8.Bölüm

2.9K 173 43
                                    


"BIRAKKK"dedi.

son gayretiyle genç kız.Mirza genç kızın kokusuna o kadar dalmıştı ki bırak deyişinde irkildi ama bırakmadı.Kızın bedenini daha sıkı sararak kulağına yaklaştı.

"Bunu sen istedin."

Mirzanın dedikleriyle korkusu iyice artan kız genç adamın ne yapacağını kestiremiyordu.Ama içinde bir taraflarda bu adamın ona asla kötü birşey yapmayacağını söyleyen bir taraf vardı.

Genç adam

"Sen istedin sana düşman olmamı sen istedin Ahu Ulusoy ayrıca senin gibi
Bir kadına dokunacak değilim midem kaldırmaz"

diyerek kızı bıraktı.Arkasının dönüp yürüyen genç adam kalbindeki acıyı hissetmek istemiyordu.Artık asla bu acı olmamalıydı.Aralarındaki savaşı kendisi başlatmış olabilirdi ama yangına körükle giden ahuydu.

Genç kız mirzanın kendisine sarf ettiği sözlerle ve gidişiyle dizlerinin üstüne çöktü.Gözlerinden akan yaşlarla Fırat'a döndü.Kalbindeki minik minik karıncalanmayla ellerini kalbine vurmaya başladı.Hüngür hüngür ağlayan genç kız Fırat'a döndü.

"ACIMA KALBİM O ADAM İÇİN BÖYLE OLMA YALVARIRIM YAPMA ARTIK OLMAZ İSTESEMDE OLMAZ SEVECEK BAŞKASI MI YOK. ALLAHIM YARDIM ET"

diye bağırarak fırata içindekileri döktü.

İstanbul

Meryem boş tavana bakarken aklındaki tek şey nasıl Mardin'e gidecekti hangi yüzle.Kızını alması lazımdı peki ya oğlu ya kocası ne diyecekti.Yıllar sonra Boranı görmeye dayanabilecekmiydi. Peki ya Boranın yanında yıllardı duran o kadını görmeye dayanabilecekmiydi.Belkide Boran o kadınla kendine yeni bir hayat kurmuştu.Kızının Mardin'e gittiğine hala inanamıyordu.Nasıl affetmişti babasını bilmiyordu tek bildiği artık kaçmayacaktı.Ömer bey iyi bir adamdı.Ona çok yardımı dokunmuştu. Hala daha dokunuyordu.Güler yüzlü yardım sever bir adama rastladığı için çok şanslıydı.Yanındaki haraketlilikle Ömer beyin sandalyeye oturduğunu gördü.

"Bugün nasılsın meryem"

"İyiyim Ömer bey sağolun"

"Lütfen bana bey deme Ömer demen yeterli"

"P-peki"

"Doktorunla konuştum ayağa kalkıp yürüyüşlere başlasın dedi "

diyerek tebessüm etti.Genç kadın gülümseyerek

"Bu iyi bir haber sağolun yani sağol"

"İyileştikten sonra Mardin'e gidecekmisin?"

diyerek merak ettiği soruyu soran Ömer bey dikkatle Meryem'e bakıyordu.Genç kadının ağzından sadece

"Bilmiyorum"

sözleri döküldü.

Ulusoy Konağı

Rojin ahu konağa geldiğinden beri odasından dışarı adım atamıyordu.Bu işe bir hal çare bulması gerekti.Ama aklına hiçbirşey gelmiyordu.Rojda babaannenin bu sıralar kendisine soğuk davrandığını aklına gelince kaşlarını çattı

Yanımda KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin