2 bölüm(Eğer ölmek istemiyorsan Enesi kendine aşık et)

205 12 3
                                    

5 yıl sonra.

ENES HANCIZADE

Söylenecek sözlerin bittiği anlar olur yada kuracağınız cümlelerin bir öneminin kalmadığı zamanlar... işte son beş yıldır benim için hayat böyleydi. iş yaşamımın dışında hükümdarı kurabildiğim bir özel hayatım yoktu. içimi, kalbimi Okada yoğun  bir his bürünmüştü ki bu her zaman bir özel hayat kavramı oluşturmama engel oluyordu.

Canımın yanmasına her geçen gün biraz azalacağını düşünmüştüm. Biraz olsun ki ateşin durulacağına inanmıştım. Ama o ateş değil durulmak daha fazla harlanmıştı. içimdeki öfke artık benim boyumu aşmıştır. Gün artık intikam günüydü. Artık içimdeki Öfke ve Ateşin özgürlük günüydü.

Eleri koları bağlı bir şekilde sandalyenin uzerine duran adama bir yumruk daha geçirdim.

"Abi sakin ol"dedi mert.

"Ne sakin olu lan ne sakini ol yılardır o şerefsiz adamın O or..pu kızını arıyoruz ve bir iz bile bulamadık lan yer yarıldıda içine girmediya"deyip bir yumruk daha attım haruna.

Harun yılardır Anıl'ın kızını arıyor hep aynı kelimelerle bir iz bulamadık diyip gelmiş karşıma.

"Abi valla kızı kim saklıyorsa çok iyi saklıyor ben ne yapabilirim"dedi. harun ağzındaki kanla  sanırım  dişini kırmıştım ama benim için sorun teşkil etmiyordu.

"O kız elinde sonunda bulunacak ne yap ne et kızı bul ve bana getir yoksa hiç iyi şeyler olmaz senin için ulan alt tarafı bir kız lan"dedim sesim depoda yankılanıyordu.

"Abi yok işte elimizde bir iz bir resim bile yoken nasıl bulabiliriz yurtdışına bile kaçmış olabilir" diyen haruna bir yumruk daha gecirdim harun bir depoda adamlarım tarafından bağlanmış bir şekilde duruyordu tüm  sinirimi  ondan çıkarıyordum.

"Yurtdışına'da  adam yolamadıkmı lan hani nerde"dedim sinirle soluyordum.

mert "kendini beğenmiş bir şekilde yer yarılsada içine girsede buluruz diyordun  hani daha kızdan bir iz bulamadık 5 sene oldu lan"diye bağırdı ilkez böyle sinirli görüyordum merti genelde.

"Boş ver abi kız kendi gelir ayağımıza"der ve bir şekilde kızı aramamızdan vaz geçirmeye calışırdı. O çoktan pes etmişti kızı aramaktan.

"Yok abi ne yapabilirim ki kızı birileri bir şekilde saklıyor tam bir iz bulucaz derken yine kaçmayı başarıyor"dedi harun konuştukça ağzındaki kan her yere fışkırıyordu.

Mert"abi kız kendi başına saklanıyor olamaz. kızı saklayan birileri var bundan eminim bu saklayan kişilerde,bizi tanıyan ve her hareketimizi bilen birileri olmalı. yoksa çoktan bulmuştuk kızı."dedi ser çıkan sediyle.

Haklıydı..... kızın babasından başka kimsesi olmamasına rağmen birileri ona yardım ediyor olabilirdi.Anıl cezaevine girdikten sonra oraya adam bile diktmiştik. ama yok 5yılda beridir babasını ziyarete bile gelmedi.doğrusu anılın bir kızı bile olduğunu bilmiyorduk.babamla çok iyi dostalardı, birbirlerinden hiç birşey saklamazlardı banada herşeyi babam ve anıl öğretmişti anılı enaz babam kadar seviyordum taki babamın canını alana kadar.bize hiç ailsinden bahsetmezdi bir kızı olduğunuda yaptığımız araştırmalarda ögrenmiştik,karısını doğumda kaybetmişti. Kızınıda duşmanlarından dolayı saklıyormuş.

Depodan gelen gelen ayak seslerine kulak verdim.gelen kişiyi az çok tahmin ede biliyordum.

"Ne oldu arda?"diye bağırdığımda.

"Abi meral yenge rahatsızlanmış....seni istiyor"diyen ardaya  başımı hızla  ona döndürmüştüm.

"Nesi var lan kötü birşeyi yok değilmi?"dedim endişeli bir şekilde.

Çünkü Sen(Geceme Gündüz Oldun.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin