1/2 (JungKook X Jin) Little Brother

2.6K 71 12
                                    

(-Kim-)
Prosím, přečíst dole :)

Kim SeokJin

,,Jin Hyung?" Otevře dveře do mého pokoje můj malý bráška. Odtrhnu pohled od počítače a kouknu na něj. ,,Copak Kookie?" Sleduji ho. V ruce drží pár věcí. ,,Co je tohle? Našel jsem to u mámy a táty ve skříni-" Přejde ke mě blíže a já hned vím, co drží v rukou.

,,Kookie-" Chci něco říct, ale on mě hned přeruší. ,,K čemu to je?" Ukáže na kondom.  Je mu teprve 10! 

,,Kookie- na tohle jsi ještě malý-" Vstanu od stolu a přejdu k němu blíž. Vezmu mu ty věci. ,,Nejsem-" Řekne a sleduje mě. ,,Na co to je?" Jen si povzdechnu. ,,Když ti to řeknu, tak se přestaneš ptát?" Jen kývne. ,,Musíš mi slíbit, že to nikomu neřekneš a bude to tvé sladké tajemství..." Zašeptám a sleduji ho. Jen se usměje a kývne. 

Ty věci položím na postel a začnu si stahovat kalhoty. ,,Jin Hyung?" Zeptá se tím svým rozkošným hláskem. Zavřu oči a stáhnu si i boxerky. ,,On je- obrovský..." Zašeptá zaujatě můj bráška. ,,Proč já ho mám tak malého?" Vypadne z něj. ,,Neboj... Taky bude tak velký..." Kouknu na něj. 

Vezmu si kondom a rozbalím jej. Její obsah si opatrně nasadím na penis. ,,A- k čemu to je?" Zeptá se. ,,To- se používá při pohlavním styku..." Jen zaujatě kývne. ,,A tohle?" vytáhne lubrikační gel. Ještě je tam vibrátor, čehož se obávám nejvíce. Povzdechnu si. ,,sundej si kalhoty a spodní prádlo-" Kouknu na něj. ,,Eh- ale já nechci-" Sklopí zrak. ,,Chtěl jsi abych ti to ukázal ne?"

Jen kývne a začne si stahovat kalhoty i s boxerkami. Přejdu k němu blíž a vezmu si lubrikant. Klenu si před něj  a otevřu lahvičku s lubrikantem. ,,Teď se nelekni, jo?" Jen kývne. Nanesu na dva prsty trochu jejího obsahu a rozetřu si to. Ruce obmotám kolem něj a položím mu je na zadeček. Sjedu k jeho dírce a začnu mu to rozetírat tam.

,,Eh- Jin Hyung?" Zeptá se nechápavě. ,,To je, aby mohl tatínek do maminky vniknout lépe..." Usměji se na něj a vniknu do něj jedním prstíkem. ,,Ah- J-Jin Hyung-" Zašeptá. ,,Je ti to příjemné?" Zeptám se a začnu s prstem pohybovat. ,,Ah- Hyung..."

Usměji se a přidám další prstík. Víc se do něj už ani nevleze. Chytí mé rameno a pevně ho zmáčkne. ,,T-to- bolí..." Zašeptá. ,,Já vím-" Prsty z něj vyndám a dojdu pro kapesník, abych to mohl utřít. Následně to vyhodím. ,,Jin Hyung? A- proč- je tvrdý?" Kouknu se na něj. Ve svých malých ručkách drží svůj malý úd, který je v pozoru. Zasměji se tomu.

,,To ukazuje, že se ti to líbilo-" Jen mě sleduje. ,,Ale já to nechci!" Hekne a začne ho různě mačkat. On si myslí asi, že ho vytlačí-

,,Takhle ne-" Zase si k němu dřepnu. Oddělám jeho ručičky a jeho chloubu si vezmu do ruky já. Začnu rukou pohybovat nahoru a dolů. ,,Ah..." Vyjde z něj slabý sten. Zrychlím své pohyby. ,,Jine- já- potřebuji na záchod-" Zašeptá. ,,Neboj- to je normální-" Zasměji se. ,,Ah..." Na tváři se mu objeví grimasa. Z jeho špičky, vyteče jen trošku průhledné tekutiny, co se nedá nazývat ani sperma. Pomalu ho pustím a utřu se do kapesníků.

Sedne si na zem. ,,A- tohle?" Ukáže na vibrátor. Jen zavrtím hlavu v nesouhlas. ,,To až budeš velký, jo?"

,,Tak dobře..." Šeptne. ,,A víš co jsme si říkali- je to naše tajemství... Teď to běž odnést zpět-" Obleču ho a pobídnu ho, aby odešel. Na tenhle den v životě nezapomenu... Vždyť jsem právě udělal svého brášku!

*To Be Continued* 

Snad se vám díl líbil... Takový- zvláštní no XD
Tak vote a komenty prosím :)
Pro informaci, byla jsem inspirována jedním příběhem, takže se zde mohou najít stejné věci

ONE SHOTS [BTS] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat