5. První den (3/3)

461 24 3
                                    

  ,,Děkuju."řekla jsem, usmála se a odešla...

Šla jsem rychle na lektvary. Bylo asi tak 8:10 takže jsem měla 10 minut zpoždění. To bude zase nádhera. Po cestě jsem přemýšlela nad tím co my Brumbál řekl. Myslím že mi neřekl všechno. Bojím se co se stane až se mamka dozví pravdu. Bojím se že to nedopadne dobře a něco se stane. 

Takhle jsem přemýšlela dokud jsem nezastavila před dveřmi do učebny lektvarů. Vešla jsem a on byl zrovna otočený zády. Myslela jsem si že nezjistí že jsem přišla později. Ale opak byl pravdou.

,,Slečno Potterová jdete pozdě."řekl chladným hlasem a otočil se směrem ke mně.

,,Teď to budu tolerovat, ale příště už ne."řekl a otočil se.

,,Ano pane profesore."řekla jsem a šla si sednout ke Dracovi.

,,Kam si sakra běžela??"zeptal se šeptem.

,,Pak ti to možná řeknu."řekla jsem a otočila se směrem ke katedře a začala poslouchat výklad profesora.

Po hodině Lektvarů jsme šli na létání. Stoupla jsem si vedle Draca a nevšímala si ho.

,,Co ti je sakra??"zeptal se, když si všiml že ho neposlouchám.

,,Promiň, ale nemám náladu. Tak to neřeš.. Jednou ti to možná řeknu.."řekla jsem a zamračila se.

,,Tak pr-.."nedořekl to, protože zrovna přišla profesorka Hoochová.

,,Tak studenti. Dneska se naučíte létat. Po pravici máte koště. Natáhněte nad něj ruku a řekněte důrazně slovo 'HOP'. Tak pusťte se do toho."řekla a pobídla nás.

,,Hop."řekla jsem a už jsem měla koště v ruce. Koukla jsem se okolo. Draco na mě jen hleděl, ale taky měl koště už v ruce. Hermioně to nešlo a Harrymu to šlo taky hned na poprvé..

,,Zkoušejte dál."řekla a já už jen čekala. Po 5 minutách se zo povedlo všem.

,,Tak teď na to koště nasedněte a odrazte se, ale ne moc. Jen tak aby jste byli 2 metry od země."řekla ,ale než jsme se stihli odrazit tak Nevillovi začalo nějak blbnout koště. Začalo s ním háze narážet do zdi a Nevill jen křičel

,,Pane Longbottome sleťte hned dolů!!"křikla profesorka Hoochová. Hochová na něj poslala nějaký kouzlo, ale nepomohlo to. Nevill proletěl bránou a letěl zpátky, ale zahákl se hábitem o kopí sochy a ten hábit se začal trhat. Jak se utrhl tak Nevill začal padat, ale zachytil ho Louč nebo co to bylo. Hned však spal na zem a Hoochová ho hned odnesla na ošetřovnu a Draco zatím našel Nevillův pamatováček.

,,Draco. Můžeš být aspoň jednou v klidu??"zeptala jsem se, ale Draco neposlouchal.

,,Jsi idiot nechápu jak můžeš být tak krutý na někoho kdo ti nic neudělal!!!!"zakřičela jsem na něj, ale on se nenechal rozhodit. Dobře jak chce. Jeho mínus. Zahodila jsem koště a šla do hradu......

Pohled Draca

Jsem idiot. Měla pravdu, ale i tak musím zase být ten Draco, který jsem byl než jsem jí potkal.

,,Tak co Pottere, bojíš se snad??"zeptal jsem se a zahlédl Lil jak odchází.

,,To víš, že ne Malfoyi."řekl a letěl za mnou.

,,Dej mi ten pamatováček."

,,Tak si pro něj pojď."řekl jsem a on zamnou letěl. Chtěl ho chytit, ale já mu uhl.

,,Jestli ho chceš tak tady ho máš."řekl jsem a hodil ho. On se hned řítil za ním. Dál jsem nevnímal a sletěl dolů.

,,Pane Pottere!!"zakřičela McGonagallová, když zničeho nic přišla.

,,Pojďte semnou."řekla a já se zasmál. Ona ho odvedla někam pryč a já šel najít Lily.

Pohled Lily

Šla jsem po hradu a zabočila jsem do umyváren ve 2.patře. Když jsem zavřela tak jsem začala brečet. Tohle mi nemohl udělat.

,,Proč pláčeš?"zeptal se někdo za mnou. Lekla jsem se a otočila. Tam se vznášela nějaká holka. Duch.

,,Jsem Ufňukaná Uršula a ty??"zeptala se a já se usmála.

,,Lily."řekla jsem. ,,Lily Potterová."řekla jsem a ona se na mě usmála.

,,Ty jsi dcera od Niny Potterové??"zeptala se a já přikývla.

,,Jak jsi to poznala??"zeptala se a ona jen kývla ať si jdu sednout k umyvadlu.

,,Máš Zmjozelský znak na hábitu. Barvu Zmijozelu a jmenuješ se Potterová. Kdyby jsi byla od Lily a Jamese tak jsi v Nebelvíru a ne ve Zmijozelu."řekla a já se zasmála.

,,Jak-jak jsi umřela??"zeptala jsem se a ona se na mě smutně usmála.

,,Bylo to před 45 lety.. Byla jsem ve 3.ročníku.. Zrovna mě nějaký kluk urazil a tak jsem utekla sem na záchody. Schovala jsem se do tamté kabinky a brečela. Byla jsem totiž šprtka a oni šprtky neměli rádi. Z ničeho nic jsem uslyšela hlas chlapce a tak jsem vylezla a chtěla na něj zakřičet ať vypadne že toto jsou dívčí umyvárny, ale jak jsem vylezla tak jsem viděla dvě velké žluté oči a potom jsem umřela."řekla a začala brečet.

,,Aha tak to jsem nevěděla."řekla jsem a smutně se na ni usmála.

,,Proč ty jsi tady a brečíš??"zeptala se a já se zhluboka nadechla.

,,Zamilovala jsem se do IDIOTA."

Black's Daughter / HPFFKde žijí příběhy. Začni objevovat