Enes uyanalı, 2 gün olmuştu yarası hala tam olarak iğleşmemişti.yüzüme bakmıyor ve ilk günki gibi soğuk ve bana kötü tavırlar takınıyordu.umursamaz davranıyordum ama içimi bilemezdi, tavırları canımı yakıyordu. Mert ona karşı bir şey hisetiğimi anlamıştı ve Enesin bana karşı olan kötü davranışlarını görmezden geliyordu.
Masal annesini özlediği için eve gitmişti Onurda onunla beraber gitmişti burda hiç rahat değildim ne zaman Mertle sohpet etmeye kalsam Enes aniden sinirlenip dışardaki korumalara ya çay yapmamı yada yemek yapmamı söylüyordu itiraz etmeye kalktığimdada bileğimde morluklara yol açıyordu.aç olan korumalara elbete acıyordum.ama emrivaki söylediği şeyler zoruma gitiği için yapmıyordum.en son itiraz etiğimde yaralı haline aldırmayıp son gücüyle yatağın ucundaki sivri yere itiirdiği için belime deng gelmişti. acılar içinde kıvrılırken.
Mert bu sefer susmayıp büyük bir tartışmaya girmişti benim için. sonuç ise iki küzende benim yüzümden araları bozulmuştu.
Neden burda olduğumuzu merak etmiştim ama cevap vermeyeceklerini bildiğim için sormamıştım ama sonunda öğrenebilmiştim Mert ve Onur mutfakta konuşurken.Enesi kimlerin vurduğu beli olmadığı için.Enes iğleşene kadar burada kalacaklarını konuşuyorlardı.burayı kimse bilmediği için güvenilir bir yerdi.
evdeki sezilikten faydalanarak kimseye görünmeden bahçeye çıktım.kışa girdiğimiz için hava anormal olarak güneşli ve sıcaktı bugün.bahçedeki bir kaç korumanın üzerimde olan bakışlarını aldırmadan patika yoldan yürümeye başladım.
Ne kadar yoldur yürüyordum bilmediğim için geri dönmeye karar verdim.sabah erkenden evden çıktığım için Mert ve Enes en son uyuyordu.telefonumun çalmasıyla Mertin aradığını görmemle kesin büyük bir azar işitecektim kimseye haber vermeden çıkmıştım.tam telefonumu cevaplayacaken arkamda duyduğum araba sesiyle hemen arkama döndüm böyle bir yerde bir arabanın ne işi olurdu anlam veremiyordum.telefonun kapanmasıyla.kendime yeni gelmiştim araba durduğunda inen kişiyle yaşadığım şokla elimde tekrar çalan telefonu düşürmem bir oldu.
"Oooo....ben şok ben iptal... inan tekrar bu karşılaşacağımızı biliyordum da bu ısız yerde tekrar karşılaşacağımız aklımın ucundan bile geçmezdi"dedi alayla sırıtırken.
"Se-sen senin ne işin var burda"dedim şaşkın ve korkulu bir şekilde.
Yavaş adımlarla yanıma gelip.çalan telefonumu kaldırdırıp kulağına götürdü.tam ona ne yaptığını söyleyeceken.işaret parmağını dudaklarıma götürüp sus işareti yaptı.
"Alo?"
"..."
"Benim Enes.tanıyamadınmı?"
Ne konuştuğu kişi Enesmiydi?
"..."
"Bağırmalan kulağımın dibinde benim baran..kız iyi merak etme yolda karşılaştık eve geliyoruz"deyip suratına kapatı.
"Sevgilin seni çok merak etmiş"deyip telefonu elime tutuşturdu.
"O benim sevgilim falan değil"dedim sinirle.
"Ah gerçektenmi desene hala sevgili olabilmemiz için bir şansımız varmış demeki"dediğinde.
"Ne saçmalıyorsun be!"diye bağırdığımda"bağırma lan kulağımın dibinde"dedi.ve hızla kolumdan tutup arabaya sürükledi beni.ön koltuğa oturtup sürücu koltuğuna geçti hızla gaza basıp sürmeye başladı.
Dağ evine geldiğimizde Enes dışarıdaki korumalara bir şeyler anlatıyordu.arabadan aynı anda çıktığımızda.Enesin yanına ilerledik.
"Nerdesin sen sabahtan beri!"diye kükredi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Sen(Geceme Gündüz Oldun.)
ChickLit"Sevmekten ağlamıyor gözlerin."sertçe iki eliyle omuzlarımdan tutup duvara yasladı." nefretten ağlıyor"dedi ateş saçan gözleriyle. "mutluluktan bakmıyor gözlerin. Kin dolu parçalanmış hayallerle bakıyor"dedim. kısık çıkan sesimle. " Yas tutmuyor kal...