(JungKook X Jimin) Pool Party

3.5K 107 15
                                    

(-Min-)

Jeon JeongGuk

,,Nepůjdu tam!" rozkřiknu se po mém nejlepším kamarádovi.

,,Ale prosím tě, jasně že půjdeš." Já ho tak nenávidím, ze všeho si dělá srandu!

,,Neznám ho!" Rozmáchnu se.

,,Ale já ho znám. Dělá ty nejlepší party široko daleko." Tae mě ze sebe shodí a vstane z gauče.

,,Vždyť se mi ve škole směje!" Sleduji TaeHyunga, jak si sedá k mému stolu.

,,Neboj se, když ho lépe poznáš, je to fajn kluk." Zamyslí se. Začne se tvářit zaraženě a mě to trochu znepokojí.

,,Co je?" Podívá se na mě a zavrtí hlavou.

,,Jen... to je jedno..." Zavrtí hlavou znovu a přejde ke mně. Chytí mě za ruce a vytáhne mě na nohy. Jsme chvíli ticho a jen se na sebe nepřítomně díváme. Jo, děláme to celkem často. Někteří naši kamarádi říkali, že to vypadá trošku divně, ale co už.

,,Tae..." Podívám se na něj sklesle.

,,Kookie, běž se obléct, party už je v plným proudu a já tu tvrdnu s tebou, s neschopným klukem, kterej si neumí užívat."

Zabručím si pod nos pár nadávek a jdu ke skříni. Otevřu skříň a zůstanu bez jakékoliv emoce. ,,Nemůžu tam jít!"

,,Je sobota večer, co máš jako tak skvělého v plánu, že nemůžeš jít?" Má odporný sarkastický tón, který nenávidím a on to moc dobře ví.

,,Musím se učit..." Založím si ruce na hrudi.

,,Řekl jsem skvělého na práci, ne nudného..." Přejde k mé skříni a začne se mi přehrabovat v oblečení. Vyhodí pár triček na zem.

,,Já to tam mám poskládané podle barev!" Začnu sbírat oblečení ze země a on si zatím nahlas povzdechne.

,,Ty by si měl neskutečně nudnej život, kdybych se s tebou nebavil, že?" řekne a já se zamračím. ,,Vezmeš si tohle tričko a na to tuto mikinu... a tyhle rifle." Hodí to po mně a podívá se znovu do skříně. ,,A ještě tuhle kšiltovku." Podívám se na to a potom na něj. ,,Šup..."

Sundám si tričko. ,,Bože! Ne tady!" Hystericky zaječí a zakryje si oči, ale potom se začne smát.

,,Je to můj pokoj!" Začnu se smát taky. Tae zavrtí hlavou a přejde k mému stolu.

Rychle na sebe navleču bílé tričko, červenou mikinu a mé šedé kalhoty vyměním za černé roztrhané rifle. ,,Ale-"

,,Ale? Co máš zase za problém? Nechceš si vzít sešit a učit se tam?" Zase ten sarkastický tón. Zakřením se na něj. ,,Pojď ty děcko..." Chytí mě za rukáv a táhne mně ven z mého domu.

~~~~~

,,Ale-" Chytil jsem se plotu a nechtěl se pustit.

,,Pokud se okamžitě nepustíš, majznu tě tou konví!" zavrčí po mně. Opatrně se proto pouštím a on mě tahá od plotu pryč.

Dojdeme k velkým dřevěným dveřím, jsou pootevřené a hudba se z poza dveří line ven. Tae pomalu otevře. Naskytne se mi pohled na spoustu tancujících puberťáků. ,,Odcházím..." syknu, otočím se k odchodu, ale TaeHyung mě chytí za zápěstí a dotáhne mě dovnitř. Začne na mě mluvit, ale přes hudbu ho vůbec neslyším.

ONE SHOTS [BTS] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat