9. Draco Malfoy je minulost

423 23 0
                                    

Našla jsem volné kupé, kam jsem si s Jamesem sedla. Po chvilce přišli holky, Harry, Ron, Hermiona a Dvojčata Weasleyovi. Chvilku jsme se bavili a potom si James stoupl vzal si věci.

,,Jdu najít Ginny a kámoše."řekl a odešel. Koukala jsem se společně s All na Alex.

,,Co Zabiny??"zeptala jsem se a ona se začervenala.

,,Jak jste se měli o prázdninách??"zeptala se Alex a já se společně s All zasmála a plácly jsme si. Dvojčata se smáli s náma a trio nechápalo.

,,Cože?? Ne!! Nebyli jsme spolu o prázdninách!"zakřičela a zčervenala. Zasmála jsem se a objala jí.

,,Neboj nikomu to neřekneme. Jen nám musíš říct co jste dělali kde jste všechno byli a tak.."řekli kluci a my jen přikývli.

,,OK. Byli jsme na dovolené v Chorvatsku. Je to tam skvělí. Jen tam nebylo žádné soukromí a my se museli od sebe držet tak na půl metru."řekla a my se zasmáli.

,,Jednou šli naši rodiče na večeři a my byli sami v hotelu a tak jsme si udělali noční procházku po pláži. Blaise mi vykouzlil růže. Bylo to romantické. Na pláži jsme si sedli a chvilku povídali. Když najednou mě políbil. Od té doby jsme spolu začali chodit."řekla a my všichni jsme zatleskali a křičeli. Přestali jsme až do kupé vešel ten daný člověk i s Malfoyem.

,,Alex půjdeš s námi do kupé nebo tu budeš se zrádcemi, lhářem a mudlovskou šmejdkou?"zeptal se Malfoy. Alex se na mě koukla a já se dívala z okna a tekly mi slzy.

,,Ne zůstanu tu s Lily."řekla a objala mě.

,,N-nemusíš."řekla jsem a ona mě víc stiskla.

,,Copak se stalo naší malé zrádkyni?"zeptal se a já se na něj otočila. Měla jsem černé vlasy a vtom červený melír.

,,Nic."řekla jsem, stoupla si a chtěla odejít, ale Malfoy mi zabránil v cestě.

,,Uhni mi z-"nedořekla jsem to, protože mi skočil do řeči.

,,Co jinak uděláš ty ubohá lhářko a největší krvezrádkyně na celém kouzelnickém světě."řekl a to už jsem nevydržela. Strčila jsem do něj a odešla. Poslední co jsem slyšela byl Zabiny jak říká Malfoyovi, že to teď posral. Dal jsem neslyšela, protože jsem zaběhla do jiného vagonu, kde se nacházel můj bratr.

Jak jsem našla to kupé tak jsem zaklepala. Všichni se na mě koukali a hned James stoupl otevřel a vyšel ven. Zavřel a já ho hned objala.

,,Co se děje??"zeptal se a sedl si se mnou na zem.

,,Měla jsem mamku poslechnout."řekla jsem a on se na mě nechápavě podíval.

,,Mamka mi nabízela abych zůstala doma a nejela nikam. Že bych měla domácí studium."řekla jsem a on mě objal.

,,Ségra víš co. Domluvím se s Brumbálem, aby jsi byla na pár měsíců v Nebelvírské koleji a ne ve Zmijozelské. Ano??"zeptal se a já se na něho usmála.

,,To po tobě nemůžu chtít. Stejnak by to nedovolil."řekla jsem.

,,Tak se s ním domluvím aby jsi kdykoliv mohla jít domů. Že by jsi přišla přes krb, ano??"zeptal se a já kývla.

,,Jsi skvělý brácha. Víš že si tě ani nezasloužím."řekla jsem a on se zasmál.

,,To já si nezasloužím tak skvělou sestru jako jsi ty."řekl a já se zasmála a objala ho.

,,A teď žádné slzy jasně! Malfoy je minulost a jestli ti ještě něco udělá tak mu rozbiju hubu."řekl a já kývla.

,,Teď pojď jdeme za ostatníma. Jen si vezmu věci."řekl a já kývla. Když si sundal věci tak jsme šli k nám do kupé. Hned jak jsem přišla tak mě všichni objali a my holky jsme kluky vyhodili z kupé, aby jsme se mohli převlíknout do hábitu.

O 1 hodinu později

Sedím s holka na hostině a díváme se na prvňáky jak čekají na svoje zařazení do kolejí. Koukla jsem se na holky a ty se o něčem bavily a já se kukla na stůl a začala přemýšlet. Proč musím pořád myslet na toho arogantního idiota. Co se stalo s tátou, že jsem ji od té doby co nás vyrušila mamka jak přišli s Jamesem od Malfoyů neviděla. Vrátí se k nám někdy nebo ne??

Z přemýšlení mě vytrhly holky.

,,Zlato co se děje?? Místo toho aby jsi to jídlo snědla tak se v něm dloubeš a nejíš."řekla All a Lex jen přikývla

,,Nic se neděje."řekla jsem, stoupla si a odešla. Šla jsem na kolej. Došla jsem k obrazu, řekla jsem heslo a vešla do společenky. Kde jsem rychle vyběhla nahoru do pokoje, vybalila jsem si věci a šla jsem spát. Ani na převlíknout jsem neměla náladu.....

Black's Daughter / HPFFKde žijí příběhy. Začni objevovat