episode21 "VALLAH BİLLAH TİLLAH YALANDIR HOCAM"

745 74 20
                                    

Instagram- vanessavanesa219  "Cadı (Mu'nun Gizemi) isimli kitabıma da bir bakar mısın rica etsem?"

Hâkan'ı başımdan savmış olsam da ders boyu beni kesip durdu. Hıyar gibi birisi o olamazdı değil mi?

Sümmüklü Hâkan, o pis sümükleriyle tüm enerjimi vakumlamıştı. Kabullenmek zor olsada hıyar gibi birine çok alışmıştım. Eğer o kişide Hâkansa kendimi initihar ederdim. Yok yok o kadar olmazda en azından Hâkan'ı döverdim yani.

Dersin resim olmasından ve hocanın hararetli hararetli bir şeyler anlatmasından fırsat bilerek telefonumu çıkardım. Lânet girsin Da Vinci'nin şifrelerine.

Meryem: Bak ne diyeceğim, yarın buluşalım.

Hıyar gibi biri: Ohaaaa gercekten mi lan! Yemin ederim şu an Mahmut Tuncer'den daha güzel halay çekerim. Benim pudingli pilavım benimlen mi buluşcak şimdik?

Meryem: Hemen götün kalkmasın oğlum! Sadece kim olduğunu merak ediyom azıcık yani ucundan.

Yalan! Kuyruklu yalan! Biraz daha böyle devam ederse meraktan altıma sıçabilirdim. Hoca "Meryem o elindeki ne yavrum?" deyince Sümüklü Hâkan olaya atladı.

"Hocam elinde telefon, kaç haftadır derste telefonla uğraşıyo." dedi. Lan bende o sümükleri sana yedirmezsem bana da yüce Meryem ana demesinler.

"Vallah, billah, tillah yalandır hocam."

(YN- yazar notu yok sadece piçlik olsun :D Ama oy virip yorum şeyederseniz sevinebilirim. Ohh pardon Sevinebülürüm. Bu arada wattpadde bir çinli oğlanla tanıştım :) Çok dadlu bee..

- SORU GİBİ SORU KÖŞEMİZDE BU GÜN -
Etek mi, pantalon mu?

ALO ^_^ texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin