Ráno mě probudil hlas slečny Pomfreyové..
,,Slečno Potterová co tady děláte??"řekla a já sebou rychle trhla takže jsem spadla z postele..
,,Co..Co se děje?"zeptala jsem se a zvedla se ze země..
,,Pane Malfoyi můžete jít na kolej a vy slečno Potterová víte, že je zákaz chodit po večerce po chodbách a ještě k tomu jste šla na ošetřovnu přitom jsem to zakázala.."řekla a já se koukla na Draca.. Ten se zrovna zvedal z postele..
,,Moc se omlouvám slečno Pomfreyová."řekla jsem a smutně jsem se na ní usmála..
,,V pohodě, ale ať se to už neopakuje.."řekla a já kývla..
,,Pane Malfoyi ještě tu ruku budete mít pák týdnu v obraze a nebudete s sí hýbat a psat... Budete ji mít zavěšenou v šátku aby jste si jí ještě více nepochroumal..."řekla Dracovi a potom jsem šla s Dracem do Velké Síně... Když jsme přišli do Velké Síně tak jsme byli středem pozornosti.. Rychle jsem došla k holkám a sedla si k ním...
,,Co to bylo s tím Dracem??"zeptala se Alex..
,,Co by mělo být??"zeptala jsem se a nabrala si snídani..
,,To že jste se drželi za ruce.."řekla a já se zarazila.
,,My se drželi za ruce?!"zeptala jsem se a koukla se na ně.. Až teď jsem si uvědomila, že vedle Alex sedí Blaise.. Chtěla jsem už konečně začít jíst, ale vyrušil mě hlas mého bratra.. Teď jsem si až vzpomněla na slib, který jsem slíbila Cissy.. Otočila jsem se a koukla se mu do očí..
,,Můžeme si promluvit, prosím??"zeptal se a já si stoupla a šla jsem ped Velkou Síň..
,,Moc se omlouvám."řekl a chytil mě za ruku.
,,To já bych se měla omlouvat, že jsem na tebe tak vyjela.."řekla jsem.
,,Vím o vašem plánu.."řekl a já byla překvapená..
,,Já..."nevěděla jsem co říct..
,,Jdu do toho s váma.."řekl a já se zarazila..
,,Harry mi o tom řekl a já napsal Cissy aby mi sbalila všechny věci a dal na to zmenšovací kouzlo a donesla mi to až bude mít čas, ale jak se to stalo tomu Dracovi tak mi to donesla už včera.."řekl a já se usmála.. Objala jsem ho a on mi to oplatil...
,,Mám tě rád Lil.."řekl a já se od něho odtáhla.
,,Já tebe taky.."řekla jsem a ještě víc se usmála..
,,Mám na tebe otázku."řekl a já kývla ať pokračuje..
,,Jak to je mezi tebou a Malfoyem juniorem??"zeptal se a já se zarazila..
,,Já-Já nevím."řekla jsem a sklopila oči...
,,Lil nelži.. Viděl jsem vás jak se držíte za ruce.."řekl..
,,Nic mezi námi není... Jsme jen kamarádi..."řekla jsem a šla si sednout za holkami...
,,Co chtěl??"zeptala se a já se na ně usmála..
,,Jde do toho s námi.."řekl jsem a holky se usmáli...
V pokoji
Až teď jsem si uvědomila co včera večer Draco řekl... Já mu neřekla, že mě Diggory podvedl.. Vlastně, ani holkám jsem to neřekla.....
,,Alex??"zeptala jsem se a ona se na mě podívala..
,,Jak jsi zjistila, že mě Diggory podvedl??" zeptala jsem se.. Ona začala být nervózní..
,,N-no.... Já je kdysi načapala.."vyhrkla ze sebe..
,,COŽE!!!!!!!!!!!!!!!!??"zakřičela jsem a hned si stoupla z postele...
,,Proč jsi mi to neřekla??!"pořád jsem křičela..
,,Protože jsme nechtěli, aby jsi se trápila!!"zakřičela.. Chtěla jsem začít křičet, ale pak jsem si uvědomila co řekla..
,,Kdo všechno to věděl.."řekla jsem v klidu..
,,Já, All a ...."řekla..
,,A?"zeptala jsem se
,,D-Draco."řekla a já byla překvapená...
