33. Dopis

63 1 1
                                    

Na dopise byl znak Malfoyů. Otevřela jsem ho. Začala jsem číst nahlas.

Lily,
nevím co ti přelétlo přes nos, ale chci aby jsi se vrátila domů. Tvůj táta je vrah a já nechci aby jsi byla v nebezpečí. James je tady šťastný, ale stýská se mu po tobě. Chce aby jsi byla u nás a ne u někoho koho on nezná. Ale to není hlavní důvod proč ti píšu. Hned jak budeš plnoletá se budeš vdávat. Vezmeš si Draca Malfoye a to bez odmlouvání. Dala jsem Luciusovi neporušitelný slib. Mám tě ráda.

Máma.

George mě objal. ,,Je mi to tak líto lásko."řekl a já si povzdechla. ,, Nevím co mám dělat. Nechci být provdaná za Malfoye. Nechci být s matkou v jednom domě. Nechci být její dcera Georgi. Chápeš?"rozbrečela jsem se a on mě k sobě pořádně přitiskl. ,,Šššš. Zlato to bude v pohodě."řekl, ale já se odtáhla. ,,Ne nebude. Georgi já..."nedořekla jsem to protože mě políbil. ,, Už to neřeš ano? Máš ještě 3 roky. Nějak se to vyřeší a všechno bude v pohodě."řekl a já ho objala. ,,Jsi moje všechno."řekla jsem. ,,Půjdu si lehnout."řekla jsem a odešla jsem do pokoje za holkama. ,,Zlato. Co se stalo?"přiběhla ke mně Herm a Ginny. Podala jsem jim dopis a sedla si na postel. Herm to začala číst nahlas a jak to dočetla tak si holky sedli vedle mě a objali mě. ,,Zkus to teď nějak neřešit. Vím že to půjde těžce, ale zkus to. Za 1 týden už jedeme do Bradavic a uvidíš bráchu a holky a budeš jen s nimi. Kašli na nějakého Malfoye nebo na mámu. Zvládneme to společně ano?"řekla Herm a já se lehce usmála. ,,Jo. Pokusím se. Děkuji holky." ,, Pojď spát."řekla Ginny a všechny tři jsme si lehli do jedné postele a povídaly jsme si. Společně jsme si usnuly.

O týden později

,,Lil. Vstávej." ozval se hlas táty. ,, Dobré ráno." usmála jsem se. ,, Dobré dceruško." řekl a podal mi tác s jídlem. Sedl si vedle mě a začali jsme jíst a povídat si. ,,Tati. Víš. Nechtěla jsem ti kazit poslední týden prázdnin, které jsme spolu trávili, ale nemůžu to dál tajit. Nevím jestli ti to Weasleyovi už řekli nebo ne, ale matka chce abych si vzala Draca Malfoye. Dala Malfoyovi neporušitelný slib. Udělala to naschvál, protože ví co to se mnou udělá, když se jí něco stane." řekla jsem sklouzla mi slza po tváři. ,,Lily. Dceruško. Měla jsi mi to říct." řekl a objal mě kolem ramen. Objala jsem ho a začala potichu vzlykat. ,, Šššš. Bude to dobrý. Jsem tady pro tebe." řekl a dál mi pusu na čelo. Nedovolím aby se tvé matce něco stalo, proto budu pro každé rozhodnutí, které si vybereš." usmál se a já lehce taky. ,, Dobře. Děkuji." řekla jsem a pak jsme jedli dál. 

Ve vlaku

Pořád mi to nedalo. Musela jsem na to myslet. Proč to ta máma udělala. Žárlí? Ne to by neudělala ze žárlivosti na tátu. Nebo snad jo? Musím se zeptat Jamese. ten to bude vědět. Ti dva si vždycky byli blíž než kdy já s mámou. ,,Lily?" ozvalo se mi u ucha a to mě probudilo z myšlenek. ,,Ano?" usmála jsem se a podívala se na George, který mě vyrušil z myšlenek. ,,Děje se něco?" zeptal se. ,,Ne ne. Jen jsem se moc nevyspala. Takže jsem nějaká unavená." usmála jsem se a opět se ponořila do svých myšlenek. Musím to všechno nějak napravit, ale nevím jak...

Black's Daughter / HPFFKde žijí příběhy. Začni objevovat