2.Cesta a Příjezd.

675 32 3
                                    

1.září ráno v 7:30

,,Mami vstávej. V 9:00 mi jede vlak a já nechci přijít pozdě. Jdu připravit Jamese na cestu."řekla jsem a šla nahoru k bráškovi do pokoje.

,,Jamie stávej zachvilku vyrážíme na nástupiště 9 a 3/4."řekla jsem a rychle odstoupila od postele.

,,Cože?!"zakřičel a rychle se začal oblíkat. Tak jsem radši vypadla z jeho pokoje a šla do svého pokoje

,,Paige."zavolala jsem naši domácí skřítku.

,,Volala jste mě slečno Lily??"zeptala se.

,,Ano. Paige budeš tak hodná a uděláš pro mě tu nejlepší snídani.. Je to moje poslední snídaně tady."řekla jsem a ona jen přikývla a s lusknutím zmizela. Šla jsem k židli kde jsem měla nachystané oblečení na dnešek. Samozřejmě to bylo mudlovské oblečení. Tričko, ryfle a k tomu mikina která mi byla pod zadek, protože byla taťkova. Tuto jsem si nejvíve oblíbila. Šla jsem do koupelny kde jsem se vysprchovala, usušila ručníkem a oblékla se.

,,Mami!!"zavolala jsem jí.

,,Ano??"zeptala se po chvili ve dveřích.

,,Prosím usušíš a učešeš mi vlasy??"zeptala jsem se a ona jen přikývla a kouzlem mi je vysušila a potom mi je učesala do francouzského copu.

Hned jak to udělala jsem si vzala kufry i s klecí a donesla je ke schodům kde je mamka jedním zaklínadlem vznesla a snesla je pak pod schody..

,,Děkuju."řekla jsem a rychle šla do kuchyně kde houkala moje sova jménem Bethy. Sedla jsem si ke stolu a Paige mi donesla snídani. No nene. Ona udělala moje oblíbené domácí Wafle.

,,Moc ti děkuju Paige."řekla jsem a ona se usmála.

,,Nemáte zač slečno Lily. Ráda jsem to uvařila."řekla a potom zmizela.

Po chvilce přišla i mamka s Jamiem a sedli si ke stolu. Potom co jsme dojedli tak mamka nejdřív přemístila moje kufry a potom nás. Ten pocit při přemísťovaní je pořád tak hroznej.. Jakoby vás někdo chtěl procpat uskou hadicí. Když jsme se přemístili tak jsem spatřila tu nádhernou lokomotivu kterou jsem si každý den představovala. Až teď jsem si všimla že kufry byly už v zavazadlovém vagónu.

,,Zlato tak si to tam užij a na Vánoce dpufám přijedeš??"zeptala se maminka a já přikývla.

,,Jamie postarej se o maminku. Braň ji víš jak je zranitelná po tom co tatínka zavřeli do Azkabanu."zašeptala jsem mu, protože mamka stála tak 5 metrů od nás a někde bloudila ve svých myšlenkách.

,,Jasně neboj Lil budu ju střežit jako oko v hlavě a nikdo ji neublíží."řekl a já ho objala.

,,Mám tě ráda bráško."řekla jsem a objala ho.

,,Já tebe taky sestřičko a hlavně se nezakoukej do nějakého kluka."

,,O to se neboj."řekla jsem. To už se dávno stalo. Asi jsem se zakoukala do Draca.

,,Mami tak ahoj a užijte si to s bráškou beze mě."řekla jsem a pak jí dala pusu na tvář a objala jí.

,,Užijem."řekla a utřela si slzu.

,,Mám vás ráda oba."křikla jsem už ode dveří."

,,My tebe taky."zavolali na mě a potom se už vlak rozjel. Šla jsem si hledat kupé. Prošla jsem snad půlku vlaku a všude bylo plno. Dokud jsem nenarazila na Draca. Otevřela jssm.dveře a on si mě všiml.

,,Ahoj Lil."řekl a objal mě.

,,Tohle bych do Malfoye neřekla."zavtipkovala jsem a on se zasmál.

,,Jinak ahoj."řekla jsem a teď ho já objala

,,Jak ses měla ten 1 měsíc a pár dní??"zeptal se a už si sedl normálně, protože jsme se neobjímali.

,,No dalo se to a ty??"zeptala jsem se.

,,Skvěle,..."řekl a chtěl pokračovat, ale vyrušila nás nějaká holka.

,,Můžu se zeptat neviděli jste tady někde žábu jednomu klukovi Nevillovi utekla a tak jí hledá."řekla a já zakroutila hlavou stejně jako Draco. Po chvíli se zvedl a s omluvou odešel. Z ničeho nic jsem slyšlela křik a hádání a tak jsem tam šla. Když jsem uviděla co se děje tak jsem se na toho člověka pořádně naštvala.

,,Draco!!"zakřičela jsem na něho. Všichni kdo u toho byli se otočili a s něma i Draco a ten kluk. Myslím že to byl ten Nevill nebo jak se jmenuje.

,,Dej mi tu žábu a hned."řekla jsem a dívala se mu přímo do očí. Viděla jsem tam strach. Jejda asi mám červený vlasy. Natáhl ruku a já mu vzala tu žábu a dala jí tomu klukovi. Potom jsem jen viděla jak Draco nasupeně odchází i s nějakýma dvouma klukama. Asi to budou jeho gorily.

,,Moc ti děkuju."řekl ten kluk.

,,Jsem Nevill Longbottom a ty??"zeptal se a natáhl pravačku.

,,Jsem Lily Potterová."řekla jsem a všichni zalapali po dechu a potom se začali ptát na otázky tipu: Ty seš sestra Harry Pottera?, Nevěděl/a jsem že má Harry Potter sestru?, atd..

,,Nejsem Harryho Pottera sestra!"řekla jsem tak nahlas aby mě všichni slyšeli a nekladli mi tak blbé otázky.

,,Nikdy bych ani nechtěla. Díky němu nemám taťku!!"lehce jsem křikla a odešla zpátky do kupé kde jsem se převlékla do hábitu a už jen čekala kdy vlak zastaví..

Black's Daughter / HPFFKde žijí příběhy. Začni objevovat