💎Müzikle okuyunnn❗️❗️❗️
Genç kız dolu gözlerle arabasını eve sürdü.Çalan telefonuyla düşüncelerinden ayrılan Ahu telefonunda devranın ismini görmesiyle hemen cevapladı.
"Alo de-devran"
"Prenses iyi misin sen birşey mi oldu?"
"De-devran ben böyle olacağını bilemedim"
"Ahu sakin ol Ne oldu anlat bana istiyorsan yanına geleyim.Biri birşey mi yaptı?"
diyen adamla ağlamaya başlayan genç kız konuşmaya başladı.
"Mirzanın istediği a-araziyi aldım sadece bana söylediklerini ödetmek istemiştim."
diyen kız daha da ağlamaya başladı.Devrandan ses gelmediğini fark eden genç kız
"D-devran"dedi.
"Ahu sen ne yaptın"
diyen devranla ağlamasını kesen Ahu
"Devran ben anlamıyorum ne de-demek istiyorsun"dedi.
"Abimin orayı almak istemesinin sebebi dedemdi.Ölmeden önce abime o araziyi alıp kendi konağını yaptırmasını istemişti"
diyen adamla Ahunun elindeki telefonun kayması bir oldu.Arabayı durduran kız aşağı inerek yere çöktü.Yağmurun başlamasıyla sırılsıklam olan kız hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam etti.İnsan yaptığının bedelini bir şekilde ödüyordu.Mirza ağa kalbini bu kadının ellerini vererek bu bedeli öderken ahunun nasıl bir bedel ödeyeceği gerçekten merak konusuydu.
1 Gün Sonra
Mirza ağa siyah gömlek ve siyah kumaş pantolonuyla gene çok şık duruyordu.Evdeki hizmetli olan genç kızlar gözlerini genç adamdan alamıyorlardı.
Mirza ağa dünden beri olanları düşünüp dururken kafayı yemek üzereydi.Kafasında tartıyor biçiyor Fakat bir sonuca varamıyordu.Düşüncelerinden annesinin sesiyle sıyrılan Mirza ağa annesine döndü.
"Mirzam bugün dilanlara gidicez berfini ve bebeğide göreceğiz. Geliyorsun değil mi?"
diyen Sultan hanımla tebessüm eden mirza
"Gelirim ana"
diyerek masadan kalktı.Aklında deli soruların karmaşasıyla duşa girdi.
Hancıoğlu Konağı
Ahu kahvaltı masasındaki sessizlikten çok sıkılmıştı.Çalan telefonuyla dikkatleri üstüne toplayan genç kız aramayı cevapladı.
"Alo"
"Merhaba ahucum Dilan ben nasılsın?"
diyen genç kızla tebessüm eden ahu
"İyiyim canım sen nasılsın"dedi.
"Bende iyiyim ahucum ben şey dicektim.Bugün bizim konağa gelir misin sohbet ederiz birde berfin bebek hakkında sana birkaç şey danışmak istiyor"
"Tamam o zaman gelirim ben"
diyen ahuyla kahkaha atan dilan
"O zaman bekliyorum"
diyerek neşeyle telefonu kapattı.Kahkahasını durduramayan genç kız belini dolanan kollarla çığlık attı.
"Ayyyyy"
"Şşt sakin ol güzelim"
diyen uraz ağanın sesiyle gevşeyen Dilan sinirle arkasına döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımda Kal
RomanceKadın üzgündü adamsa kırgın,derin bir nefes çekti genç kadın içine bu sözleri bir erkeğe söylemek onun için çok zordu.Fısıltıyı andıran sesiyle genç adamın parmaklarını tuttu. "Başından beri duvarlarım vardı benim Akif Mirza Hancıoğlu, ancak bu duv...