5 bölüm(KİMSİN SEN?)

132 9 0
                                    

(Multimedia da Mert var)

KEYİFLİ OKUMALAR 😙

"Gunaydın oğlum"dedi annesi
koltuktan kalkıp annesinin yanına doğru ilerledi bende o sırada kapıya doğru ilerliyordum. Sıktığı parfüm kokusu bile beni benden aldı.

"Gunaydın annemm işe gitmeden önce seni göreyim dedim"dediğinde bunlar son duyduklarımdı kapıdan çıkıp aşağı kata indim.

Mutfağa girdiğimde fatma teyzeyle beraber meral hanım için kahvaltı hazırlamaya başlamıştık sürtük kızın şu meşhur nesrin olduğunu  ögrendiğimde şaşırmadım çünkü az çok tahmin etmiştim.

Mert denilen adamında Enesin küzeni olduğunu öğrendiğimde yine şaşırmadım ikiside birbirlerine çok benziyor olmalarıydı.mert dün gece çok içtiği için babasının azarlarını duymamak için eve gitmeyip buraya gelmiş fatma teyzenin dediğine göre mert'in aslında iyi bir insan olduğunu ve ondan bir zarar gelmeyeceğini  söylediğinde tabikide inanmadım.o adamın gözlerindeki ifadenin benim için hiç iyi şeyler olmayacağıydı birde o sürtük kızla ikisi bir olunca kimbilir o kuşkadar beyinlerinde benim için ne planlar yapıyorlardır hayır yani benim anlamadığım o sürtüğe ne oluyor acaba mertin sevgilisimi diye düşünmeden edemedim şimdi.hizmetçi parçasından sevgilimi olur dediğinizi duyar gibiyim kalp bu otada konar bokada konar atasözünü hatırlatmak isterim.

Yinede onlardan uzak durmalıyım ne olur ne olmaz durduk yerr başıma bela almayayım şimdi

Meral hanıma hazırladığım kahvaltı tepsisini alıp yukarı çıkmaya başladım tam kapısı açık olan bir odanın önünden geçerken boğuk boğu sesler duymaya başladım ne olduğunu bilmediğim bir şeyin yere düşme sesi geldiğinde odanın içine bakmak için kafamı teredüle uzatım az çok neler olduğunu tahmin edebiliyordum. Az önce size o sürtük ve mertin sevgili olabilme ihtimalini söylediğim kısmı unutun siz

Çünkü

Enes  ve Nesrin sürtüğü birbirine yapışmış birbirlerini dudak dudağa somuruyorlardı.

O anki şokla tepsi elerimden kayarken tabak ve bardakların kırıpma sesleri bütün eve yayıldığını duymak istediğim için bunu bilerek yapmıştım sırf o inleme ve iğrenç sesleri duymamak için kulağımı o gürültüye vermiştim am işe yaramıyordu sesler hala kulaklarımda çınlıyordu.

Tepsi yere düştüğünde Enes onu hızla üzerinden itii sürtük nesrin yere kapaklanmıştı ben şok içinde onun ğözlerinin içine baktığımda.

Şok içindeAğzından koca bir "SİKTİR!!"çektiğini duydum.

Yere çoküp "Ben çok özür dilerim efendim sakarlığım tutu"deyip yerdeki kırık parçaları toplamaya başladım.

Hızlı adımlarla yanıma gelip ayağa kaldırdı beni "DEFOL GÖZÜME GÖZÜKME!!!"diye bağırdığında elimdeki buyuk cam parçasını sıkmaya başladım.

O sürtük kıza bir bakış atıp hızla merdivenlerden inmeye başladımo an merdivelerden çıkan Mert hancızadeyi görmemle bakışlarımı merdiven basamaklarına çevirip adımlarımı dahada hızlandırdım tam yanından geçeceken kolumdan hızlıca tutu.

"Lan elin kanıyor!!"diye bağırdığında

"Bırak kolumu!!"diye tısladım ve koşar adımlarla bahçeye çıktım arkamda duyduğum adım sesleriyle arkamdan geldiği beliydi.

"Noldu sana bırakta eline bakayım"diyip elimi tutu"lan kızım elindekini braksana"dediğinde o büyük cam parçasının hala elimde olduğunu ve sinirden sıkıp elimdeki kanın yere damlıyor olduğunu gördüm.

Çünkü Sen(Geceme Gündüz Oldun.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin