21. Táta?!

356 15 11
                                    

Po zimě..

Šli jsme s Harrym k Brumbálovi, protože s námi chtěl mluvit... Došli jsme k orlovi a řekli heslo... Potom jsme stoupli na schody a zachvilu

,,Začalo to večeří s Marge.... Začala mluvit o mých rodičích vážně hnusně.. Začal jsem být naštvaný a ona se zničeho začala nafukovat... Potom odlétla a já šel do pokoje... Hned jsem si sbalil a šel jsem pryč.. Zastavil jsem u dětských prolézaček a naproti byl keř a lavičky... začalo foukat a ty prolézačky se začali hýbat... Zničeho nic jsem slyšel křupání a hned jsem se koukl naproti a tam byl velký černý pes.... Myslím že to byl Sirius Black..."dopověděl a já se zasmála...

Chvilku se ptal Harryho jestli ho někdy viděl, ale on řekl, že ne...

,,Slečno Potterová a vy jste ho viděla??"zeptal se a já zakroutila hlavou, že ne.. Lhala jsem a on to věděl...

,,Dobře.. Můžete jít."řekl a my šli pryč..

Další den

Šli jsme s Herm, Harrym a Ronem k Hagridovi. Po cestě jsme potkali Draca.. To je kretén..

,,Jé vy jste se taky přišli podívat??"zeptal se se smíchem.. Vůbec si mě nevšiml..

,,Ty jeden nechutnej arogantní idiote!!"křikla Herm a namířila na něho hůlku..

,,Herm nech ho na pokoji."řekla jsem a ona oddělala hůlku. On se zasmál.. Herm se otočila dala mu pěstí..

,,Hlavně toto nikomu neříkejte.."řekl těm svým poskokům když utíkali pryč...

Hned jsme šli k Hagridovi..

,,Hagride mi tady zůstaneme.."řekla jsem a on hned začal kroutit hlavou že ne..

,,Ne nikdo vás tak pozdě nesmí vidět.."řekl a hned mě něco udeřilo do hlavy. Koukla jsem se z okna.. SAKRA..

,,Musíte už jít. Je pozdě."řekl Harry a hned jsme odešli.. Chvilku jsme čekali až zalezou dovnitř a potom jsme šli ke hradu.... Hned jsme objala Harryho a schovala hlavu do jeho hrudníku.. Potom jsme chtěli jít do hradu...

,,Auu."zasyčel Ron a utíkal za tou jeho krysou..

,,Rone!"zakřičela Hermi a už jsme utíkali za ním...

,,Rone uteč víš co je to za strom!"křikla jsem a hned se na nás Ron koukl.

,,H-Harry, Lil bacha.. S-SMRTONOŠ!"zakřičel, ale to už se táta rozeběhl za Ronem, chytil ho za nohu a táhl ho do stromu...

Rozeběhli jsme se za ním, ale neuvědomili jsme si, že nám mohla ublížit... Hned mě sejmula jedna větev.. A tak jsem se jí držela.. hned jak jsem byla blízko ke vchodu do stromu tak jsem skočila a byla jsem tam.... Hned po mě tam dopadla Herm a za ní Harry...

,,Víš kam to vede??"zeptala se Herm..

,,Tuším."řekla jsem s Harrym navzájem...

Šli jsme potichu hned jak jsme vyšli do Chropící chýše tak jsme uslyšeli kvílení Rona.. Hned jsme potichu vyběhli schody a vběhli do pokoje..

,,Harry je to past to on je smrtonoš.."řekl a ukazoval za nás. Otočili jsme se a tam v celé kráse stál můj otec Sirius Black..

,,Lily."řekl a chtěl jít za mnou, ale přede mě si stoupla Herm..

,,Nech ji být. Víme, že chceš jí i Harryho zabít..

,,Dneska umře jen jeden člověk.."řekl a usmál se..

,,Ano ty!"řekl Harry a shodil ho na zem a vytáhl hůlku..

,,Expelliarmus."řekl Remus a odzbrojil Harryho.. Rychle jsem šla k Remusovi..

Black's Daughter / HPFFKde žijí příběhy. Začni objevovat