(Jin X Jimin) How to Find Prostate

2.3K 72 6
                                    

-(Kim & Min)-

Kim SeokJin

,,Jimine?!" Heknu a vtrhnu do jeho pokoje. To, co však uviděl, mi vyrazilo dech.

,,J-Jimine?" Sleduji ho. Leží na posteli na čtyřech, hlavu má zabořenou do polštáře a vystrčený zadeček. Má v sobě dva prsty.

,,Jine?! Neumíš klepat?!" Hekne a prsty vytáhne. Sedne si normálně a začne se okamžitě zakrývat dekou.

Sklopí zrak. Je celý červený. Bože! Čeho jsem to byl svědkem?!

,,J-Jine?" Ozve se po chvíli ticha.

,,Jimine?" Agh! To je tak divný!

,,J-já... N-nemůžu to najít... Eh... Je mi to tak trapný..." Nevěřícně ho sleduji. ,,K-když ty- spíš s- J-Joonem..." To nikdo nemá vědět! Bože! Joon mě zabije! Bude si myslet, že jsem mu to řekl! ,,Jak to víš?!"

,,M-má pokoj vedle mého, Jine..." Koukne na mě. ,,Já- Jak to, že vždy tak nahlas- sténáš? Není to tak příjemný..." Zamumlá. Ahh... Bože!

,,No... Um..." Porozhlédnu se a následně zavřu dveře..

,,Joon mě zabije, jestli se to dozví-" Šeptnu a sednu si vedle něj.

,,Jó- Slyšel jsem... Jsi pro něj jen- takové uvolnění..." Sleduje mě. Trochu zčervenám.

,,Ukážu ti, jak na to-" začnu si stahovat kalhoty. ,,Nebudeš do mě nic rvát-" Řekne spíše vystrašeně.

,,Neboj-" Uchechtnu se. Stoupnu si na všechny čtyři.

,,Napodobuj mě-" Jimin udělá to, co já. Stáhnu si i boxerky a strčím si tři prsty do úst. Naslním je a začnu kroužit kolem mého vstupu. Jimin do sebe strčí rovnou dva prsty. Tohle je tak divné!

,,A?" Vypadne z něj. Strčím do sebe dva prsty a hned to samozřejmě najdu.

,,Ah..." Vzdychnu slabě, až skoro neslyšně. ,,Musíš hluboko-" Zešeptám a premáhá se, aby mi neutekl žádný další vzdych.

,,Takhle?"

,,Jo-" Pousměji se a kouknu na něj. ,,Furt nic?" Zaujatě ho sleduji. Začnu svými prsty přirážet. Bože...

,,Ne-" Ozve se Jimin. ,,Musíš- tlačit na- Ah..." Bože! ,,-stěny a při-rážet-"

,,Ah-" Uslyšel jsem. Má ji...

Přidám ještě jeden prst a začnu si  prstit. ,,Ahhh..." Zavřu oči a ve volné ruce začnu mačkat prostěradlo.

,,Uh- Ah-" Když se na Jimina zase kouknu, má v sobě tři prsty a drtí svá víčka k sobě.

,,Jin-ne- Bolí to..." Zašeptá, ale prsty nepřestává pohybovat.

,,Je to poprvé, Jimine..." Olíznu si rty a sleduji ho. ,,Ah!" Doslova zničeho nic vykřikne a s každým jeho přírazem začne hlasitě vzdychat.

Začnu se soustředit i sám na sebe a začnu se mými prsty tvrdě šukat. ,,Uhhhh- Ah-ahh..." Vzdychnu slastně. Jimin se začne prohybat v zádech.

,,Hobi- Ah!" Když to uslyším, nevěřícně se na něj podívám. ,,Ah! AH-Ahh!"

Naše vzdychy se začnou prolínat pokojem. Je takové štěstí, že Kook s Hobim jsou do večera ve studiu a Tae s YoonGim šli do města...

Začnu se soustředit jen na sebe. Cítím, jak jsem blízko. Uchopím do ruky mého kamaráda a začnu si k tomu honit. Netrvá dlouho a nakonec se dostaví ten vytoužený pocit. Všechno to skončí na posteli pode mnou.

Jimin se svalí s hlasitým výkřikem vedle mě a já se pousměji.

,,Nebylo- to zas tak těžký, co?" Řeknu udýchaně.

,,Ne... Díky, Jine..." Koukne na mě.

-The End-

Vím, měl tenhle díl vycházet už dávno, ale Kim je jaksi mimo- republiku, takže jsem ho musela dopsat já a vydat já, Min...

Doufám, že se vám Jimin s Jinem na honbě za prostatou líbili... XD

Vote, komentář, sdílení nebo nás můžete sledovat, aby vám nic neuteklo...

ONE SHOTS [BTS] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat