Dneska konečně jedu do Bradavic. Udělala jsem všechno co mi Harry napsal. Takže jsem sbalená. Mám ten zmenšený kufr ve své začarované tašce. Už se těším až potkám zase taťku. Doufám že to bude co nejdřív. Už nechci být v tomhle domě ani 1 hodinu. Chvilku jsem takhle ve své mysli nadávala na tento barák, na Malfoyovic rodinu a na matku s bratrem. Než mě vyrušilo klepání..
,, Dále."řekla jsem a do pokoje vešla Cissi.
,,Lily už jsi nachystaná??"zeptala se a já kývla.
,,Měla by jsi se se svou matkou usmířit a hlavně se svým bratrem. Vím jak byl pro tebe důležitý."řekla a já ji objala.
,,Já vím."řekla jsem.
,,Lil nikomu jsem o tom plánu neřekla a neřeknu. Hlavně to udělej tak jak jste si to s Nebelvírama naplánovali. Usmířit se s mamkou až u Bradavic a s bratrem v tomto týdnu ano??"řekla a já se na ni usmála.
,, Dobře."řekla jsem a ona se taky usmála.
,,Mam tě ráda Lil."
,,Já tebe taky Cissi. Jsi jediný kouzelník v tomhle domě, který je normální a na kterého nejsem naštvaná."řekla jsem a ona se zasmála.
,,Už pojď ať nezdržuje mě a ty můžeš co nejrychleji vypadnout. Budeš mi chybět."řekla a už mě táhla z pokoje dolů do haly.
,,Ty mě taky."řekla jsem šeptem v hale, tak aby to slyšela jen ona. Šli jsme ven, až za bránu kde jsem se já, Cissi, mamka, brácha a Draco přemístili až před hranice Bradavických pozemků.
,,Mami."řekla jsem a táhla ji trošku dál od všech.
,, Promiň. Nechtěla jsem tě naštvat, ale víš jaký mám problém s Dracem. Kvůli němu jsem vždycky vybuchla."řekla jsem a ona mě objala.
,,To já se mám omlouvat. Neposlouchala jsem tě, když jsi chtěla být daleko od Draca a já se hned chtěla stěhovat k Malfoyům. Moc moc se ti omlouvám."řekla a já cítila mokré rameno. Začaly mi také téct slzy.
,, Nebreč nebo budu taky."řekla jsem a ona se zasmála.
,,Vždyť už brečíš."řekla a já se taky zasmála. Potom jsme si utřely slzy a šli za ostatníma. Potom jsem se jen rozloučila s Cissi a šla jsem do Bradavic. Za mnou šel hned Draco. James tam ještě zůstal.
,,Lil počkej."řekl a já zastavila.
,,Co potřebuješ??"zeptala jsem se.
,,Chtěl jsem se za všechno omluvit."řekl a já jen zakrývala hlavou do záporů.
,,Nemusíš. Já tě včera dopoledne slyšela jak jsi přišel do mého pokoje. Předstírala jsem, že spím. Nechtěla jsem tě vidět."řekla jsem.
,,Nemá to cenu. Nesmíme se do sebe zamilovat. Chodíš s Pansy a já už asi s Cedem. Musíme se odmilovat a já to dokážu. Věřím tomu. Zkus to taky."řekla jsem otočila jsem se a šla jsem do hradu.
Došla jsem ke Zmijozelské společence. Utřela jsem si slzy, které mi začali po cestě téct. Řekla jsem heslo a vešla jsem. Ve společence nikdo nebyl. Tak jsem šla do pokoje kde taky nikdo nebyl. Kde všichni jsou. Odložila jsem si tašku a šla jsem k Velké síni. Vešla jsem do Velké síně kde všichni seděli a obědvali. Chtěla jsem si jít sednout, ale vyrušil mě hlas.
,,Lily."řekl někdo za mnou. Otočila jsem se a tam stál Cedrik. Rozběhla jsem se a objala ho. Políbil mě. Byla jsem v ten moment šťastná, konečně jsem mohla cítit jeho rty. Rozpojila jsem naše rty a usmála se na něho.
,,Tak ráda tě vidím. Moc se mi po tobě stýskalo.
,,Mě to po tobě taky."řekl a já se zasmála.
,,Jdu si už sednou ke svému stolu."řekla jsem a šla si sednout. Šla jsem za holkama. A zakryla jsem jim oči. Zaječely vyděšením , ale jak mě uviděli tak zaječely ještě víc, ale to už šťastně. Rychle vstaly a objala mě.
,,Kde jsi celý ten týden byla??"zeptala se mě Alex, když jsme si sedali.
,,Stěhovala jsem se k tomu největšímu nejblbějšímu arogantnímu idiotovi, který kdy může být."řekla jsem a ony se zasmály.
,,Ještě k tomu my dneska vyznal lásku."zašeptala jsem a ony se začaly ještě víc nahlas smát. Všichni se na nás dívali. All měla takový záchvat smíchu, že se neudržela na lavičce a hned z ní sletěla na zem. To jsem se začala i já víc smát a přidalo se k nám pár lidí ve Velké síni. Když jsem se skoro přestala smát tak jsem se koukla na All, která se smála ještě víc než předtím stejně jako Alex tak jsem se neudržela a začal se smát od začátku. Blaise byl tak zlej, že do mě a Alex lehce žduchl a obě dvě jsme sletěly na zem. To už vybuchl i celý Zmijozelský stůl, který se do teď nesmál. Zrovna jsem se chtěla zvednout, ale do Velké síně vešel Draco s bratrem a moji mamkou. Holky se koukly s lehkým smíchem ke dveřím a když ho viděly tak se začaly smát ještě víc.
,,Holky d-dost. Bolí mě z toho smíchu břicho."řekla jsem mezi smíchem. Blaise se na mě koukl, ale já ji upozornila pohledem ať na mě nesahá. Holky si sedli hned po mě.
,,Tak obrátíme list."řekla jsem a holky se snažili nesmát. Lehce jsem se uchechtla.
,,Co jste vy tady dělaly sami??"zeptala jsem se.
,,Já byla s Blaisem."řekla Alex a usmála se.
,,Ale samozřejmě i s All a Nebelvírama."řekla a já kývla.
,,A ty All??"zeptala jsem se.
,,No já byla s Nebelvírama a hlavně s Fredem."řekla, ale to poslední slovo zašeptala.
,, Whiteová vy se zavazujete s Nebelvírem. Děláte si že mě srandu??"řekla jsem přísně a udělala poker face neboli Snape face. Holky se zasmáli.
,,Hádám Snape."řekla a já s Alex jsme se zasmáli, ale vyrušilo nás zakašlání za našema zádama. Otočili jsme se a tam stál Snape.
,, Potterová. Pojďte se mnou."řekl.
,,Ale pane profesore já jsem si nedojedla oběd."řekla jsem a zasmála se.
,,Hned!"řekl naštvaně. Stoupla jsem si a šla za ním. Ani ne 2 metry od Velké síně po mě začal řvát.
,, Lily!! Vážně!! Začínáš být tak ti zmetci Weasleyovi a jako tvůj otec!!"zakřičel a já se lekla.
,, Začni se konečně chovat nějak normálně!! Nechci odebírat své kolejí body jen za tvoji nevychovanost!!"zakřičel a potom odešel. Asi jsem vám zapomněla říct, že on byl nejlepší kamarád tetičky Lily a mojí mamky. Do teď to přátelství mojí mamce a jemu vyšlo. Proto mi týká a já jemu. Ale ne ve škole, aby to nebylo divný. Jenže teď to pokazil no.
Slyšela jsem že v síni je nějaký ticho. Vešla jsem tam a všichni byli v tranzu.
Ahoj lidi táže tady máme jak už jste mohli postřehnout z minulých nebo z toho dílu nové zamilované páry.
Blaiex=Blaise+Alex
Frelison= Fred+AllisonCo se vám více líbí:
Cedly= Cedrik+Lily
nebo
Draly=Draco+LilyPište do komentářů...
zdendli
ČTEŠ
Black's Daughter / HPFF
Fanfiction,,Mami proč je tatínek v Azkabanu??"zeptala se malá Lily, které bylo osm let. ,,Bylo to kvůli strejdovi Jamesovi a tetě Lily."řekla Nina, maminka Lily. Nina od té doby co se pohádala s bratrem Jamesem ho nenáviděla, protože jí nazval Krvezrádcem...