1.Dopis a Příčná ulice

887 32 5
                                    

Ráno v 6:30 jsem vyletěla z postele a běžela rychle do kuchyně. Zachvíli bude 6:35 a já očekávala svůj dopis z Bradavic. Už se tak těším až ho dostanu. Jaký to tam asi bude. Velký hrad kde se můžeš lehce ztratit, duchové, obrazy, kouzelní tvorové a hlavně kouzla.

Z přemýšlení mě vytrhlo klepání zobákem na okno a tak jsem otevřela a sova mi vletěla přímo na rameno a já si od ní vzala dopis.
,,Slečna Potterová, Godrikův Důl."přečetla jsem nahlas.Sova hnedka odletěla a já rychle běžela k mamce do pokoje.

,,Mami, mami vstávej už mi přišel dopid z Bradavic!!" křičela jsem a skákala po posteli.
,,Zlatíčko,"zívla si.,,tak ho řečti."řekla ospale a posadila se. Rychle jsem ho rozbalila a začala nahlas číst.

,,Vážená slečno Potterová. S poťešením vám oznamujeme, že ve Škole čar a kouzel v Bradavicích počítáme se studijním místem pro vás. V příloze vám zasíláme seznam všech potřebných knih a vybavení pro 1.ročník. Školní rok začíná 1.září. Očekáváme vaší sovu nejpozději 31.července.

Se srdečným pozdravem ředitel Bradavic Albus Percival Wulfric Brian Brumbál."přečetla jsem a začala jásat.

,,Mami toto je úžasný. Dneska půjdeme na Příčnou ulici že jo??"zeptala jsem se a sedla si k ní.

,,Samozřejmě."řekla a objala mě.

10:00 Přemístění k Děravému kotli

Když jsme se přemístili tak jsem nechápala proč jsme se.nepřemístili přímo na Příčnou.

,,Mami proč jsme se nepřemístili přímo na Příčnou??"zeptala jsem se.

,,Zlatíčko, protože je bezpečnější jít tudy než se tam přímo přemístit."řekla a pevně mi stiskla ruku. Potom vykročila v před a já přímo za ní.

Vešli jsme do Děravého kotle a barman nás hned pozdravil a zavedl nás dozadu k popelnicím a potom odešel. Maminka vytáhla hůlku a napočítavala cihle hned jak to udělala tak se zeď otevřela a byl z toho pruchod na Příčnou ulici. Šli jsme uličkou dokud jsme nepřišli do davu lidí.

,,Lily kam chceš jít jako první??"zeptala se ikdyž věděla kam.

,,Pro hůlku."řekla jsem a hned se rozeběhla směrem kde se nacházel obchůdek z hůlkama. Asi se ptáte jak vím kde je.. Už jsem tu byla několikrát, když mi mamka kupovala kotlíky, na lektvary, protože když mi to nešlo tak jsem ten kotlík vzala a vyhodila z okna až dopadl někam na sousedovu zahradu, který čirou náhodou byl taky kouzelník. Přiběhla jsem k obchůdku s návisem 'U Ollivadera. Vešla jsem do obchůdku kde bylo hrozný ticho.

,,Halo?? Je tady někdo??"zavolala jsem do ticha. Po chvilce vyšel pan Ollivander z uličky s hůlkama.

,,Jé slečno Blacková. Jedete do prvního ročníku, že ano??"zeptal se a já se usmála.

,,Ano pane Olivandere. Už se moc těším."zavolala jsem, protože on šel zase do jedné uličky pro hůlku.
Potom přišel, otevřel pouzdro a podal mi ji. Mavla jsem s ní a rozbila jedno světlo nademnou. Hned jsem jí položila.

Black's Daughter / HPFFKde žijí příběhy. Začni objevovat