,,Draco..."zašeptala jsem naštvaně a obrátila jsem se a hned jsem běžela ho hledat... Našla jsem ho ve Velké síni, protože byl už oběd.. Dneska byla sobota takže na pohodu..
,,DRACO MALFOYI!!!!!!!!"zakřičela jsem na CELOU Velkou síň.. Byla jsem středem pozornosti, ale teď mi to bylo někde.. Dívala jsem se ke Zmijozelskýmu stolu, kde se krčil Draco Malfoy.. Potom vstal a šel ke mně.. Šli jsme na chodbu, ale neuvědomili si, že to jde 1. slyšet a 2. jsme stáli před dveřmi takže nás viděli.. Otočila jsem se k němu a vlepila mu facku..
,,Za co??"zeptal se a já byla ještě víc naštvaná..
,,ZA CO?!!!! TY NEVÍŠ!!!!!!"zařvala jsem na něho a on pořád nechápal..
,,TAK JÁ TI TO PŘIPOMENU. DEBIL DIGGORY A CHO CHANGOVÁ!!!!!!!!!!!"zakřičela jsem a on si to uvědomil..
,,Já ti to vysvětlím."řekl smutně..
,,TO MI TEDA VYSVĚTLÍŠ. HNED TEĎ A TADY!!"zakřičela jsem.
,,Ale hlavně se nejdříve uklidni."řekl a já se zhluboka nadechla a kývla ať začne..
,,Začalo to před 3 týdny, kdy jsem je začal podezírat... Nějak moc se spolu bavili a tak jsem je jeden den začal pronásledovat. Dokud nedošli až ke třídě blízko ošetřovny.. Chvilku jsem přemýšlel jestli se mám kouknout nebo ne, ale nakonec jsem to udělal a viděl jsem tam jak ji Diggory políbil.. Řekl jsem to All a Alex.. Alex mi to nejdříve nevěřila, ale pak je nakonec uviděla... Ptal jsem se jich jestli ti to mám říct, ale ony řekli, ať ti to neříkám jinak budeš s toho na dně.."řekl a já se mu koukla do očí..
,,Promiň."řekla jsem a objala ho..
,,Za co??"zeptal se..
,,Za to že jsi tu pro mě.. I když jsi tu pro mě nebyl ty 2 roky.."řekla jsem a zasmála se.. On se mnou.. Objal mě kolem pasu a šli jsme do Velké síně...
,,Jo Lil za měsíc se jde do Prasinek... Půjdeš s neodolatelným klukem do Prasinek??"řekl ve Velké síni..
,,Jo půjdu.. Woode jdeš se mnou??"zeptala jsem se ze srandy a samozřejmě všichni to pochopili a tak se zasmáli..
,,Jo klidně.."řekl Wood a všichni se znovu zasmáli.. Usmála jsem se na Draca a on hrál naštvání..
,,Notak Malfoyi neser.. Samozřejmě jsem myslela tebe.."řekla jsem a on se na mě usmál... Šla jsem ke stolu a sedla si vedle holek.. Hned jsem jim dala pohlavek..
,,Za co????"zeptali se a já se usmála..
,,Za to že jsem mi to nechtěli říct."řekla jsem a hned je objala..
,,A toto za co??"
,,Za to že jste mi to neřekli a že jste uhlídali Draca aby to někde nevyžvanil, ale stejně to řekl Blaiseovi."řekla jsem a koukla na Alex.. Ona jen kývla a koukla se na Blaise jak se baví s Dracem..
,,S kým jdete do Prasinek??"zeptala jsem a se ony se jen začervenali..
,,Já jdu s Blaisem."řekla Alex a obě dvě jsme se koukli na All..
,,Já jdu s Fredem, ale máme se setkat až u Tří Košťat..."řekla a my se usmáli..
,,Ty a Weasley!!!"zakřičeli jsme s Alex a začali se smát... Všichni se na nás dívali jak na idioty...
ČTEŠ
Black's Daughter / HPFF
Fanfiction,,Mami proč je tatínek v Azkabanu??"zeptala se malá Lily, které bylo osm let. ,,Bylo to kvůli strejdovi Jamesovi a tetě Lily."řekla Nina, maminka Lily. Nina od té doby co se pohádala s bratrem Jamesem ho nenáviděla, protože jí nazval Krvezrádcem...