05.01.2012İstanbula akşam saatlerinde başka bir huzur çöküyordu.geceleri daha bir sesizdi bu şehir kimsenin hisedemeyeceği bir sesizliğe sahipti.esen rüzgarı dahi duyacağı kadar olmasa da geceleri çok başka bu şehir.
ara sokakların da şahit olamadığım bir çok yaşam vardı belki şuan birileri gözlerini sonsuz karanlığa teslim etmiş kimisi dunya'nın hem karanlığına hemde aydınlığına açarak "merhaba"demişti.
Tıpkı 15 yıl önce 5 ocak 1997 yılında benim aydınlığa ve hayata merhaba annemin ise sonsuz karanlığa merhaba hayata elveda deyişi gibiydi...
Bügün benim doğduğum gündü kocaman evde yapayanlızdım yatağımda babamın gelmesini bekliyordum bügün bizim için sıradan bir gün değildi.
15 yıl önce annemi kaybetmiştik biz acılarla dolu lanetli bir gündü bizim için..
Annem doğum yaptıktan hemen sonra veda etmişti bize..
Onu bu dunyada gitmesinin sebebi bendim..
bir gece yatağımda uyurken odama gelmiş benden özür dilemisti.
Benim gözlerime her baktığında, annemi gördüğünü, saclarimda onun kokusu olduğunu ve bu yüzden kestirmeme'me hiç izin vermediğini söylemişti babam hala ilk günki gibi anneme deli gibi aşık ve ben ondan sevdiği kadını koparmıştım keşke annem yerine ben ölmüş olsaydım belkide birbirlerinden ayrılmazlardı..Kapının açılma sesini duydum sanırım babam gelmişti buraya gelmesini nekadar çok istiyorsam da gelmeyeceğini biliyordum en iyisi uyumaktı bügünü çabuk atlatmak istiyordum.
merdivenlerden gelen ayak seslerine göre babam buraya doğru geliyordu bu düşünce bile Beni çok mutlu ediyordu.
Kapının hızla açılma sesini duyduğumda yatağımdan hemen doğruldum.
"Baba"dedim kısık çıkan sesimle.
"Kızım uyumadınmı sen"dedi telaşlı çıkan sesiyle
"Hayır... uyku tutmadı"dedim yavaş adımlarla yatağımın yanına gelip oturdu.
o sırada ilkez babam gözlerime sevgi dolu baktığını görmüştüm birde kocaman sarılmıştı bana.
Ah babam benim canım babam.
"Afet beni kızım lütfen afet"dedi boğuk çıkan sesiyle ağladığını fark etim
Ama Neden.neden aglıyorsun baba?
Ben bile ağladığımın farkına varamamıştım. Yanaklarımda hisetiğim sıcaklık ve ağzımdan koca bir hıçkırık kacana kadar.
"Bak kızım sana s herşeyi anlatacak vaktim yok"deyip cebinden bir zarf çıkardı.
"Senin Bundan sonra gerçek adın ELİF ÇETİN artık tamamı ELİF KARACA'yı unut ve bu aramızda bir sır olarak kalacak bunu ahmet amcandan başka kimse bilmiyor sen ANIL KARACANIN kızı değilsin tamamı"dedi ben şok içinde ona bakıyordum. neden yaptı ki bunu zaten pek çok kimse bilmez benim onun kızı olduğunu herkesten saklardı. çünkü babamın pek sayıda düşmanı vardı..
"Ne diyorsun sen baba ne oluyor yine"dedim sesimin yuksek cıkmasına engel olamamıştım.
"Anlatamam kızım fazla vaktimiz yok"dedi ve elindekileri sehpanın uzerine koyup iki elini yanaklarıma koydu
"Kaç yaşamak için kaç benim için yaşa tamamı ben gidiyorum ve gerçek kimliğini sakla kimseler bilmesin. olurmu"dedi
"Neden baba"ağlıyordum babam yine nasıl pis işlere bulaşmıştı üstelik benim ondan başka kimsem yoken.
"Çok fazla vaktim kalmadı intikam için seni arayacaklar ve sen ne yap ne et benim kızım olduğunu göster onlara kendini asla ezdirme güçlü ol ben senin yanında olamayacağım belki ama hep burda olacağım"deyip elini kalbime koydu.
Allahım çıldırıcam neler oluyor babam neden bu kadar korkuyor, benim babam hiç birşeyden korkmazdı.
