5.První den (1/3)

566 25 3
                                    

Ráno jsem se probudila kolem 6:00 jako vždycky. Vstala jsem, vzala si knihu s pár kouzlami a šla jsem do koupelny kde jsem se vysprchovala a podle knihy našla Vysušovací kouzlo. Potom jsem si ty vlasy učesala a nechala je rozpuštěné. Šla jsem zpátky do pokoje a převlékla se z pyžama do uniformy. Koukla jsem se na hodiny a bylo teprve 6:30 a tak jsem šla do koupelny si vyčistit zuby. Vždy si je čistím tak 10 minut a dneska to byla stejný. Vyčistila jsem si je a začala si zpívat písničku kterou mi mamka zpívala a zpívá do teď.

,,One thousand years ago
this story starts.
There were four sorceres
with strong and wise hearts."začala jsem zpívat a šla pomalu do pokoje.

"Bold Griffindor from Wild Moor.
Fair Ravenclaw from Glen.
Sweet Hufflepuff from Valley Broad.
Shrewd Slytherin from Fen." zpívala jsem dál, ale když jsem otevřela dveře ta mě strefil polštář.

,,Lil někdo tu chce spát."řekla Alex a otočila se ke mě zády.

,,Musíte vstávat."řekla jsem a začala znovu zpívat.

,,They had a dream to 
teach all that they knew.
Witches and Wizards
came far and it grew."zpívala jsem dál a probudila pomalu Allison. Potom jsem pokračovala.

,,Till a castle stood tall
by the shores of a lake.
And a thousand years later
the magic remains."zpívala jsem a šla k Alex.
 
,,Ani na to nemysli."řekla a rychle stoupla. Začala jsem zpívat víc nahlas. Tím jsem probudila i Pansy.

,,Old Hogwarts sorting
hat sing me a song.
Speak in my head
tell me where I belong.
And when things look bad
and there's no where to run.
Unite all the houses
and we'll fight as one."zpívala jsem a šla pomalu pryč z pokoje.

,,Brave Godric Griffindor
favoured the strong.
Those who had courage
and knew right from wrong.
And Rowena Revenclaw
taught only the best.
So kind Helga Hufflepuff
would teach all the rest."zpívala jsem si ve společence. Prošla jsem obrazem a už jsem byla na chodbě. Pokračovala jsem ve zpívání.

,,But Salazar Slytherin
had his own plans.
He thought the muggle-borns
didn't understand.
The subleties of magic
and so he devised.
The chamber of secrets
with monster inside."zpívala jsem a kašlala na lidi okolo mě.

,,Old Hogwarts sorting
hat sing me a song.
Speak in my head
tell me where I belong.
And when things look bad
and there's no where to run.
Unite all the houses
and we'll fight as one.
Old Hogwarts sorting
hat sing me a song.
Speak in my head
tell me where I belong.
And when things look bad
and there's no where to run.
Unite all the houses
and we'll fight as one.
Unite all the houses
and we'll fight as one."dozpívala jsem písničku přesně před Velkou síní. Vešla jsem do ní a porozhlédla se. Skoro nikdo tady nebyl. Jen pár Mrzimotských, Havraspárských, Nebelvírských, ale u našeho stolu seděl jen Zabini a nějaký kluk. Vypadal na 16 nebo 17 let. Šla jsem k nim a sedla si vedle Blaise.

,,Ahoj Blaisi."řekla jsem.

,,Ahoj Lil. Toto je Marcus Flint."řekl a ukázal na toho kluka naproti.

,,Lily."řekla jsem a natáhla přes stůl ruku, kterou přijal. Chtěla jsem ještě něco říct, ale vyrušil nás Draco.

,,Dobré ráno."řekl a sedl si vedle mě. Jak si sedl tak mě políbil na tvář.

,,Dobré. Jak ses vyspal??"zeptala jsem se a opřela se o něj.

,,Kdyby jsi spala se mnou tak by to bylo lepší."řekl 'šeptem' tak aby to slyšel aspoň další stůl.

,,Nech toho."řekla jsem a zasmála se. On samozřejmě se mnou.

,,Jak jsi se vyspala ty??"zeptal se a já kývla že dobrý. Chvilku jsme si povídali a u toho snídali. Z povídání nás vyrušil hlas Alex a Allison.

,,Ahojte vy dvě naše hrdličky."zavolali a my se otočili. Usmáli jsme se a ony k nám přiběhli. Koukla jsem se na Alex a ta se dívala na Blaise. No twl..

,,Alex pojď sem."řekla jsem a ukázala na místo vedle mě a Blaise.

,,Tak co jak dlouho už jste spolu??"zeptala se Allison, která seděla vedle Draca. On se na ni otočil a usmál se.

,,Jsme spolu teprve od včerejška."řekl a dal mi pusu do vlasů. Už se chová jako dospělej😂.

,,Tady máte rozvrhy na tento rok."řekl profesor Snape a podal mi rozvrh. Koukla jsem se na něj. Dneska první hodina Lektvary s Nebelvírem. Ach jo..

,,Jako vážně?? První hodina Lektvary s Nebelvírem??"zeptal se Draco naštvaně a já ho chytla za ruku ať se uklidní.

,,Taky nejsem ráda, ale zase to nemusíme dávat tak najevo."řekla jsem a usmála se na něho.

,,Jo máš pravdu. Oni za to nestojí."řekl a dojedl svou porci. Stoupla jsem si, že půjdu, ale zarazil mě Draco.

,,Na mě jako nečekáš??"zeptal se já ho už táhla z Velké síně. Myslela jsem že budeme mít klid, ale před Velkou síní jsme narazili na Pottera, Weasleyho a Hermionu...

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ....

Black's Daughter / HPFFKde žijí příběhy. Začni objevovat