Dneska je 27.srpna a já jsem zrovna poslala Harrymu opožděný dárek a dopis k narozeninám. Mamka už ví že já se bavím s Harrym a není zrovna moc nadšená. I když ho ještě nikdy neviděla a nebavila se s ním tak si pořád myslí, že je to jen rozmazlené děcko po strejdovi Jamesovi, ale není. Už je kolem 20:30 a já jsem sama venku, protože mamka je u Malfoyů a Jamie je s ní. Jen já jsem odmítla. Chtěla jsem být konečně sama a přemýšlet nad naším prvním setkáním hned na Příčné Ulici, potom na to objetí, když jsem se dostala do Zmijozelu. Potom na ten večer kdy mě v noci vytáhl ven na famfrpálové hřiště, kde mi řekl, že jsem hezká. No a potom na to jak jsme se vrátili a Blaise, Parkinsonová a Malfoyovi poskoci na nás čekali a my jsme spolu začali 'chodit'. Potom na tu snídani a nakonec na tu hádku na Astronomce, přespání v lese a jak mě další den poznal, že jsem vlk. Potom další menší hádka a od té doby se spolu nebavíme. Když jsem tak vzpomínala tak jsem začala brečet a přemýšlela nad tím co by se stalo kdybych se pokusila dostat za tátou do Azkabanu. Byl by to dobrý nápad?? Nebo ne?? Z přemýšlení mě probral šramot v listí. Koukla jsem se tam, ale tam nikdo nebyl. Potom jsem si stoupla a přeměnila se do vlčí podoby. Chvilku jsem čekala co se stane. Stalo se něco a to, že z keře vyšel velký černý pes. Smrtonoš.... Co se to sakra děje. Šla jsem pomalu k tomu psovi. On se zničeho nic proměnil v člověka. TÁTA! Rychle jsem se proměnila a usmála se na něj.
,,Tati."řekla jsem a on chtěl něco říct, ale vyrušilo nás prásknutí. Mamka s Jamesem jsou zpátky. Rychle jsem se přeměnila do vlčí podoby a běžela domů. Vběhla jsem do obyváku.
,,Zlato co jsem ti říkala o běhání po baráku ve vlčí podobě."řekla přísně a já se přeměnila do lidské podoby.
,,Promiň. Jen jsem vám přišla říct dobrou. Jdu spát. Jsem po dnešku unavená."řekla jsem a běžela na horu. Do koupelny kde jsem se umyla, oblékla do pyžama a šla do pokoje kde jsem si lehla do postele a po asi 5 minutách se propadla do říše snů.
1.září
Dneska nastupuji do 3.ročníku. Za ty 2 roky se staly hodně divné věci. V prvním ročníku se ukázalo, že profesor Quirrell má pod tím jeho turbanem další obličej. Harry mi říkal ještě něco o nějakém Kameni Mudrců. Z druhého ročníku si pamatuji jen polovinu.
FLASHBACK
Dneska je poslední den před vánočními prázdniny a já se musím jít balit. Zítra totiž jedu domů a moc moc se těším. Šla jsem po chodbě ve druhém patře, když jsem přede mnou zahlédla Pansy.
,,Heleme se Potterová. Co ty tu děláš Krvezrádce?? Myslela jsem, že Krvezrádce tu nikdo nechce."řekla Pansy. Otočila jsem se a šla pryč. Šla jsem po chodbě a chtěla jsem zatočit k dívčím umyvárnám. Ucítila jsem mokro v botech a tak jsem se koukla na zem a uviděla vodu. Sakra co se to tu stalo. Šla jsem po chodbě a dívala se do země. Když jsem uviděla v odrazu velké žluté oči. Potom si už nic nepamatuju.
FLASHBACK END
Bylo to hrozný se pak dovědět, že to byl bazilišek a že 'unesl' Ginny. Stejně jako já byla i Hermiona jako z kamene.
Byla jsem na nástupišti 9 a tři čtvrtě a loučila se s mamkou. Když zničeho nic na mě někdo zařval.
,,Krvezrádce, proč si se vůbec vracela. Bojíš se i vlastního stínu a strašpytlové do Bradavic nepatří!!!!!!!!!!!"zařval a já se otočila. Koukla jsem se na Pansy vedle, které stál Draco a řval na mě ještě něco ve smyslu, že jsem jen zbabělec a mám radši zůstat doma. Otočila jsem se a mamka nechápavě na mě zírala.
,,Proto jsi nechtěla toho 27. s námi k Malfoyům??"zeptala se a já kývla na souhlas.
,,Bojím se od té doby co jsem slyšela rozhovor Snape a Quirella a potom ve druhém ročníku co jsem uviděla v odrazu baziliška. Nechápu proč šel zrovna po mě když jsem ze Zmijozelu a nejsem ani mudlorozená."řekla jsem a ona mě objala.
,,Jestli chceš můžeš zůstat doma."řekla, ale já zavrtěla hlavou ne.
,,Slíbila jsem holkám, že tento rok bude lepší když si těch dvou nebudu všímat a radši budu více s němi a Nebelvírama."řekla jsem a potom jí znovu objala a pak nastoupila i s Jamesem do vlaku. Asi se ptáte kam se dostal James. Samozřejmě že do Nebelvíru. Jsem ráda, že tam je a že nemusí být tam kde já. I když jsem za to ráda. Miluji Zmijozel a to se nikdy nezmění......
Po dlouhé době noví díl. Omlouvám se, ale já teď chodím na brigádu a nemám skoro čas. Tento týden jsem na odpolední, takže ráno vstávám v 12:30 aby jsem se stihla nachystat a potom jsem od 13:40 až do 22:30 jsem na brigádě. Takže se moc moc moc omlouvám, ale teď budu psát jen někdy.
zdendli
ČTEŠ
Black's Daughter / HPFF
Fanfic,,Mami proč je tatínek v Azkabanu??"zeptala se malá Lily, které bylo osm let. ,,Bylo to kvůli strejdovi Jamesovi a tetě Lily."řekla Nina, maminka Lily. Nina od té doby co se pohádala s bratrem Jamesem ho nenáviděla, protože jí nazval Krvezrádcem...