Ve o sırada dışardan gelen siren sesleriyle ben babama şok olmuş bir şekilde bakıyordum.
"Neler oluyor baba korkuyorum"dedim titriyen sesime Engel olamadım
"Korkma sakın kızım kaç git buralardan benim biraz hatrım varsa eğer kurtar kendini"deyip sarıldı bana
Kapı kırılacak şekilde calınıyor ve benim babam çok sakin davranıyordu."Aç kapıyı ANIL KARACA polis"diye bağırıyorlardı.
"Ba-baba polis"dedim zar zor çıkan sesimle
"Ben hiç birşey yapmadım kızım suçsuz olduğumu bilmen yeterli son bir kez sarıl bana"dedi ve sarıldı.eleriyle saçlarımı oksuyordu
"Eğer kapıyı açmasanız kırmak zorunda kalıcaz"yataktan hızlıca kalktım
"Hayır baba sakın gitme beni bu hayata yanlız bırakma lütfen yapma baba"dedim yalvarıyordum her an yere düşücekmişim gibi hisediyordum ayaklarım beni taşıyamıyordu.
Cok güçlü bir ses geldi aşağı katan sanırım kapıyı kırmışlardı
Babam gidiyor benden!
Polisler odama girdiler ben babamı arkama alıp
"Defolun gidin burdan o hiç birşey yapmadı gidin burdan"diye awazım çıktığı kadar bağırdım.
Umursamıyorlardı bilePolislerden biri
"Zorluk çıkarmayın ANIL KARACA seni LEVENT HANCIZEDE'yi öldürmekle tutuklamak zorundayız "dedi ve beni kenara itip babama ulaştı.
Elerine kelepçe taktılar.
Benim babam sesini bile çıkarmadı ben yapmadım desene baba! oysa öyle söyleseydi belki tutuklamazlardı ha!
"Götürmeyin onu lütfen onun hiçbir suçu yok! benim ondan başka kimsem yok! lutfen bırakın onu"diyip yalvardım onlara
Az önce saçımı okşayan o elere kelepçe takmışlardı
TUTUKLADILAR!!!!
ben naparım şimdi o benim hayataki tek varlığım
"Elif dediklerimi unutma"dedi babam bana gerçek adımla değil sahte adımla seslendi.
Babamı kapıdan çıkarıcaklarken önlerine geçtim.
"Size babamın suçu yok dedim"diye bağırdım"baba sende bir şey desene ben yapmadım desene"dediğimde bir polis beni tutu.
"Bilmedigin şeyler var kızım kendine iyi bak"deyip arabaya bindirdiler o sırada beni tutan polisin elini ısırdım.
"Ahhhhh"diye inledi ve arkalarından koştum..
araba hızla hareket ederken
"BABA!"diye bağırdım...
arkasından koştum
Ayağım birşeye takıldı dengemi tuturamayıp yere kapaklandım
Aldılar onu benden aldılar benden bu acıya nasıl dayanırım simdi.
"BABA!"diye inledim
O sırada biri önüme diz çoküp kaldırmak istedi gözlerimdeki yaslar sebebiyle bulanık göruyordum
"Elif kalk kızım gitmemiz gerek her an gelebilirler"dedi bu ses ahmet amcanın sesiydi babamın çok güvendiği adamlarından biriydi
"Amca neler oluyor anlat bana lütfen"dedim okadar bitkin ve boğuk çıkmıştıki sesim beni anladığından bile şupheliydim
"Anlatıcam kızım anlatıcam ama önce gitmemiz gerek hadi"dedi ahmet amca ve beni çekiştirdi
Ve o an anladım 15 yıl önce annem gibi babamıda kaybetmiştim bu lanetli günde.
❌❌
umarım beğenir ve bana destek olursunuz bolbol yorum ve beğenilerinizi bekliyorum😚😚😚Yeni bölümde esas oğlan yani Enes karakteri anlatacak ve çok güzel bir bölüm sizi bekliyor 😚❤😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Sen(Geceme Gündüz Oldun.)
ChickLit"Sevmekten ağlamıyor gözlerin."sertçe iki eliyle omuzlarımdan tutup duvara yasladı." nefretten ağlıyor"dedi ateş saçan gözleriyle. "mutluluktan bakmıyor gözlerin. Kin dolu parçalanmış hayallerle bakıyor"dedim. kısık çıkan sesimle. " Yas tutmuyor kal...