(RM X J-Hope) Ex Boyfriend

1.9K 66 6
                                    

(-Min-)

Kim NamJoon

Sledoval jsem pohlednou barmanku, která létala od zákazníka k zákazníkovi jako splašená. Potom jsem se podíval na skleničku s nazlátlou tekutinou, která leží přede mnou.

Potáhnu si z cigarety a vezmu si do druhé ruky moje pití. Hodím do sebe zbytek a potom položím na bar už jen prázdnou sklenku. Teprve teď vydechnu kouř.

,,Další-" máchnu rukou, aby si mě všimla, což mi vyjde a ona se podívá mým směrem. Chvíli mě sleduje, ale potom se otočí k poličkám, kde je vyskládaných spousty druhů alkoholu.

Kouknu se kolem a rozostřeným pohledem se snažím rozpoznat nějakou známou tvář.

Otočí se ke mně, otevře flašku a začne nalévat. Když je sklenička z půli plná, přestane a začne flašku zavírat.

,,No tak to ne... Dolej to..." ukážu na flašku podrážděně.

,,NamJoone, už by jsi neměl..." řekne.

,,Kurva, jsou to tvoje peníze nebo moje?" naštvu se a sledují její oči.

,,Joone, jde na tobě jasně vidět, že už máš dost-"

,,Kurva, nemel sračky a dolej to!" Zvýším hlas a vytrhnu ji flašku z ruky. Ona neváhá ani vteřinu a vlepí mi facku. Potom vezme do ruky skleničku a vychrstne mi to do obličeje.

,,Jsou to tvoje peníze, ale tohle je můj bar-" cekne. ,,Vypadni nebo se chodvej slušně-" dodá a potom se vydá k jinému zákazníkovi.

Vydechnu a nemotorně se postavím. Opřu se o bar a ze zadní kapsy si vytáhnu peněženku. Otevřu ji a škytnu si. Olíznu si rty a na bar hodím peníze. Nevím, kolik jsem dnes propil, ale určitě jsem dal dostatek.

Čapnu flašku a vydám se směrem ke dveřím. Začnu to do sebe okamžitě klopit.

Jung HoSeok

Upravím si kabát a podívám se na displej mého telefonu. Potichu vydechnu a sleduji dým, který mi jde od pusy. Odepíšu Taemu, s kterým jsem se před pár minutamu rozloučil. Je až moc starostlivý... No, i když se mu vlastně nedivým, v tomhle městě se oběvije hodně zložninců a kriminálníků...

V tu chvíli do mě někdo z boku vrazí a mně vyletí mobil z ruky. Vytřeštím oči a jako bych dostal infarkt. Ten mobil nemám ani měsíc!

Hned doběhnu k zářícímu displeji na chodníku. ,,Ta kokote, dávej pozor na cestu!" uslyšel jsem.

,,Já?! Mám kvůli tobě po mobilu, debile!" heknu naštvaně a sleduji pavučinu na mém displeji. Máma mě zabije...

Když se chci otočit jeho směrem, uslyším ránu. Na zem spadne flaška, kterou držel a potom se opře o lampu, pod kterou stojíme. Když se naše pohledy střetnou, vytřeštím oči.

,,NamJoone?" sleduji ho. Podívá se na mě a tak pofiderně se usměje.

,,Ho-" i přes jediné světlo uvidím jak vyvrátí oči a nakloní se do boku. Podlomí se mu nohy a on padne k zemi.

~~~~~

Kim NamJoon

Pomalu otevřu oči a do očí mě udeří paprsky slunce zářící přes okno. Dám si ruku před oči a zaúpím. Bože... Moje hlava...

ONE SHOTS [BTS] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat