Zrovna teď jdu s holkami na první hodinu s Remusem Lupinem.. Viděla jsem ho jen na fotkách a tak vím aspoň jak vypadá..
,,Zajímavé, že?"zeptal se..
,,Chce někdo z vás zkusit uhodnout co je uvnitř??"zeptal se znovu..
,,To bude určitě bubák.."řekl Thomas.
,,Výborně pane Thomasi.. A může mi někdo říct jak bubák vypadá??"zeptal se..
,,To nikdo neví.. Bubáci mění vzhled. Berou na sebe podobu toho, čeho se ta osoba nejvíce bojí.. Proto jsou tak.."Herm to nedořekla..
,,Tak děsiví.. Ano, ano.."řekl
,,Naštěstí existuje velice jednoduché kouzlo, které bubáka zažene..."řekl a ta skříň se furt hejbala..
,,My si ho teď vyzkoušíme.. Hlavně teď bez hůlek prosím.."řekl a my kývli..
,,Opakujte Riddikulus.."řekl a všichni zopakovali po něm..
,,Výborně.. Teď úplně zřetelněji a více nahlas.."řekl..
,,Riddikulus.."řekl a všichni zase zopakovali..
,,Směšná je tahle hodina."řekl Draco koukla jsem se na něho a lehce se zamračila..
,,Výborně. Tím ale končí to snadné.. Samotné zaříkadlo totiž nestačí. To co bubaka nejlépe zneškodní je smích.."řekl a usmál se..
,,Musíte ho přinutit aby na sebe vzal nějakou směšnou podobu, která vás opravdu rozesměje."řekl a kývl..
,,Předvedu vám to.. Neville mohl by jsi prosím.."řekl a Nevill vykročil..
,,Nestiď se.."řekl Remus..
,,Z čeho máš největší strach??"zeptal se..
,,P-profesor Snape.."řekl a celá třída se rozesmála kromě mě a Herm..
,,Ano ano. On nahání hodně strachu.."řekl a já se koukla na Nevilla.. Chvilku mu tam něco říkal, potom mu něco pošeptal a přešel ke skříni..
,,Teď tu skříň otevřu a vypustím bubáka.. Nezapomeň na to kouzlo Neville.."řekl a otevřel dveře.. Ze skříně vyšel Snape..
,,Riddikulus."řekl a Snapeův hábit se změnil na ženské staromódní šaty.. Všichni jsme vybuchli smíchy..
,,To se povedlo.."zasmála jsem se a koukla se na Draca. Tomu cukali koutky, ale udržel ledovou masku..
,,Tak do řady prosím a nestrkejte se na každého dojde řada."řekl a já si stoupla před Harryho.. Chvilku chodili další a další a my se jen a jen smáli... Potom jsem se dostala na řadu já..
Předemnou se zjevila MATKA... Sakra to neměl nikdo vědět.. Představila jsem si něco vtipného, ale nešlo to pořád mi tam skákali myšlenky na to jak mě mamka zamkla v pokoji, jak po mně řvala, ale potom se stalo něco nečekaného.. Mamka se proměnila na Draca a potom hned na Luciuse..
,,Riddikulus.."řekla jsem a Luciusovi upadli vlasy a zestárnul.. Ostatní se zasmáli, ale já si vzala věci a odešla ze třídy.. Začala jsem brečet.. Tohle se nemělo stát.. Sedla jsem si na lavičku a čekala ani ne 3 minuty a hned začali všichni vycházet ze třídy.. Holky hned jak mě uviděli tak ke mně přišli a objali mě..
,,Tohle nikdo neměl zjistit.."rozbrečela jsem se..
,,Víme všechno, ale jak to, že to zrovna ukázalo tvojí mamku.. Vždyť jste se udobřili.."řekla All..
,,Jo to jo, ale mám z ní furt strach.. Až se dozví vy víte co tak mi něco udělá.."řekla jsem a pomalu s nimi šla na další hodinu....
O 2 dny později
Šli jsme zrovna do Nebelvírské koleje, když se najednou všichni zastavili a my se nemohli nikam dostat..
,,Co se děje??"zeptala jsem se a koukla se na Herm. Ptáte se proč jsem šla zrovna já Zmijozelka do Nebelvírské koleje, protože jsme se s Herm dohodli, že si uděláme takový holčičí večer a potom by jsme ho udělali další víkend ve Zmijozelu..
,,Asi Nevill zapomněl heslo."řekl Ron.
,,Hej."řekl Nevill vedle něho... Koukli jsme se k obrazu a Buclatá dáma tam nebyla..
,,Ona tam není Buclatá dáma."řekla jsem a všichni se zarazili..
,,Uhněte. Z dovolením. Profesor Brumbál prochází."řekl Filch..
,,Pane Filchi prohledejte všechny obrazy v celém hradě.."řekl
,,To nebude potřeba."řekl a ukázal na jeden obraz kde se schovávala Budclatá dáma. Rychle jsme všichni vyběhli nahoru...
,,JE TADY NA HRADĚ!!! SIRIUS BLACK!!"zakřičela Buclatá dáma..
,,Všichni běžte do Velké síně.."zavelel Brumbál a tak jsme tam šli...
Ráno jsme se zase odebrali zase na koleje...Naše první hodina byla Obrana proti černé magii.. Zničeho nic přišel do učebny Snape..
,,Otevřete si učebnici na straně 394."řekl a tak jsme ji otevřeli..
,,Vlkodlaci, ale vždyť jsme teprve u Karkulinek a Bludiček.. Noční příšery jsme ještě nezačali.."řekla Herm..
,,Ticho.."řekl.
,,Takže...Jaký je rozdíl mezi zvěromágem a vlkodlakem.."zeptal se Snape.. Hermiona se hned přihlásila..
,,Nikdo??"zeptal se a Herm to nevydržela a hned odpověděla..
,,AUUUUU."zavyl Draco a já po něm švihla knížkou kterou sem měla po ruce....
,,Auu."řekl a koukl se na mě..
,,Děkuji slečno Potterová."řekl a já kývla..
,,To je po druhé co jste bez vyvolání promluvila slečno Grangerová.. Neumíte se ovládat nebo jste pyšná za to, že jste tak nesnesitelný šprt?? Srážím Nebelvíru 5 bodů.."řekl a dál pokračoval..
Koukla jsem se na Draca a ten mě furt sledovat.. Ze srandy jsem se na něho zamračila.. On něco napsal na pergamen a ten mi poslal ve tvaru holubičky..
Taky tě miluju Potterová
tvůj DracoJak jsem si to přečetla tak jsem se na něho koukla a usmála jsem se..
........Zrovna byl famfrpál a tak jsem fandila.. Hrál Nebelvír proti Havraspáru.. Chvilku jsme neviděli Harryho dokud nepadal z oblaků..
,,HARRY!"zakřičela jsem a běžela dolů... Hned jak jsem doběhla tak jsem viděla Harryho na zemi.. Doběhla jsem k němu a rychle ho objala.. Brumbál přišel za mnou a kouzlem Levicorpus ho zvedl a "odnesl" ho na ošetřovnu...
Šťastné a veselé Vánoce. Bohatého Ježíška a užijte si tento díl...
Zdeňa
ČTEŠ
Black's Daughter / HPFF
Fanfiction,,Mami proč je tatínek v Azkabanu??"zeptala se malá Lily, které bylo osm let. ,,Bylo to kvůli strejdovi Jamesovi a tetě Lily."řekla Nina, maminka Lily. Nina od té doby co se pohádala s bratrem Jamesem ho nenáviděla, protože jí nazval Krvezrádcem...