24.Rozhovor s Brumbálem

206 6 0
                                    

Před probuzením Lil..

Pohled Blaise

,,Lidi než vejdeme dovnitř tak vám musím něco říct.. Draco je takový idiot, protože vymazal Lily paměť, ale jen na něho takže si bude pamatovat ten to školní rok, ale jen s úryvky.."řekl jsem před ošetřovnou..

,,Cože?!"zavrčel Potter s tou jeho partičkou.. I když se s nimi baví moje holka a má nejlepší kámoška tak je pořád nenávidím..

,,Prý ji chrání před jeho otcem, ale myslím, že jí chrání před ním samým.."řekl a oni nechápali... 

,,Teď vám to nebudu vysvětlovat. Prostě před ní nemluvte o Dracovi.."řekl jsem u otevřel jsem dveře na ošetřovnu.....

Pohled Draca

'Já jsem takový idiot. Proč jsem to udělal. Teď se to nedá vrátit.. Jedině, že bych se s ní začal příští rok zase bavit, ale ona by to nevzala... ACHJO.. Co mám dělat.. Nesmím na to teď myslet.. Pozítří se odjíždí domů a já ji uvidím až za 2 měsíce..'  přemýšlel jsem u Velké síně opřený o zeď. Takhle jsem přemýšlel ještě pár minut a pak byl čas na oběd a tak jsem se vydal do Velké síně, ale po cestě jsem někoho potkal.. Trio, dvojčata, holky s Blaisem a Lil.. O něčem se bavili a ona nevypadala zrovna nadšeně.. Zrovna když mluvil Blaise tak se na mě musel dívat a tak na mě upozornil... Otočila se a zamračila se a pak pokračovala do Velké Síně.... A tak jsem šel hned za nimi, ale ona nešla k našemu stolu, ale k Nebelvírům... 

Sedl jsem si k našemu stolu a furt jí pozoroval, o něčem mluvila s Jamesem a pak jsem ho viděl jak ji bere za ruku a táhne ji pryč ze Síně. Chtěl jsem jít za ní, ale Blaise mi zatarasil cestu..

,,Nech mě jít za ní.."řekl jsem polohlasem..

,,Ne.. Já  tě nepustím.. Dneska je na tom hodně špatně.."řekl a já nechápal.. 

,,Co se stalo??"zeptal jsem se a on jen zavrtěl hlavou, abych to neřešil.. 

Po obědě

Šel jsem do ředitelny, protože se mnou chtěl Brumbál mluvit.. Doufám, že to není zase kvůli rodičům... Hlavně doufám, že Brumbál nezjistil co jsem udělal.. 

Šel jsem chodbou, která mířila k chrliči. Zahlédl jsem na té chodbě dvojčata, která se na mě zrovna nedívali hezky.. Jako vždycky, ale nikdy se na mě nedívali takhle. Určitě to ví. Já toho Blaise zabiju.. Neřešil jsem to a už si nikoho na té chodbě nevšímal..

Hned jak jsem přišel k chrliči tak jsem řekl heslo a pak šel po schodech nahoru.. Jak jsem došel tak jsem zaklepal a čekal než mě vyzve k tomu abych vstoupil..

,,Dále."zaznělo za dveřmi, které jsem hned potom otevřel.. 

,,Dobrý den pane Malfoyi."řekl a ukázal mi že se mam posadit na volnou židli před jeho stolem..

,,Co jste potřeboval profesore Brumbále?"zeptal jsem se a sedl si..

,,Pane Malfoyi něco vás trápí, že ano?? Nechcete mi to říct??"zeptal se a já se zarazil.. Nevím proč mě to tak překvapilo.. Mělo mi to dojít. Je to přece Brumbál ten ví všechno..

,,Já.. Ne nic mě netrápí.."řekl jsem malfoyovským tónem a chtěl jsem stoupnout..

,,Vím, že ji máte rád a že jsem udělal něco čeho teď litujete.."řekl a já si znovu sedl..

,,Nevím o čem to mluvíte."řekl jsem s kamennou tváří..

,,Nechovejte se jak váš otec a řekněte mi proč jste to dělal."

,,Vždyť víte všechno nechápu proč to chcete vědět.."řekl jsem hnusně..

,,Dám vám radu.. Řekněte jí to a už ji nikdy nelžete.. Jinak to jenom zhoršíte.."řekl a já na vlastní uši nevěřil co řekl..

,,Tomu říkáte rada!!"zaval jsem na něj a zvedl se..

,,Uklidněte se pane Malfoyi.."

,,Neuklidním se a neřeknu jí nic o tom že jsem jí vymazal paměť, aby na mě zapomněla a neměla problém smím otcem!!!!!"zařval jsem a šel jsem ke dveřím.. 

,,Nashledanou profesore Brumbále."řekl jsem a odešel jsem z ředitelny..

,,Nebude mi říkat co mám dělat..."řekl jsem a šel jsem do Zmijozelské společenské místnosti...


Tak lidi je tady snad po čtvrt roce další díl.. Zas a opět se vám omlouvám, že nevyšel díl dřív, ale o prázdninách jsem neměla vůbec čas ani na kamarády a teď jak jsem v prváku tak jsme jen za září psali přes 10 písemek...                            zdeňa

Black's Daughter / HPFFKde žijí příběhy. Začni objevovat