Vystoupila jsem z vlaku a šla za Hagridem, který u nás párkrát byl kvůli mamce aby jí pomáhal.
,,Prváci ke mě."svolával prváky a tak jsem tam šla a stoupla si vedle Draca. Zatímco on se představil tak jsem se otočila na Draca a lehce do něj drbla.
,,Promiň. Neměla jsem na tebe tolik vyjet, ale vážně to nebylo hezký. Promineš mi to??"řekla jsem a ještě jednou do něho drbla. Chvilku byl uražený, ale jak jsme byli v loďkách tak si ke mě sedla nějaká namyšlená nádhera, která se mi představila jménem Pansy. Neměla jsem náladu poslouchat něco o tom ať se přestanu bavit s Dracem a tak jsem jí strčila z loďky. Všichni se začali smát a Draco, který si pak přesedl ke mně taky. Objal mě a začali jsme se bavit o hradu. Byl nádherný. Hodně nádherný. Po pár minutách jsme vystoupili na pevnině a šli jsme do hradu kde u Velké síně na nás čekala profesorka McGonagallová.
,,Zachvíli vstoupíte se mnou do Velké síně. Kde vás Moudrý klobouk zařadí do jedne koleje. Jmenují se Nebelvír, Havraspár, Mrzimor a Zmijozel."řekla a zmizela. Z ničeho nic Draco šel víc do davu a já hned za ním.
,,Heleme se je to pravda. Známí Harry Potter nastoupil do Bradavic a kamarádíčkuje se s... Weasleym. Jestli chceš můžeš se přidat k nám. Tohle je Crabbe a Goyle. Já jsem Malfoy, Draco Malfoy."řekl a usmál se tým jeho úsměvem.
,,Jdi se vycpat Malfoyi."řekl Weasley, ale Draco se nedal a chtěl pokračovat, ale zarazila profesorka a odstrčila ho dál.
,,Jako vážně Draco??"zeptala jsem se když profesorka otevřela dveře.
,,Promiň. Měla si pravdu je to namyšlený pako."řekl a usmál se na mě. Úsměv jsem mu oplatila, ale potom jsem si všimla Velké síně.
,,Páni."řekla jsem a usmála se. Potom jsme se zastavili před učitelským sborem kde v čele seděl profesor Brumbál, který se nejdřív koukl na Harryho a usmál se. Potom se koukl na mě a taky se usmál, ale já se zamračila a koukla se na Draca, který mě vzal za ruku.
,,Teď budu číst vaše jména a když vás vyvolám tak vystoupíte a posadíte se na tuto stoličku. Dám vám na hlavu Moudrý klobouk a on vás zařadí do jedné ze čtyř kolejí."řekla a řekla první jméno. Po pár dalších vyvolala Draca.
,,Draco Malfoy."řekla a Draco vystoupil, sedl si na stoličku a ani mu profesorka nedala na hlavu klobouk a už vykřikl na hlas kolej.
,,Zmijozel!"vykřikl a já se usmála. Byla jsem za něho šťastná že se dostal do koleje kam chtěl.
,,Hermiona Grangerová."řekla další jméno u kterého vyšla ta holka z vlaku. Po chvilce klobouk vykřikl.
,,Nebelvír!"
,,Ron Weasley."
,,Nebelvír!"
,,Harry Potter."
,,Nebelvír!"
,,Lily Potterová."řekla moje jméno a všichni ztichli. A sakra... Šla jsem pomalu ke stoličce a sedla si na ni. Profesorka mi dala na hlavu klobouk a já už jen čekala kdy promluví v mé hlavě.
,,A heleme se další Potterová nebo spíš Blacková. Holka toto bude těžký rozhodování. Máš toho hodně po otci a hodila by ses do Nebelvíru, ale za to máš něco po matce po které jsi toho hodně zdědila a hodila by ses do Zmijozelu. Asi už vím, ale dám ti radu. Nepodlehni magii jinak to nedopadne dobře. ZMIJOZEL!!!!"zakřičel a já se usmála a mířila za Dracem.
,,Obou se nám splnilo naše přání."řekl a usmál se. Taky jsem se usmála a chtěla jsem se otočit čelem ke stolu, ale on mě objal. Objetí jsem mu opětovala a pak se otočila ke stolu.
,,Draco kde máš ty dvě gorily??"zeptala jsem se a lehce do něj bouchla. On se zasmál a otočil se na mě.
,,Nevím teď chci být tady s tebou a ne s Crabbem a Goylem."řekl a stiskl mi ruku kterou jsem měla na stole položenou.
,,Dívej kdo se na tebe dívá. Tvůj 'milovaný' bratranec."řekl s nechutí a ukázal na Harryho.
,,Ty víš že ho nenávidím."řekla jsem a položila si hlavu na Dracovo rameno.
,,Jsi jiný když jsi se mnou."řekla jsem a on se jen usmál.
,,Víš proč?"zeptal se a já zavrtěla hlavou že ne.
,,Protož-"nedořekl to protože nás vyrušil hlas Brumbála.
,,Dobrou chuť."řekl a já začala jíst.
Po jídle nás všechny prváky svolal nějaký kluk a mi šli s ním až do sklepení. Kde nám ukázal společenku, pokoje pro dívky a pokoje pro chlapce. Na dveřích byla cedulka a na ní bylo napsaný kdo spí v tomto pokoji.
Pansy Parkinsonová, Lily Potterová, Alex Danielsová, Allison Whiteová
Super jsem s tou namyšlenou pipinou. Ach jo... Vešla jsem do pokoje a byla tu jako druhá.
,,Ahoj jsem Lily."představila jsem se, když se otočila a podala jí ruku.
,,Ahoj jsem Alex."řekla a usmála se. Taky jsem se usmála a zabrala si postel hned vedle ní a u okna. Vzala jsem si kufr a začala si vybalovat. Po chvilce přišla do pokoje další holka, ale nebyla to ta namyšlená. Byla to myslím Allison.
,,Ahoj jsem Allison a vy??"zeptala se a zabrala si další postel a to vedle mě.
,,Ahoj já jsem Lily a toto je Alex."řekla jsem a usmála se na ni. Zničeho nic někdo zaklepal.
,,Dále."zavolali jsme naráz a do pokoje vešel Draco.
,,Na chvíli vám ukradnu Lily."řekl a už mě táhl do společenky a potom přes obraz až na chodbu.
ČTEŠ
Black's Daughter / HPFF
Fanfic,,Mami proč je tatínek v Azkabanu??"zeptala se malá Lily, které bylo osm let. ,,Bylo to kvůli strejdovi Jamesovi a tetě Lily."řekla Nina, maminka Lily. Nina od té doby co se pohádala s bratrem Jamesem ho nenáviděla, protože jí nazval Krvezrádcem...