Mirzayla gözleri kesişen ahu babasına döndü ve sadece mirzanın duyacağı şekilde fısıldadı.
"Beni bırakamazsın baba.Seni yeni buldum.Kendini bana affettirmeden ölemezsin.Lütfen baba dayanamam"
Genç kızın titreyen ellerini tutan mirza meydandakileri umursamadan
"Sakin ol."
diyerek kızı sakinleştirmeye çalıştı.Ahu masmavi gözlere o kadar kilitlenmişti ki ambulans sesiyle irkildi.
Ambulanstan inen 4 kişilik ekip meydandakileri aşmaya çalışarak hastanın yanına vardılar.Ahu gözlerini mirzadan çekerken gelen kadın görevliye
"SAKIN SARSAYIM DEME STETOSKOPU VER"
diye bağırdı.Nolduğunu anlamayan kadın anlamaz gözlerle ahuya bakarken
"KALP VE DAMAR CERRAHİSİ UZMANIYIM VE ŞU AN BABAM KALP KRİZİ GEÇİRİYOR NE YAPMAMI BEKLİYORSUN DERHAL STETESKOPU VER."dedi.
Gelen kadın görevli hızlıca stetoskopu verirken ahu gözlerini kapatıp nabzı dinledi.Tahmini doğruydu.Babası kalp krizi geçirmişti.Abisi ve mirzaya döndü.
"Kalp krizi meydanı boşaltalım.Biraz daha müdahale edilmezse kalbi duracak."dedi.
Bedirhan ve mirza ağa meydanı boşaltırken ahu görevliye
"ACELE ET SEDYEYİ GETİR"
diyerek bağırdı.Getirilen sedyeye bindirilen boran ağa Hızla ambulansa taşındı.
"Doktor hanım ambulansa binicekmisiniz?"
diyen görevliye baktı Ahu.Ne olursa olsun orda yatan babasıydı.Hızla ambulansa binen Ahu babasının elini tuttu ve mırıldanmaya başladı.
"Nolur baba annem gibi sende gitme"
Yaklaşık 1 saattir bütün aşiret ağaları hastane koridorunda bekliyordu.Mehmet ağa fenalaşınca sakinleştirici vuran hemşireler katlardaki bir odaya yatırdılar yaşlı adamı.
Mirza ağa hastane koridorunda dönüp duran bedirhanın omzuna elini koydu.
"Sakin ol bedirhan"
diyen mirzaya bakan bedirhan
"Olamıyorum mirza böyle olacağını tahmin etmedik.Hiç acımadı Ahu babama adamın yüreğine indi.Ya çıkamazsa içerden napıcaz o zaman biz"
diyerek başını krem rengi soğuk hastane duvarına yasladı.Mirza ağa duyduğu ahu ismiyle kalbinde bir yerlerde bir kıpırtı hissetti.Kendisi gibi adıda güzeldi mardin güzelinin.Mirza ağa
"Ne yaşadıda bu kadar acımasız biri oldu kardeşin"dedi.
Bedirhan gelen soruyla afalladı.
"Benim kardeşim acımasız değil mirza öyle görünüyor olabilir ama o çok kırılgan bir kız annemi bir ay önce kaybetmişiz.Onu ilk gördüğümde yüzünü görseydin.Ne demek istediğimi belki anlardın.Onun tek isteği anneme yapılanları ödetmek.Hayatın boyunca görüp görebileceğin en güçlü kadındır Ahu.
diyerek korudu kardeşini bedirhan.Mirzanın duydukları kafasını karıştırmıştı.
Mirzaya göre Ahu her erkeğin arzulayacağı türden bir kadındı.Dolgun vücut hatları,kıpkırmızı dudakları,yemyeşil gözleri,dalga dalga simsiyah saçları, Bembeyaz teni ve minicik elleri mirza kafasından geçen düşüncelerle kendine kızdı.Ona neydi ki? Bu kız daha ilk geldiği dakikadan kafasını karıştırmıştı.Mirza ağa hayatında asla annesi ve kız kardeşinden başka bir kadın istemiyordu.Özellikle İstanbul'da yetişmiş bir kadın.Kendi örfünü adetini bilmeyen bu kadınlardan tikseniyordu.Üstelik ahu daha ilk geldiği dakikadan olay yaratmıştı.Mirza ağaya göre kadın yerini bilmeliydi.Her işe karışmamalıydı.Onun doğruları bunlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımda Kal
RomanceKadın üzgündü adamsa kırgın,derin bir nefes çekti genç kadın içine bu sözleri bir erkeğe söylemek onun için çok zordu.Fısıltıyı andıran sesiyle genç adamın parmaklarını tuttu. "Başından beri duvarlarım vardı benim Akif Mirza Hancıoğlu, ancak bu duv...