Je něco kolem 2 hodiny ráno a já pořád nemůžu usnout. Je to tu hrozný. Po večeři mě matka zamkla do pokoje a zámkla kouzlem okno. Nejhorší je že neznám proti kouzlo. Proč já blbá si nepořídila knihu se všemi kouzly na celém kouzelnickém světě. Musím utéct. Zvedla jsem se, rozsvítila si a vzala si pergamenu s brkem. Začala jsem psát Harrymu.
Milí Harry,
potřebuju od tebe pomoct. Matka mě zamkla v pokoji a já potřebuju nějak utéct. Mohl by jsi to prosím nějak zařídit. Hlavně poprosit Herm ať mi napíše proti kouzlo na Zamykací kouzlo. Předem moc děkuji...
Tvoje sestřenice Lily
Zítra to odešlu hned jak budu moct. Dala jsem to do obálky a dala si to do nočního stolku. Potom jsem si lehla do postele a do 20 minut jsem usnula.
Ráno jsem se probudila ještě před 8 h. Dneska je neděle takže zítra bych měla jet do Bradavic teda jestli mě vůbec matka pustí. Vstala jsem s postele a šla jsem do koupelny se umýt, nalíčit, učesat a potom jsem jen v županu šla do pokoje, kde jsem se převlékla. Do šatů a lodiček na 5 centimetrovém podpatku. Nenávidím nosit takové věci, ale vždycky v neděli máme společnou snídani, oběť a večeři. Musíme mít na sobě elegantní oděvy. Nejradši bych se zabila. Nemám ráda 5 centimetrové podpatky, ale jelikož nemám menší podpatky tak jsem si vzala tu nejmenší. Mám na sobě toto..
Koukla jsem se na sebe do zrcadla. Skvělé. Pomyslela jsem si. Dveře byly odemčené takže to bylo super. Zkontrolovala jsem si okno. Taky bylo odemčené takže jsem ho hned otevřela vytáhla z klece Bonnie, dala jí do zobáku dopis a poslala ji za Harrym. Potom jsem šla do jídelny. V jídelně už byla moje matka s bratrem a Lucius s Cissou.,, Dobré ráno."řekla jsem a sedla si mezi matku a bratra.
,,Sluší ti to Lily."řekla Cissa.
,,Děkuju paní Malfoyová."řekla jsem a usmála jsem se na ni.
,,Tykej mi a říkej mi normálně Cissi nebo Narcisso."řekla a já se zasmála.
,,Dobře. Cissi."řekla jsem a ona se na mě usmála. Ona je snad nej normálnější z celého Malfoy manoru. Chvíli jsem přemýšlela nad Bonnie jestli dorazí v pohodě. Z přemýšlení mě vyrušilo zaklepání.
,,Otče, matko omlouvám se.. Zaspal jsem."řekl a hned si sedl naproti mě. Takže seděl vedle Cissi. Chtěla jsem začít jíst, ale pořád jsem na sobě cítila něčí pohled. Koukla jsem se před sebe a samozřejmě kdo to asi tak mohl být. Draco Malfoy osobně. Zamračila jsem se na něho a už se zvedala, matka mě chytila za ruku.
,,Zlato nic jsi nesnědla. Kam jdeš??"zeptala se a já se jí vytrhla.
,,Nemám hlad."řekla jsem naštvaně a odkráčela jsem si to do pokoje. Rychle jsem se sbalila do kabelky která byla začarovaná Zvětšovacím kouzlem. Odložila jsem si to pod postel aby to nikdo neviděl. Lehla jsem si na postel a ušla jsem. Probudilo mě ťukání na dveře. Nechtěla jsem nikoho vidět a tak jsem dělala že spím. Ten ťukající vešel do vnitř a sedl si hned vedle mě na postel.
,,Lil je mi to líto co se stalo za ty 2 roky. Nechtěl jsem ti ublížit. Udělal jsem chybu, že jsem tě odsuzoval. Jsem debil. Nejhorší je teď tě vidět smutnou a naštvanou. Zítra nás rodiče přemístí do Bradavic... Chci se usmířit. Nechci být ten bezcitného hajzl za kterého mě všichni mají. Ale já se tak musím chovat. Jinak zklamu otče a to nechci. Miluji tě, ale teď musím jít. Tak ahoj."řekl stoupl dal mi pusu na čelo a odešel.. Super. Draco je do mě pořád zamilovaný. Já do něj taky, ale nesmím. Nechci aby to tak skončilo, ale musí já nechci mít nic společného s Malfoyovic rodinou. Zrovna jsem chtěla jít do koupelny, když zaklepala na okno Bonnie. Nesla dopis. Pustila jsem ji dovnitř, vzala jsem jí dopis ze zobáku a dala jí jídlo.
Otevřela jsem dopis. Byl od Harryho.
Milá Lil,
doufám že zítra přijdeš do školy. Je to tady bez tebe nuda. Ptal jsem se Herm a ona mi ji řekla. Je to Alohomora. Mám takový nápad. Co kdyby jsi sbalila všechny věci a použila na ten kufr Deferzo. Je to zmenšovací kouzlo. Potom by jsi ten kufr dala do kabelky jak jsme před rokem začarovali zvětšovacím kouzlem. Nikdo nic nepozná. Bonnie nám pošleš. A řekneš jí ať tady zůstane. Potom jak tady budeš napíšeme Ronové mamce a domluvíme to bydlení u nich. Ginny bude ráda a kluci taky. Takže to bude na pohodu.
Tvůj nejmilovanější bratránek na světěTakže je to vyřešeny. Aspoň tady nebudu muset zůstat dalších několik měsíců....
ČTEŠ
Black's Daughter / HPFF
Fanfiction,,Mami proč je tatínek v Azkabanu??"zeptala se malá Lily, které bylo osm let. ,,Bylo to kvůli strejdovi Jamesovi a tetě Lily."řekla Nina, maminka Lily. Nina od té doby co se pohádala s bratrem Jamesem ho nenáviděla, protože jí nazval Krvezrádcem...