Gözlerimi açtığımda daha önce hiç görmediğim bir odada bana tanıdık gelen kokunun kime ait olduğunu anlamaya çalışıyordum.aklıma gelen şeyle hızla fırladım yataktan.
bulmuştu beni kendi üstelik kendi ayaklarımla gelmiştim ona.Aniden yataktan doğrulduğum için başıma çok keskin bir ağrı saplanmıştı.kim getirmişti beni bu odaya kesin ve kesinlikle artık biliyorlardu benim kim olduğumu, uyanmamı bekliyordu.kimse gelmeden gitmeliydim burdan kaçmalıydım aksi taktirde çok kötü şeylerin olacağı beliydi.
Enes artık kim olduğumu biliyordu hızla pencerenin yanına ilerleyip nerede olduğumu anlamak için pencereden etrafı izlemeye başladım.hala aynı evdeydik bu oda Enesin odasıydı. onun odası olduğu için daha önce hiç girmemiştim. korumalar dışarda dolanıp duruyordu.beni neden hala bir depo gibi yere değilde yumuşacık yatağına yatırdı hala anlayamıyorum.
Dışardan gelen adım seslerinden hızla yatağa ilerleyip uyuma pozisyonunu aldım en azından gerçeklerle yüzleşmek için biraz daha zamanım olurdu.yavaşça açılan kapıyla kaşlarımı çatmamak için büyük çaba sarf ediyordum.
Gelen her kimse uyanmamamı istemeyen biriyi.yavaş adımlarla yanıma doğru geldiğini hisetmele gelmeden önce saçlarımla yüzümü gizlediğim için bir kez daha tebrik etim.gözlerimimi oynatmadan duramıyordum çünkü birde nefes alış-verişlerimi saymasak eğer.
Elini yüzüme gelen saçlara dokundurup yavaşça sanki kırılacak bir eşyaymışım gibi yüzüme gelen saçları dağıtmaya başladı.kimdi bu tahmin etiğim kişi olabilirmiyi.elerini geri çektikten sonra hala yanı başımda durduğunu aldığı nefes alış-verişleriyle anladım bir sure durduktan sonra atığı adım sesleriyle dolap kapağının açıp-kapandığını duydum sonrada banyonun açılıp kapanma sesi geldiğinde tutuğum nefesi hızlıca brakıp gözlerimi açtım.kısa bir süre sonra gelen su sesiyle derin bir nefes alıp bıraktım neydi bu şimdi.beni bu odaya getiren kişi.
Enesten başkası değildi.benim kim olduğumu hala öğrenmemişti o telefondaki adam her kimse daha, buluşmamışlardı yada enes orda bayıldığımda çıkardığım sesi duyup adamı dinlemeden, kapatıp yanıma gelmişti bu alabilirmiydi.
Ben düşünceler içinde gözümü tavana dikmiş bakarken gelen sesle yerimden sıçradım.
"Uyuyan güzel uyanmış"dediğinde gülüyor.ıslak saçlarını havluyla kuruluyordu. Yine takım elbise giyinmişti bu haliyle nefes kesiciydi.
"Be-ben Nasıl geldim buraya hiç hatırlamıyorum."dedim ve tam yataktan kalkacaken yine aniden gelen ağrıyla başımı tutup yüzümü buruşturdum.o sırada Enes hızla yanıma gelip elerini omuzlarıma koyup.
"İyimisin" diye sorduğunda benim için endişelendiğini fark etmemle.afalamıştım
O az önce benim için endişelenmişmiydi.
"iyim ne oldu bana"dedim ve yüzüne bakmaya devam etim beni tekrar yatağa yatırıp sıkıntılı bir şekilde derin bir nefes aldı.
"Bilmiyorum odamdaydım kapının önünde bir ses duyunca kapıyı açtım ve seni kapının önünde yerde baygın bir şekilde uzandığını görünce hemen odaya taşıdım."dediğinde yüzünde Endişe ve şefkatli bir duygu vardı.
"Ah evet dün gece kendimi hiç iyi hisetmiyirdum tansiyonum düşmüştü kendime bir ayran yapmak için aşağı kata inicektim ama demeki dayanamayıp bayılmışım"dedim ve gülümsedim hala yüzündeki şefkatle bana bakıyordu noldu bu adama bana hiç böyle bakmazdı.
"Biliyorum... dün doktor çağırdık tansiyonunu düştuğünü ve o yüzden bayıldığını söyledi."dediğinde vaybe dedim içimden tansiyon yalanını aklımdan uydurduğum için tuturmuştumda ama şanslı kızmışımha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Sen(Geceme Gündüz Oldun.)
ChickLit"Sevmekten ağlamıyor gözlerin."sertçe iki eliyle omuzlarımdan tutup duvara yasladı." nefretten ağlıyor"dedi ateş saçan gözleriyle. "mutluluktan bakmıyor gözlerin. Kin dolu parçalanmış hayallerle bakıyor"dedim. kısık çıkan sesimle. " Yas tutmuyor kal...