13.Bölüm

3.2K 158 25
                                    

💎Rica ediyorum.Şarkıyla dinleyin.

Genç kız alnına değen dudaklarla kaskatı kesildi.Bu öpücükte neydi?
Mirzanın kendine fısıldadığı sözcükler de neydi?Kendini bir rüyada hissetti.Genç adamın kokusundan sarhoş oldu.İtmeliydi onu hatta tokatlamalıydı.Fakat yapamıyordu.Daha önce hiçbir erkeğin dudakları değmemişti tenine bu adam ilkiydi.Daha nice ilki olacağı gibi...

Mirza genç kızın kendinden geçişini büyük bir tebessümle izliyordu.Kollarında tir tir titriyorudu Ahu gözlüsü.Belliydi ilk defa bir erkek tarafından öpülüyordu.Kendiside ilk defa bir kadının tenine değdirmişti dudaklarını.

Ahu gözlerini usulca açarak mirzaya döndü.Dudaklarının arasında 1 nefeslik mesafe vardı.

"Yapma"

"Neyi yapmayayım Ahu"

diyen mirzayla duydukları ayak sesleriyle birbirinden uzaklaştılar.Genç kız kendilerine doğru gelen berfin ve Süleyman ağanın kızı narinle kıpkırmızı kesilmişti.

Mirza ağa ahudan istemeye istemeye ayrılmıştı.Bu yüzden Sinirleri iyice gerilmişti.Kendilerine doğru gelen berfin ve narinle genç kızın kıpkırmızı kesildiğini hisseden mirza tebessüm etti.

"Hoşgelmişsen Mirza ağa"

diyen berfinle birlikte Ahu tuttuğu nefesini verdi.

"Hoşbulduk"

diyen Mirza hızla oradan ayrıldı.Berfin ahunun kıpkırmızı kesilme sebebini düşünürken bu sebebi tahmin eden narin iğrenerek ahuya bakıyordu.

Genç kız daha fazla ayakta duramayacağını hissederek kendini lavaboya attı.Fakat gördükleriyle şok geçirdi.Yüzü kırmızının değişik bir tonunu almış gözlerindeki yeşilleri koyulaşmıştı.Avuçlarına suyu dolduran genç kız yüzünü yıkamaya koyuldu.Aynaya dönen genç kız

"Allahım yardım et"

diyerek mırıldandı.

Narin Mirza ağanın şadoğlu konağında olduğunu öğrenince yalvar yakar babasıyla birlikte gelmişti.Fakat geldiğinden beri Mirza ağa yüzüne bakmıyordu.Üstelik bu da yetmezmiş gibi Ahu denen kadınla konuşurken görmüştü onu.Ahu ve mirzanın arasındaki etkileşimi
Çok önceden fark eden narin bir şey yapması gerektiğini fark ettiğinin farkına vardı.

Mirza ağa karşısında annesiyle konuşan Ahu gözlü kadına bir kez daha vuruldu.Gözlerinden belliydi çok sevmişti annesini.Mirza Ahu gözlüsünün yüzündeki pembeliğe bayılmıştı.Genç kızın yüzündeki kırmızılık yerini çok şeker bir pembeliğe bırakmıştı.

Ahu üzerindeki gözlerden heyecanlanmıştı.Sultan hanımım konuşmasıyla ona döndü.

"Değil mi Ahu kızım"

"Efendim"

diyen kızla mirza parmaklarını ağzına bastırarak çaktırmadan güldü.Sultan hanım ahuya dönerek

"Baklava ve Züngül tatlısı zor bir tatlıdır diyorum devran ve Mirza benden isteyip duruyorlar Fakat artık yaşım geçti.Gençliğimde olsam yapardım sen yapabiliyormusun?"

diyen Sultan hanımla ortam bir sessizliğe gömüldü.Narin fırsatı kaçırmamak adına sinsice sırıtarak konuşmaya başladı.

"Sultan teyzecim Ahu nereden bilsin yemek yapmayı o istanbullarda el bebek gül bebek büyümüş besbelli,hem okuyan kadından bir hayır gelmez"

diyerek cahilliğini konuşturan narinle ortamdaki gerginlik artmıştı.

Ahu abuk sabuk konuşan bu kızı ilk gördüğü günden ne mal olduğunu anlamıştı.Sultan hanımın ellerini tutan ahu

Yanımda KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin