Když jsem přišla tak jsem a se rozhlédla po ošetřovně. Zahlédla jsem ho úplně na konci.. Ležel na posteli a měl zavřené oči. Šla jsem k němu a sedla si vedle jeho postele na stoličku..
,,Proč musíš být takový, Draco,"řekla jsem a stekla mi slza po tváři:,,Chtěla bych být s tebou v pohodě, ale ty jsi prostě nevím jak to říct, aby tě to neurazilo, ale ty stejně spíš takže mě nemůžeš slyšet.. Jsi prostě namyšlený idiot, který chce být někdo, ale přesto tě furt miluji. Zkoušela jsem na tebe vždycky zapomenout, ale nejde to. Kdyby jsi se tahle nechoval tak bych s tebou od toho prvního ročníku byla, ale nejde to. Teď mám Cedrika a tak tě prosím, už mě neotravuj. Stěhuji se od vás takže se už nebudeme vídat. Ještě jednou to teda řeknu, ale je to naposledy co to řeknu. Miluji tě a vždycky budu..."řekla jsem a už jsem brečela. Chytila jsem ho za ruku a koukla jsem se nahoru tak abych mu viděla do obličeje... Mám chuť na jeho rty, ale nemůžu. Stoupla jsem si a chtěla odejít, ale on mě chytil za ruku.
,,Lil."zašeptal a já se na něho podívala...
,,Slyšel jsem tě.."řekl a já od něho odvrátila pohled..
,,Koukni se na mě.."řekl.. Nemohla jsem se na něho podívat.
,,Prosím.. Koukni se na mě prosím,"řekl znovu a já se mu koukla do očí. Potom pokračoval:,,A sedni si prosím."
Sedla jsem si na postel a on mě pořád držel za ruku.
,,Taky tě miluji a navždy budu."řekl a objal mě. Když jsme se od sebe odtáhli tak jsme byli blízko u sebe.. Koukl se mi do očí a potom na rty. Stejně tak i já jsem se koukla. Nevydržela jsem to a políbila ho..
Přitom polibku mě převalil pod sebe.. Usmála jsem se a odtáhla se od něho.. Koukla jsem mu do očí.
,,Draco.."chtěla jsem něco říct, ale on mě utišil polibkem.. Odtáhla jsem se od něj a pohladila ho po tváři..
,,Mám Cedrika."řekla jsem a on ode mě odvrátil pohled. Stoupla jsem si a zrovna kdy jsem se upravila na ošetřovnu vešel Lucius i s Cissy a mamkou..
,,Ahoj."řekla jsem, objala Cissy a mamku. Potom jsem se otočila na Draca, ale ten nejevil o můj pohled zájem a tak jsem se smutně usmála a odešla.
Zrovna když jsem procházela kolem jedné třídy tak jsem tam zaslechla smích. Chtěla jsem pokračovat dál dokud jsem neuslyšela známí hlas... Pootevřela jsem dveře a uviděla Cho Changovou a Cedrika jak se líbají...
,,Cedriku."vzlykla jsem. On se odtáhl a koukl se na mě.. Otočila jsem se a rozběhla jsem se pryč. Ještě jsem zamnou slyšela jak na mě volá, ale já ho nevnímala... Spíš jsem ještě vic zrychlila a běžela na kolej.... Když jsem tam doběhla tak tam nikdo nebyl.... Běžela jsem do pokoje, kde jsem si lehla do postele a začala jsem brečet.....
Asi jsem pak usla protože mě probudil hlas holek.... Otevřela jsem oči a poslouchala rozhovor holek...
,,Ten Cedrik je takový idiot nejraději bych z něho udělala krysu...."řekla myslí Alex.
,,Jo no já bych ho ale spíš zabila Avadou.."řekla Al.... Potom už bylo ticho a tak jsem se pokoušela usnout, ale nešlo to, protože když jsem zavřela oči měla jsem před sebou Cedrika jak se líbá s Cho.... Chvilku jsem jen tak ležela, potom jsem se zvedla (byla jsem v oblečení takže v poho) a šla do společenky, kde nikdo nebyl.. Chvilku jsem přemýšlela jestli je dobrý nápad jít pryč po večerce, ale nakonec jsem se zvedla a zamířila na ošetřovnu... Když jsem procházela kolem třídy kde jsem je načapala začala jsem znovu brečet... Brečela jsem celou dobu co jsem šla na ošetřovnu.. Před ošetřovnou jsem se zhluboka nadechla, utřela si slzy a šla jsem dovnitř... Když jsem přešla k lůžku kde ležel Draco tak jsem mu sedla na postel, chytila ho za ruku a koukla se na něho.... Je tak krásný....
,,Lil.. Co tu- Ty jsi brečela??"zeptal se a já se na něho usmála.
,,Draco to neřeš a spi."řekla jsem a on záporně zavrtěl hlavou..
,,Co se stalo?? Za to že brečíš může Diggory, že??"zeptal se a já kývla... On mě hnedka objal...
,,Lehni si za mnou.."řekl a já si za ním lehla..
,,Řekneš mi co se stalo??"zeptal se a já začala mluvit.. Jak jsem mu to dořekl a tak jsem začala brečet a on mě stiskl...
,,Co ruka??"zeptala jsem se..
,,Bolí, ale už né tolik.. Pomfreyová říkala že ráno můžu jít na kolej."řekl a já se usmála..
,,Dobře.."řekla jsem a lehla jsem si na jeho hruť... Chvilku jsme si povídali a já nakonec usnula...
Tak nakonec Lily vypadá jako Lucy Hale..
ČTEŠ
Black's Daughter / HPFF
Fiksi Penggemar,,Mami proč je tatínek v Azkabanu??"zeptala se malá Lily, které bylo osm let. ,,Bylo to kvůli strejdovi Jamesovi a tetě Lily."řekla Nina, maminka Lily. Nina od té doby co se pohádala s bratrem Jamesem ho nenáviděla, protože jí nazval Krvezrádcem...