle giderse annemgillere ne istersem aldırabilirdim. Sıramdan kalkıp hocanın yanına eğildim. Adam bildiğin ölü gibi uyuyordu.

"Hocam sıçabilir miyim? Yani şey, gidebilir miyim? Yani klozet... amann tuvalet... Hocam beni yollayın şimdi paçamdan akacak."

(YN- ara pek açılmasın diye yazdım da hoşunuza gider mi bilmiyom. Sizi çoh yaqşısanız sizi çoh sevirem. Oy viriniz ve yorum şeyediniz pls.

- SORU GIBI SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN-
Avril Lavigne'den Girlfriend mi, Justin Bieber'dan boyfriend mi?

ALO ^_^ texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin