(RM X Jin) Little Bitch

3K 83 6
                                    

(-Min-)

Kim NamJoon

,,Postřeh!" Hobi po mě hodí flašku a já ji kupodivu chytnu.

Já, Hobi a YoonGi si sedneme k našemu oblíbenému místu v jídelně. YoonGi si lehne na stůl a zavře oči. ,,Já nechci hrát baseball..." Vyleze z něj a Hobi se zasměje. ,,YoonGi, to ty nikdy..." Mám k tomu poznámku.

,,Kde jsou vůbec kluci?" Vyleze ze mě z ničeho nic. Zbytek naší party jaksi nedorazil...

V ten moment, jako bych je přivolal. Všichni čtyři projdou dveřmi od jídelny. JungKook a Tae jdou bok po boku a podle Taeho výrazu, řeší něco nesmírně zajímavého. Jin se lepí k Jiminově pravé ruce.

,,Uhni-" Sykne Jimin po YoonGim. Gi se trošku posune a Jimin si zabere místo vedle něj. Tae a Kook si sednou nalevo ode mně a Jin si sedne na stůl.

,,Můžeš si sednout kamkoliv, ale ty si sedneš na stůl..." Vyleze ze mě. Nevím ani proč mi to tolik vadí, ale vadí mi to.

,,Kamkoliv?"

,,Kamkoliv, ale ty se mi nasereš před držku..." Zapřu se o židli. Jin seskočí ze stolu a obejde moji židli. Fajn, co dělá tentokrát?

Čapne opěradlo a mojí židli i se mnou otočí čelem k sobě. Sedne si na mě obkročmo a já jako bych zkameněl a nemohl nic udělat. Svoje rty přiblíží k mému uchu - letmo se o něj otře. ,,Kamkoliv..." Zašeptá a skousne mi ouško. Od hlavy až k patě mnou projede elektrizující pocit. Přiznávám to nerad, ale je mi to příjemné...

Jin se ode mě odtáhne a podívá se mi do očí. Svým prstem přejede po hraně mojí tváře a nevině se usměje. Musím být celý rudý.

,,Jine, to by už stačilo-" Vyjekne zničeho nic Hobi a Jina ode mně odtáhne. Odejde s ním někam bokem. Já se otočím k ostatním. Tae se tváří, jakoby se nic nestalo, JungKook se na mě nepřítomně dívá, Jimin se škodolibě směje a YoonGi pravděpodobně usnul.

,,Jdu do knihovny..." Vyleze ze mě z ničeho nic, popadnu svůj batoh, který mám pod stolem a odcházím. Chodím do knihovny pokaždé, když potřebuji být sám a ta chvíle právě nastala. Nepotřebuji poslouchat Jiminovi kecy...

Vyjdu všech osm pater naší školy. Proč dělali knihovnu tak vysoko?!

Otevřu dveře a jelikož vím, že tu nikdo není svůj batoh hodím ke dveřím a vydám se mezi regály.

Sednu si v sekci H na zem a nepřítomně se dívám před sebe. Bouchnu hlavou do regálu za mnou a z vrchu na mě spadne pár knížek - přesněji tři.

Zničeho nic zazvoní. Můžu tu zůstat a vymyslet si výmluvu, proč jsem nepřišel, nebo můžu jít hrát baseball a potit se. Beru první možnost...

Zavřu oči a začnu přemýšlet. V hlavě mi převážně problikávají otázky kolem Jina a to, co před chvílí udělal. Já vím, že je jiné orientace než mi ostatní, sice nám to nikdy oficiálně neřekl, ale jestli se takhle normálně nabízí-

Otevřou se dveře a já sedím v tichosti jak myška. ,,Joone?" Uslyším Jinův hlas. Jak je možné, že když o někom mluvím, nebo na něj myslím, tak se tu objeví?!

,,H!" Křiknu - doufám, že pochopil, že myslím sekci, Jimin to chápe. Ozvou se kroky a potom se objeví na začátku regálu. ,,Co tu děláš?" Vyleze ze mě a popadnu jednu z knížek. Host zavražděn- Zajímavá kniha...

ONE SHOTS [BTS] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat