Pohled Freda
Už dlouho vím co k ní George cítí a proto, když ji pořád držel tak jsem se chtěl co nejdřív vypařit. ,,Hej jdeme pryč."zašeptal jsem a s ostatní odešli, ale já se schoval, abych na ně viděl, ale oni mě ne.,,Musím ti vážně odpovědět??"zeptala se a po chvilce se nadechovala, že mu odpoví, ale....
Pohled Lily
On mě políbil... Má tak sladké rty.. Začala jsem s těmi rty hýbat a on spolupracoval. Hned jsem se, ale odtáhla.. Uvědomila jsem si, že mu můžu zkazit celý život. Tohle nemůžu.. Nebo spíš nechci. ,,J-á.. já nevím co říct..."řekla jsem a koukla jsem mu do očí... ,,Tak nic." ,,Georgi já tě mám ráda, ale já.. Prostě ti nechci zkazit celý život. Moc dobře víš jak to mys-..."přerušil mě.,,Mě je to jedno. Pořád to jsi ty a a vždycky budeš. Ano Remus tě kousl a z tebe se stane vlkodlak, ale mě to je jedno. Mám tě rád a tak to bude jasný??"řekla a já ho objala. ,,Já... Taky tě mám ráda."řekla jsem a on mě znovu políbil.,, Georgi. Budu muset jít za holkami. Víš, že jaký jsou, když se dlouho neukážu.",,Já vím, ale za chvíli je oběd tak půjdeš s námi, že jo?"zeptal se mě a udělal psí oči.,, Georgi to na mě neplatí, ale dobře. Kolik je?"zeptala jsem se ho a on vykouzlil hodiny. Už je 12:30. No to jinak uteklo.,, Zlato?"zeptal se a já se na něj usmála.,,Jdeme??"natáhl ke mně ruku a já si s ním propletla prsty..
Celou cestu do Velké síně jsme si povídali. Až teď jsem si uvědomila co k němu cítím. Mám takový pocit jakoby Draco byl jen pobláznění, protože od té doby co jsem se s Dracem pohádala tak jsem trávila nejvíce času s Georgem a Fredem + s holkami. Došli jsme do Velké síně a šli jsme k nebelvírskému stolu. ,,Ahooj"zasmál se Fred a já si sedla vedle něj. George si sedl vedle mě z druhé strany. ,,Takže vy dva spolu??"zeptala se Herm a já se usmála. ,,Dá se říct, že kdyby mě George nepolíbil tak bych se neuvědomila jak ho miluji. Uvědomila jsem si i to, že když jsem se s Dracem po rozchodu s Diggorym dala dohromady, tak že to za 1. byla chyba a za 2. to bylo jen pobláznění."usmála jsem se a všichni z Nebelvíru co to slyšely tak začali jásat. ,,Prosím Nebelvírský stůl aby se u oběda zklidnil."vyrušila nás McGonagallová. ,,Tak co Frede?? Jak se ti vede s All??"zeptal se George a já se zasmála, protože jsem to věděla. ,,Jsi nějaký zvědavý."řekla jsem a uculila jsem se. ,,Ty to víš?"zeptal se a já kývla. ,,Zapomněl si, že All je moje kamarádka."usmála jsem se a on mě políbil. ,,Nechceš u nás dneska přespat?"zeptal se a já se na něj usmála.,,Možná. Pokud mi to holky dovolí."zasmála jsme se. Chtěl mě chytit, ale to už jsem utíkala pryč z Velké síně....
ČTEŠ
Black's Daughter / HPFF
Hayran Kurgu,,Mami proč je tatínek v Azkabanu??"zeptala se malá Lily, které bylo osm let. ,,Bylo to kvůli strejdovi Jamesovi a tetě Lily."řekla Nina, maminka Lily. Nina od té doby co se pohádala s bratrem Jamesem ho nenáviděla, protože jí nazval Krvezrádcem...