İnsan evrenin en hırslı azimli varlığı olarak yüz yıldır hüküm sürüyordu,
Dünyada. başıma geleceklerden habersizdim.insan oğlu sonunu düşünmeden yaşamazmıydı sonuçta.bende sonumu dahi düşünmeden ENES HANCIZADE'yi yaşıyordum.onun sunduğu hiç birşeye "HAYIR"demek yerine evet diyerek. Kim bilir belki kırık camların üzerine doğru adım atıyordum İNTİKAM yok olmaktan geçiyordu yavaş yavaş yok olarak başka bir varlığa bürünüyordum bende....Bana verilen odada bavulumdakileri çıkartıp dolaba yerleştirdim odanın içinde ebeveyin banyosu bile vardı.
Yatak yumuşacıktı içinde kayboluyordum resmen.ben öylece yatakta uzanıyorken kapı bir anda tıklatıldı
"Girebilirmiyim kızım"diyen fatma teyzeye
"Tabi buyur söylemen hata"deyip tebesüm etim sonuçta bu ev benim değildi benden izin alması gerektirmezdi.
"Yerleştirdinmi eşyalarını kızım"diyen tonton teyzeye
"Evet...şimdi meral hanımla tanışabilirmiyiz kendisini çok merak ediyorumda"dediğimde
"Ozaman beni takip et dedi"tonton teyze lakabı kendisine çok yakıştı,insanlara lakap takmayı çok seviyorum.odadan çıkıp hemen yan odaya geçtik kapıdan içeri girdiğimizde mustakbel kayınvalidemi gördüm.yatakta hiçbir kıpırtı etmeden öylece duruyordu aman Allahım böyle hayatmı olur yatağa bağlı olarak kalmak..ama çok güzel bir kadındı ve benim güzel anneme ne kadarda çok benziyordu..
"Meral hanım size bakıcak olan hemşire oğlunuz özel olarak seçti bundan sonra bakımınızda elif hemşire ilgilenicek"dediğinde mustakbel kayınvalideme kocaman bir tebesüm yoladım.
Oda aynı şekilde karşılık verince sanırım iyi anlaşıcaz.
"Merhaba efendim nasılsınız"yalakalığın lüzümu yok.
"İyiyim kızım teşekür ederim"dedi tok bir şekilde sanırım ona acıdığımı fark etmişti
"Oğluma söyle ben böyle iyiyim"dedi tonton teyzeye bana bakıp "benim bakıma ihtiyacım yok sende evine git kızım boşuna uğraşma"dediğinde kadın hayatan kopmuş resmen.
"Aman olurmuya ben bu işi zar zor bulmuşken bırakırmıyım siz ne diyorsunuz çoluğum çocuğum var benim evde açlar vallahada gitmem bilahada gitmem kapıdan kovsanızda bacadan girerim"dediğimde uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyorlardı ki daha önce uzaylı görmüş masum köylü görmedim ama ne var canım buraya kadar gelmişken pesmi edelim sevgili kayınvalideciğim sırf istemiyor diye.
Çoluk çocuk ne alakaya
"Bu işe çokmu ihtiyacın var kızım"diyen kayınvalideciğime
Yok oğlunuzu kendime ayartmak için ihtiyacım var demek istesemde
"Hıhım" dedim pis yalancı.
"İyi bari ne diyeyim"dediğinde yanaklarından sıkıca öptüm sanırım bunu beklemediği ičin şaşırmıştı
Daha sonra kayınvalidemle baya bir sohpet etik bana kocasıyla olan tanışmasından tut evliliğe kadar olan hikayesini anlatığında gözyaşlarıma engel olamamıştım ah bu güzel kadını sevdiği adamdan ayırmışlardı o uyuduktan sonra doktoru geldi bana yapacağım şeyleri ilaçlarını kontrolunu düzenli bir şekilde hepsini anlatıktan sonra gitti.
Meral hanımın son köntrölünü yaptıktan sonra ışığı açık bırakıp çıktım belki uyandığında karanlıkta kalması iyi birşey değil.
Su içmek için aşağı kata indim tam mutfaktan gireceken duyduğum seslerle duraklamak zorunda kalmıştım. biliyorum kapı dinlemek ayıp bir şey ama bunu bana öğreten bir ailem olmadığı için rahatlıkla dinleyebilirdim çünkü benden bahsediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Sen(Geceme Gündüz Oldun.)
ChickLit"Sevmekten ağlamıyor gözlerin."sertçe iki eliyle omuzlarımdan tutup duvara yasladı." nefretten ağlıyor"dedi ateş saçan gözleriyle. "mutluluktan bakmıyor gözlerin. Kin dolu parçalanmış hayallerle bakıyor"dedim. kısık çıkan sesimle. " Yas tutmuyor kal...