25. Celou noc

172 6 0
                                    

Pohled Lily

Nenávidím když musím tak brzo vstávat.. Dneska je poslední den školy a zítra dopoledne odjíždíme.. Moc se těším na tátu.. Ikdyž se bojím, že tam potkám mámu, ale nějak to zvládnu. 

Vstala jsem z postele v  6 hodin ráno.. Dneska si musím dobalit.. Mám zničený život.. Remus odjel hned co odešel z ošetřovny a já se sním nestihla ani rozloučit, ikdyž mi táta včera poslal dopis, že na mě bude Rem čekat na nástupišti 9 3/4.  S bráchou jsem se dohodla, že mamce prozatím nic neřekneme.. 

Kašlu na to.. Přešla jsem ke skříni a všechny věci co jsem tam měla jsem si přeskládala do kufru... 

Jak jsem si dobalila tak jsem šla do koupelny kde jsem se vysprchovala. Kouzlem jsem si vysušila vlasy a nechala si je rozpuštěné. Pak jsem si na sebe oblíkla školní uniformu a hábit. Holky ještě spali a tak jsem je nechala spát, protože zase budou spát až do 7:30, a jako vždycky každý rok jdu na předposlední snídani sama a jim donesu snídani 'do postele'.

Už jsem byla v půlce cesty do Velké síně, když jsem měla pocit, že mě někdo pozoruje a tak jsem se otočila, ale to byla největší chyba, protože hned jak jsem se otočila zpět tak na mě vybafl Fred s Georgem. ,,VY IDIOTI !!"zařvala jsem a začala se smát.,,Víte, že vás nenávidím?"zeptala jsem se  se smíchem a pokračovala v cestě, ale ti blbci mě objali kolem ramen. ,,Bez nás by jsi to tu nezvládla."zasmála jsem se a oni mě pustili. Vešli jsme do Velké síně a každý jsi šel sednout ke svému stolu. Sedla jsem si na konec stolu, kde nikdo neseděl.

Měla jsem v sobě půlku snídaně, když se zamnou ozval nějaký hlas. ,,Promiň.............."

Pohled Jamese

Ráno jsem vstal v 7:00, oblékl jsem se a šel jsem na snídani. Po cestě jsem potkal Malfoye. Seděl na lavičce a nevypadal zrovna nejlíp. ,,Čus."řekl jsem a sedl si vedle něho. ,,Čus."řekl a koukl se na mě..,,Co je kámo?"zeptal jsem se, ale on zavrtěl hlavou, že mu nic není.,,Mě to můžeš říct."řekl jsem a on kývl..,,Ty víš co jsem udělal, že?"zeptal se a já kývl hlavou na náznak souhlasu.,,Brumbál si o tom  se mnou promluvil a já o tom celou noc přemýšlím a nevím jestli jí to mám říct nebo ne. Bojím se......",,.....Její reakce."dořekl jsem za něj..,,Vím jak se cítíš. U ní nikdy nevíš jak se zachová..",,A to se mi na ní líbí.."skočil mi do řeči..,,Jé já vím.. Ty víš co se jí stalo a ona je z toho hodně špatná, ale tohle jí zase tolik neublíží, protože to jí celý život nezkazí. Pokud to totiž urovnáte budete mít spoustu jiných vzpomínek. Takže běž za ní a všechno jí řekni, dobře??",, Dobře........."

Pohled Draca

Tak jo. To zvládneš Draco. Jsi přece Malfoy a toho nic nesmí rozhodit a vystrašit.. Buď chlap a ne srábotka. Vešel jsem do Velké síně a hned jsem jí zahlédl sedět na konci stolu úplně samotnou. Jde se na to.. Dal jsem se do kroku. Zastavil jsem se u ní. ,,Promiň.... Můžu s tebou o něčem mluvit.. Prosím..........."

Black's Daughter / HPFFKde žijí příběhy. Začni objevovat