💎Bu aralar kafam o kadar karışık ki bölüm yazmakta zorlanıyorum.İnşallah beğenirsiniz
Güneşin doğuşuyla uyanan mirza konağın balkonunda oturmuş etrafı izliyordu.Gece eve geldiklerinde saat gece yarısını geçiyordu.Ahu gözlüsü sayesinde dünyaya bir bebek gelmişti.Tebessüm eden adam aklına gelenlerle buz kesti.
Ahu çok güzel ve alımlı bir kadındı.Bu yaşa kadar bir sevdiği veya sevgilisi olmuştur diye düşünen mirza ellerini yumruk yaptı.Arkadan gelen sesle irkilen adam duyduğu sesle koltuğa oturdu.
"Abi iyi misin?"
diyen devranla derin bir soluk alan adam
"Geç otur şuraya koçum"
diyerek karşısını işaret etti.Devran merakla
"Hayırdır Mirza ağa ne oluyor sana"
dedi.Mirza konuyu fazla uzatmak istemediğinden direk bodoslama konuya daldı.
"Ahu nasıldır bahsetsene"
diyen adamla devran konuya uyanmadı ve konuşmaya başladı.
"Ahu mu? Sana şunu söyleyeyim abi gerisinin sen anla Ahu hayatımda gördüğüm en güçlü en azimli ve en iyi insanlardan birtanesidir."
"Nasıl bu kadar yakın oldunuz?"
"Biz üniversitede arkadaş ortamında tanıştık.Ahu diğer kadınlar gibi değildi.Ağırbaşlıydı en önemlisi kimseye boyun eğmezdi."
"Ağırbaşlı olduğunu anladık zaten hanımefendinin"
diyen Mirza kahkaha attı.Devran abisinin söyledikleriyle kaşlarını çattı.
"Okul çıkışlarında annesinden gizli kafelerde çalışırdı neden biliyormusun kitap parasını kendisi karşılamak için,Okulda yemek yemezdi çünkü Türkiye'nin en iyi üniversitesinin kantin fiyatları tavandı.Asla ama asla annesinin mesleği yüzünden başını yere eğmedi aksine gurur duydu.Şu an belki söylediklerim bir kulağından girip diğerinden çıkacak ama bunların hepsini yaşadı o kız"
diye sinirle konuşan devran mirzanın yüzündeki değişime hayretle bakıyordu.
"Sevgilisi yokmuydu?"
diyen Mirza merakla devranın vereceği cevaba odaklandı.
"Ahu ve sevgili abi saçmalama ya Ahu öyle bir kız değil.Onun çalışmaktan sevgili yapıcak vakti yoktu.Üstelik üniversitedeki en güzel kızdı ve gelen tekliflerin hepsini reddetti.Bir kere çocuğun biri başına musallat olmuştu kendim halledicem diye tutturmuştu ama halledemedi tabi ben bir güzel dövdüm çocuğu Zaten ondan sonra yakın olduk.Allah rahmet eylesin Meryem Sultan çok iyi yetiştirmişti bizim prensesi."
diyerek susan devran abisinin yüzündeki tebessümle köşeli jetonunu düşürdü.Ağzı o şeklini alan devran sinirle mirzaya döndü.
"SAKIN ABİ KIZIN DUYGULARIYLA OYNAMAYA KALKMA.ONUN HAYATTA TUTUNACAK TEK DALINIDA SEN ELİNDEN ALMA.KARŞINDA BENİ BULURSUN"
diyen devran sinirle abisine baktı.Mirza devranın herşeyi anlatmasıyla genç adama baştan sona herşeyi anlattı.Devran abisin söyledikleriyle şokla mirzaya baktı.
"Abi sen aşık olmuşsun"
diyen devranla tebessüm eden mirza
"Bu yaşadıklarım aşk mı değil mi bilmem koçum ama ben o Ahu gözlere o ağırbaşlı güçlü asi kadına vuruldum"
dedi.Devran alayla güldü.
"Vayy be Mirza ağa senide kaybettik.Ama abi sen baştan kaybettin haberin olsun.Ahu Zaten zor bir kadındır ve senin yaptıkların ağır şeyler inşallah hayırlısı olur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımda Kal
RomanceKadın üzgündü adamsa kırgın,derin bir nefes çekti genç kadın içine bu sözleri bir erkeğe söylemek onun için çok zordu.Fısıltıyı andıran sesiyle genç adamın parmaklarını tuttu. "Başından beri duvarlarım vardı benim Akif Mirza Hancıoğlu, ancak bu duv...