Hızlı adımlarla aşağı inmeye başladım gözlerim sulanmıştı ne oluyordu bana ne zamandan beri bukadar sulu göz olmaya başlamıştım.
Birine çarptığımda çarptığım kişiyi görmemle şok olmakla kalmayıp.hızla ona sarılmıştım manyaktım ben bügün kaç kere canımı yakan adama sarılmıştım gurur murur bile kalmamıştı bende.
Oda aynı karşılığı verince
"Neden ağlıyorsun"dedi fısıltılı bir şekilde.
"Bilmiyorum"dedim gerçektende bilmiyordum
merdivenlerden gelen ayak sesleriyle hızla ondan ayrıldım kafamı otarafa çevirdiğimde mertin dağılmış bir şekilde bize geldiğini gördüm.
Nesrinle işi pişiren kişi mert'miydi yani.
"Bir saatir seni bekliyorum lan ne haltlar yiyiyorsun yukarda"dedi Enes
"Hiç "dedi omuz silkti ve devam eti,
"nesrinle bir kaç işim vardı" dediğinde gülüyordu kendini açık açık beli etmişti ne halt yediğini.
Kafamı Enese çevirdiğimde bana baktığını gördüm bakışlarında hayal kırıklığı vardı nesrin ve mert ile alakalımıydı acaba.
Sonuçta kendisini sabah öpen kız akşamda başkasıyla hemde kendi yatak odasında ıyk iğrenç.
Mert"Hadi gidelim abi"deyip bana döndü"görüşürüz güzelik" dedi ve giti.
"Bunun içinmi ağlıyordun?"diyen Enesi önce anlamadım.anladığımda ise beni kesinlikle yanlış anlamıştı
Allah kahretsin ki!!
Resmen mertin nesrinle gördüğüm için ağladığımı düşünmüştü.
İşler ters gidiyordu ben böyle olacağını düşünmemiştim nesrinle o odada olan kişinin mert olduğunu görmemle sevinmiştim ama neden Enes olduğu yanlış anladığımda ağlamıştım. Neden aynısını mert için yapmamıştım.
Enes beni yanlış anladığında kalbimin ortasındaki acı koskaca bir tarifsizlikti.'bunun içinmi ağlıyordun?'dediğinde sesinde umursamazlık vardı kırıklık vardı ama kesinlikle alay etmiyordu benim bildiğim Enes alay edemeden durmazdı.
'Bunun içinmi ağlıyordun?'
'Bunun içinmi ağlıyordun?'
O ses hala kulaklarımda çınlıyordu.nereye gitiklerini bilmiyorum saat gece yarısına geldi geleli hala gelen olmadı.ne o nede başkası dışarıdan gelen yağmur sesine kulak verdim sonbahara girmiştik ve uzun bir aradan sonra ilk kez yağmur yağıyordu koşar adımlarla dışarıya çıktım yağmuru seviyordum hele altında ıslanmayı daha çok seviyordum.dışarıda kimse yoktu korumalar nereye gitmişti heryer sesizlikti birek yağmurun melodisi vardı.
Kolarımı yukarı kaldırıp yağmurun avuç içime dolmasını bekledim.yaralı olan elimin ıslanmasını umursamadan etrafımda dönmeye başladım ve bir anda bağırdım.
"Seni çok özledim baba!!!"
"Yağmur yağıyor görebiliyormusun!"
"Yağmuru sevdiğimi biliyormusun!!!"
"Hayat hiç adil değil baba!!!"
Bağırıyordum
Acaba babamda görüyormüydü yağmur yağdığını ilaki görüyordur. Hapishane pencersesindeki demir parmaklıkların ardından.görüyördür kimi düşünüyordur annem'imi yoksa benimi.
"Salakmısın kızım hasta olacaksın"diyen ses beni yerimden sıçratmıştı.
"Bana diyene bak "dedim alayla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Sen(Geceme Gündüz Oldun.)
ChickLit"Sevmekten ağlamıyor gözlerin."sertçe iki eliyle omuzlarımdan tutup duvara yasladı." nefretten ağlıyor"dedi ateş saçan gözleriyle. "mutluluktan bakmıyor gözlerin. Kin dolu parçalanmış hayallerle bakıyor"dedim. kısık çıkan sesimle. " Yas tutmuyor kal...