,,Draco kam to jdeme??"zeptala jsem se když mě vzal za ruku a někam mě vedl.
,,Jdeme si udělat noční procházku po pozemcích."řekl a z ničeho nic si se mnou propletl prsty. Koukla jsem se na ty ruce stejně jako Draco. Usmál se a já taky. Šli jsme takhle asi jen 10 minut až jsme došli na famfrpálové hřiště. Sedli jsme si na jednu tribunu v našich barvách.
,,Je to tu nádherné."řekla jsem a opřela se o Draca.
,,Jako ty."slyšela jsem a rychle se na něho koukla.
,,No co?? Líbíš se mi!."řekl povýšenecky a já v něm poznala toho drzého a arogantního Draca.
,,Už zase ten starý a arogantní Draco."řekla jsem.
,,No co?? Je špatný že se mi líbí ta nejkrásnější holka z celého světa?"řekl a já se začervenala.
,,Ty taky nejsi špatný. Jen by to chtělo lepší účes a trochu..."nedořekla jsem to, protože mě Draco začal lechtat. Ano i mi v kouzelném světě víme co je to lechtání.
,,P-pro-prosím. D-D-Draco přestaň."řekla jsem a on přestal, ale jen na chvíli.
,,A co za to??"zeptal se a nasadil svůj arogantní úsměv.
,,Pomůžu ti s nadáváním Potterovi a těm jeho kamarádíčkům. Jen jim nebudu říkat mudlovská/ý šmejdko/šmejde a ne Krvezradče/kyně."řekla jsem a shodila ho ze sebe. Potom jsem běžela z tribuny dolů a hned do hradu. Těsně před hradem mě chytil a dal si mě přes rameno.
,,Teď už mi určitě neutečeš."řekl a nesl mě do sklepení. Došel k obrazu i se mnou, ale pořád mě nepustil. Řekl heslo a vešel do společenky. Mysleli jsme si že ve společence nikdo nebude, ale mýlili jsme se. Na gauči seděl Crabbe, Goyle, Zabini a pipina Pansy.
,,Kde jste tak dlouho??"zeptal se Zabini a šel k nám blíž. Draco mě pustil na zem a vzal mě okolo pasu.
,,A JÉJÉ!! Vy dva jste spolu??"zeptal se a já se koukla na Draca. Ten se ke mě sklonil a pošeptal mi do ucha.
,,Když se to dozví Potter tak bude zuřit. Nerisknem to??"zeptal se a já se usmála.
,,Tak dobře."pošeptala jsem mu a dala mu letmou pusu na pusu. Hned jsme se odtáhli a já se koukla na Blaise
,,Ano jsme spolu. Dneska jsme měli první rande."řekla jsem a usmála se. Draco se taky usmál a zase mi dal pusu. Vím je divný když malé děcka spolu chodí, ale co mám dělat. Aspoň naseru Pottera.
,,Jdu si lehnout jsem unavená tak ahoj zítra."řekla jsem dala Dracovi poslední pusu a šla do pokoje. Holky už dávno leželi, ale nespali.
,,Tak jak jsi se měla venku s Malfoyem??"zeptala se Lex a já se usmála.
,,Bylo to super."řekla jsem a do pokoje v letěla Pansy a já z radostí pokračovala.
,,Chodíme spolu."řekla jsem a usmála se. Holky se začali radovat, ale jediná Pansy nasupeně odešla. Začali jsme se smát.
,,Jdu se vysprchovat a pak spát."řekla jsem a odešla do koupelny kde jsem se vysprchovala. Potom jsem šla do pokoje lehla si do postele. Začala jsem přemýšlet o mě a Dracovi. Po 20 minutách přemýšlení jsem se ponořila do říše snů....
ČTEŠ
Black's Daughter / HPFF
Fanfic,,Mami proč je tatínek v Azkabanu??"zeptala se malá Lily, které bylo osm let. ,,Bylo to kvůli strejdovi Jamesovi a tetě Lily."řekla Nina, maminka Lily. Nina od té doby co se pohádala s bratrem Jamesem ho nenáviděla, protože jí nazval Krvezrádcem...